ALFA UH ALFAUROSTEN AUTO

alfaurosV6

Liity sinäkin meidän alfaurosten seuraan niin ei ole naisista pulaa. Alfalla pääsee myös nopeammin paikasta toiseen kuin millään muulla autolla ja onhan se niin seksikäs auto, että sitä kelpaa ihastella joka kantilta.

UHH

15

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMBOV

Nii mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii....

• Alfakorjaaja

Kyllä alfa on ihan tärkeimpiä asioita mullekkin. On ne kauniita ja niitä on kiva katsella tuossa korjaamon sisätiloissa. Itse elän kivasti alfan korjaamisella jotrn mikäs tässä. Ja vieläkun korjattava on kaunista niin ei ole valittamista. Pari giuliaa on jo käynyt myös ja syynä ollut parkkitutkien ongelmat sekä näytön erilaiset sekoilut. Yhdessä oli vikaa polttoainemittarissa.

• Win-win4all

Kaikki on tyytyväisiä. Alfan omistajat on iloisia kun pitää omaansa kauniina. Työllistää korjaamoita ja italialaisia tehdastyöläisiä.

• unettavaa

Sama urpo toistelee täällä taas noita väsyneitä juttuja.

• TojoTeronkiljupöhinät

Kun on saanut vedeltyä Tojoaan maskiin, kun vaimo ei taaskaan antanut, on tojoterolla hyvin aikaa provoilla täällä.

• ToijjotaTero

Mulla mitään vaimoo ole. Käsihommia.

• lissuk

Alfa ruostuu yhtä nopeasti kuin Alfa-uros ruskettuu rannalla. Saman värisiä lopulta molemmat.

• Hyhhyh

Vai naista,säälipillua joltain 70 kurpalta joka oli työntämässä alfan paskaa käyntiin kun lämpötila laski alle 5 asteen! Jätkä on negrofiili!

• TojoTeronkiljupöhinät

TojoTerolla on mennyt taas Tohjot ja Alfat sekaisin.

• AlfaAapo

Muut on mulle kateellisia kun ostin Alfa Romeon.

• Alfa.est.omega

Miksiköhän vain täällä ja Lada-keskustelussa itseään kehutaan alfauroksiksi? Olisiko yhdistävä tekijä heikko itsetunto?

• Tojoteronhuonoitsetunto

Niin tai sitten kyseessä on kiljupöhinöissään oleva Tojotero joka kirjoittelee tänne kaikkea paskaa?

• antisosialisti

Vaikea pähkinä... Voisiko liittyä auton merkkiin mikä sisältää sanan "alfa"? Ladasta en tiedä mitään enkä haluakaan tietää.

Sen tiedän, että ainakin sä seuraat Lada-keskustelua. Miksiköhän?

• Omakehuhaisee

Yhdistävä tekijä lienee 'kuka sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse'. Kukapa muu noita merkkejä ja niiden omistajia kehuisi kuin ne itse. Ei taida arvostus ulottua muiden merkken omistajiin. Valitettavasti.

• alfaurosgiulialla

UHHH! Kyllä alfakuskit tietää missä tavataan ja mikä lippa pitää olla merkiksi. Kuumat vatkaus sessiot! UHHH!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe