Keskisuomalaisen toimittaja lastentarhaan

kiireinenvainyrittäjä

Olen kyllä pitänyt Keskisuomalaista hyvänä lehtenä jo kauan. Mikä hemmetin idiootti on Ville Grahn? Kirjoittaa sivulla 38 su 4.12 pääministerin pizzan tilaamisesta. Montaa tällaista juttua ei tarvii enää tulla voin ainakin minä äänestää jaloillaika ja lakata tilaamasta lehteä.

16

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahteri

      Lisäksi Keskisyöpäläisessä oli piiiiitkä juttu Juha Miedosta uimahousukuvien kera. Eivätkö he mitään muuta enää keksi.

      • niintotta

        Tämä juttu oli Heikki Kärjen juttujen huonoimpia.
        Mitäpä jos vaikka Minna Kauppi istuisi alushousuissa lehden etusivulla ja kävelisi rehvakkaasti toisessa kuin karhu?

        Ja koko kansan palvomaa Mietoa kehutaan siitä, että ei ole katkera vaan symppis? Ei ole varmaan vaikeaa olla mukava.
        Voisi tehdä jostain ihmisten halveksimasta jutun, syrjäytetystä nuoresta (ei tällä hetkellä koulussa tai töissä) ja ihmetellä hänen positiivisuuttaan.


        Mutta aina ei voi onnistua Heikki Kärkikään.


    • Lyijykynämiehiä

      Teräväkin kärki tylsyy nopeasti jos se osuu liian usein kiveen!

    • Sunnuntaistasunnuntaihin

      Jess, ovat lukeneet meidän palautteet. Tämän aamun lukukokemus oli paljon parempi, kuin viime sunnuntaina. Kiitos!

    • BiorojaMuoviroskatmyös

      Tänään lauantaina 17.3.2018 oli pari erityisen hyvin kirjoitettua juttua lehdessä. Ensin noista bioroskista (lisää kiitos tämän tyylisiä juttuja, koska perus Teppo Toppahousuna ei näistä asioista tiedä mitään, ja pitäisi tietää!)
      ja itse asiaan kantaa ottamatta mutta ihan erilaista elämää elävistä ihmisistä ollut juttu missä kävivät niitä neuloja vaihtamassa. Pisti hieman mietteliääksi.....

    • Outotyyli

      Osaisit kai tehdä omankin aloituksen, niin ei tarvitsisi kaivella vanhoja aloituksia?

      • Yyhyhyyy

        Tämä on sitä kukkahattujen sössötystä


    • Journalisti

      Olin töissä Keskisuomalaisessa. Voi jestas mitä porukkaa! Toimituksen miehiä ei juurikaan naisista erota. Aikamoisia neitejä. Toimittajilla on harha, että koko Keski-Suomi pyörii yhden sanomalehden ympärillä. Ei voi millään tilata tätä aviisia. Ihan täyttä paskaa.

      • Hiihiii

        Tietysti sinähän kuulut kukkahattujen klubiin


    • Mervolaondemari

      Keskisuomalaisen, aivan kuten Ylenkin, mielestä vastuullista journalismia on se kun jätetään kaikki ikävät ja suvakkien maailmaan kuulumattomat uutiset kertomatta. Vauvankuvat ja ruokaohjeetkin kuuluvat memartat- tyylisiin viikko- ja kuukausijulkaisuihin.

      • Hehehehee

        Kyllä kukkahattu tietää


    • Mervolaondemari

      Oletteko saaneet Putinia kurkkuun? Minä olen, mutta olenkin natsienkin joukossa yliverta.

    • eläkkeelle

      Ja kirjoittaa jatkuvasti eläköityneestä, entisestä johtajasta, joka milloinkin on marjanpoimija, puhuja jne. Kyllä sen rouvan teot jo tiedetään, joten lopettakaa tuollainen kirjoittelu ja rouva pysyköön eläkkeellä. Ei yhteiskunta kovin hyödy noista teoista ja asioista.

      • Eivoikunnauraa

        Onhan näiden tyhjäpää hönöjen jostain aihe revittävä


    • PekkaPainaja

      On tainnut Keskisuomalaisenkin tilaajamäärät tippuneet viime vuosina. Enäähän ei edes julkaista levikkilukua. Sen tilalle keksittiin uusi luku, millä yritetään arvioida kuinka monta ihmistä lukee lehden. Levikkiluku lakkautettiin kun alkoi alamäki. Ei taida painosmäärä olla kuin n. 40000kpl.

    • Anonyymi

      Harmillista toimintaa - 27.12.2019 yritysten mainoksia Keskisuomalaisessa ja vieressä otsikko lehdeltä: Älä osta mitään! Pikkaisen paremmin pitäisi mainosmyyjien ja juttujen kirjoittajien ajatusten synkata. Luulisi kuitenkin Keskisuomalaiselle mainosrahojen olevan tärkeä asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe