Uutisvuoto on viihdettä. Ei asiaohjelmaa.
Väännetään taas rautalangasta.
11
<50
Vastaukset
- Kovin.yksisilmäistä
Sanoo kommarihenkinen.
Näkisin ja kuulisin miten esim Halosta pilkattaisiin ohjelmassa, oletko kuullut ?- Oli.kysymykseni
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen paljon mieluummin "kommarihenkinen" kuin "iikolli".
Onko Halosta ja muita vastaavia aattelisiaan koskaan ilkkuen pilkattu ?
Jos ei kertoo ohjelman poliIttisuuden !
Ei ainakaan asiaohjelma. Mutta onko se viihdeohjelmakaan, siitä voidaan keskustella.
Monista muista poiketen olen pitänyt Uutisvuodosta enemmän sen jälkeen, kun Stan Saanila korvasi Tommi Tabermanin. Mutta kyllä ohjelma alkaa olla jo aikansa elänyt.Olen samaa mieltä. Jokaisella ohjelmalla on aikansa itse en enää katso ohjelmaa. Ihan sen takia että se on jo väljähtynyt eikä vanhat vitsit enää naurata.
Hieman huvittaa että ohjelmassa on ollut niin paljon politiikkoja. Tervon keuvastaisuushan on tuttu juttu eikä sekään enää naurata.- Sivari---
DV8_HellRaiser kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jokaisella ohjelmalla on aikansa itse en enää katso ohjelmaa. Ihan sen takia että se on jo väljähtynyt eikä vanhat vitsit enää naurata.
Hieman huvittaa että ohjelmassa on ollut niin paljon politiikkoja. Tervon keuvastaisuushan on tuttu juttu eikä sekään enää naurata.TERVO ONKIN VASEMMMISTON MANNEKIINI, JO KERTOO KUN PELKÄSI OMANMAAN ARMEIJAA.
Totta. Miksi muuten YLE-leaks lopetettiin?
Kello 21.15-21.30 aikaanhan on ollut lukuisia poliittisia satiiriohjelmia viimeisten 20 vuoden ajan. Kukin niistä on elänyt yleensä vain pari vuotta. Poikkeuksena se piirretty ohjelma vuosituhannen alkupuolella peräti muutaman vuoden syystä, että sen aloittaminen oli kallista ja suhteessa halventui Yleisradiolle, mitä pitempään sitä jatkettiin.
Ylivoimaisesti paras ohjelma tuolla paikalla oli Ihmisten puolue. Se oli niin suosittu, että sitä olisi luultavasti jatkettu kolmaskin vuosi, ellei se entistä kommunistia Hannes Säkkijärveä esittänyt näyttelijä olisi kuollut. :-(Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kello 21.15-21.30 aikaanhan on ollut lukuisia poliittisia satiiriohjelmia viimeisten 20 vuoden ajan. Kukin niistä on elänyt yleensä vain pari vuotta. Poikkeuksena se piirretty ohjelma vuosituhannen alkupuolella peräti muutaman vuoden syystä, että sen aloittaminen oli kallista ja suhteessa halventui Yleisradiolle, mitä pitempään sitä jatkettiin.
Ylivoimaisesti paras ohjelma tuolla paikalla oli Ihmisten puolue. Se oli niin suosittu, että sitä olisi luultavasti jatkettu kolmaskin vuosi, ellei se entistä kommunistia Hannes Säkkijärveä esittänyt näyttelijä olisi kuollut. :-(Aikoinaan "Yhtä Köyttä" tuotiin vähäksi aikaa televisoon mutta homma ei toiminut niinkuin radiossa. Aivan järkyttävän hyvää poliittista satiiria Kekkoslovakian ja vähän Koivistonkin aikana.
Aikoinaan "Yhtä Köyttä" tuotiin vähäksi aikaa televisoon mutta homma ei toiminut niinkuin radiossa. Aivan järkyttävän hyvää poliittista satiiria Kekkoslovakian ja vähän Koivistonkin aikana.
En muista Yhtä köyttä -ohjelmaa television puolelta. Radiosta sitä kyllä kuuntelin. Siinä oli samanlainen vire kuin Ihmisten puolueessa. Satiirin kohteena olivat ajattelutavat ja intohimot kansalaistasolla, eivätkä politiikan ammattilaiset. Tämä palsta toimii kyllä itsessään samanlaisena satiirin näyttämönä.
Noista lauantai-illan satiiriohjelmista huonoin on ollut Presidentin kanslia. Surkeaa käsikirjoitusta pyrittiin paikkaamaan säälittävällä naamanvääntelyllä ja puhetyylillä.
- avsgg
Mistähän keksittäisiin kepuloisille oma viihdeohjelma? Persuleillahan on jo oma, selkokieliset uutiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564