Että 18.12. alkaen jolloin rekisteröin tämän nikin olen kirjoittanut 9400 visestiä. Onko se paljon vai vähän. Onko muut laskeneet. Tämä ihan kevennyksenä.
Ilman määrää ei ole laatua ja päinvastoin.
Laskin tuossa.
6
<50
Vastaukset
- Otan.syyn.niskoilleni
Ihan kivaa !
MUTTA MITEN SE LIITTYY PALSTAN AIHEESEEN.
Demari tulee keskustan palstalle kertomaan kuinka monta kirjoitusta tehnyt.
Syys tietenkin minun, kun sanon näin.Ongelma demaritoitotuksesta ei kyllä ole "oikkarin", ja kuten mainitsi kevennyksenä menee tässä sekametelisopassa hyvin.
- Muuten.ei.menisi
S.24uomalaineN kirjoitti:
Ongelma demaritoitotuksesta ei kyllä ole "oikkarin", ja kuten mainitsi kevennyksenä menee tässä sekametelisopassa hyvin.
Niin, kun on demari.
- Menikö.nyt.oikein
Kepulaisena otan syyn niskoilleni aloittajasta, kun ollaan täällä omalla palstalla.
Aina oltava vastuunkantaja, vaikka huonompikin.
Enkä tarkoita, että olisi ihan syyntakeeton.
- KantsiikoYlpeillä
Et kai ole ollut täällä vielä kahtakaan vuotta. Olet siis laittanut parikymmentä viestiä päivässä. Joka päivä. Enemmänkin, jos jonkun päivän olet poissa ollut. Sellaista ei liene tapahtunut.
Onhan joutilaalla aikaa. Kun ei ole mitään muutakaan tekemistä tai harrastusta.
Ei noista silti suurtakaan romaania tulisi. Viestisi kun on aina enintään parin lauseen ja muutaman rivin roiskaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671