Iskikö pelko Politiikoihin ???

Kun joka uutisessa hoetaan " Ei ollut poliittinen murha ". Että silleen.

17

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilakuille

      Alkaa politiikoilla olemaan pelko persuuksissa.

    • Niinköhän

      34 sanaa, joista 12 on kirosanoja. Ei kerro kirjoittajasta mitään hyvää, ajatusmaailmasta saati koulutuspohjasta.

      • Näkyy toimivan ylläpidon suojissa tuo tyyppi. Että silleen.


    • rtwrtet

      Eihän motiivi ollutkaan poliittiinen, vaikka suvakit siitä sellaisen yrittävät väkisin tehdä.

    • pullaa.leipomaan

      Ei saa antaa pelolle valtaa. Erään suvakin sanoja lainaten.
      Rohkeasti vaan kadulle ilman luotiliivejä ja turvamiehiä:)
      Yksittäis tapauksia vaan.

    • HyväAlkuKun

      Varmasti tapauksessa löytyy yhteys ääri-isämaallisiin liikeisiin ja uusnatsismiin. Jo huomenna, ennen kuin Räkä-Jimi saa mitallin postuumisti, uutisoidaan kytköksistä uusnatseihin. Tutkitaan jopa murhana.
      Huhheijaa. Kajaanissa turvikset kiduttivat tunnin Suomalaista miestä, ennen kuin tappoivat hänet. Tapausta tutkittaneen perusmuotisena lievänä pahoinpitelynä, josta tuomitaan sitten 5 kpl päiväsakkoja a 6€. Sakot maksaa paikallinen sosiaalitimisto, ettei mene turviksilta luottotidot kuralle. Lisäksi ankara sakkotuomio saattaisi tarpeettomasti uhriuttaa turviksia.

      • Risikko sanoi tänään TV1 haastattelussa: " Jokaisen ihmisen henki on yhtä arvokas ".
        Kajaanin tapaukseen verratuna jotenkin tuntuu irvokkalta tuo ministerin lausuma ?
        Että silleen.


      • Tuuleta-huonetta

        Kaikenlaisia "mielikuvia" se heinänpoltto aiheuttaakin. ?


    • iyugpui
    • Jokohan ne on uskaltaneet kysyä ampujalta miksi, se ampui nuo naiset ? Onko jotenkin vaikeaa kysyä noin selvä kysymys vai pitääkö saada ampuja sanomaan oikea vastaus ? Että silleen.

    • MoniLoisia

      laskee vielä huonot housuunsam se on varma. Tiesin että tämä vuosi on käänne uuteen ja näin se käy. Tästä se alkaa.

    • AikaNäyttää

      Ensiuutisissa puhuttiin että auto oli ajanut baarin editse useita kertoja. Tämä muuttui myöhemmin muotoon että ajoi vain paikalle ja astui ulos autosta. Ja tosiaan "valitsi uhrit sattumalta" tuli mukaan tiedotukseen hyvin nopeasti, vaikka oikein mistään ei ollut, eikä ole, varmuutta..

      Jotenkin en ihan vielä ole valmis uskomaan että näkyvä poliitikko uhrina oli sattumaa.

    • hyvä.tietää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe