pelle tomek

www.jatkoaika.com

Nyrkkikin heilui Rinkelinmäen illassa, kun SM-liigan raskassarjalaiset Toni Mäkiaho ja Tomek Valtonen ottivat toisistaan mittaa keskiympyrässä. Mäkiaho oli kiistellyt Jokereiden ykköstähden Metropolitin kanssa jo pitkään, kunnes yritti saada tätä mukaansa tappeluun. Pelastajana paikalle saapui Valtonen, jota ei kuitenkaan palkittu jalosta teostaan kuin 6-0-lukemin tappiolla lyhykäisessä nyrkkeilyerässä.

7

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyppi

      Miksihän en ole yllättynyt tappelun lopputuloksesta.. Siinä taas nähdään kun ajattelee Jokeriaivoilla että "pelaan Jokereissa, olen voittamaton". Kaikki kiitos Mäkkärille että tipautti yhden narrin maan pinnalle. Vielä kun tällä palstalla saisi muutaman nimeltä mainitsemattoman kirjoittajan tippumaan maan pinnalle.. Meinaa pojat hivenen leijailla pilvilinnoissa...

      • Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.


      • Tyyppi
        rosewater kirjoitti:

        Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.

        Fiksu veto jos sen tuolta kantilta ajattelee.. Mutta tuskinpa siitä tappelua olisi syntynyt Mäkkärin ja Metropolitin välille.. Tai no.. Hankala sanoa kun en tiedä onko Metropolit ollut kuinkakin valmis heittämään hanskat jäähän..

        Joka tapauksessa Valtonen on luullut itsestään liikoja kun on asettunut Mäkiahoa vastaan. Rajoittuu muutamaan pelaajaan liigassa jotka pystyy Mäkiahon haastamaan.


      • puhuu
        rosewater kirjoitti:

        Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.

        pelkuri.....=)


      • Tyyppi kirjoitti:

        Fiksu veto jos sen tuolta kantilta ajattelee.. Mutta tuskinpa siitä tappelua olisi syntynyt Mäkkärin ja Metropolitin välille.. Tai no.. Hankala sanoa kun en tiedä onko Metropolit ollut kuinkakin valmis heittämään hanskat jäähän..

        Joka tapauksessa Valtonen on luullut itsestään liikoja kun on asettunut Mäkiahoa vastaan. Rajoittuu muutamaan pelaajaan liigassa jotka pystyy Mäkiahon haastamaan.

        Kyllä sitä kovuutta Metropilitiltakin löytyy, niin kuin kaikilta NHL:ssä pelanneilta...tai useimmilta, Kariyaa en osaisi näihin iskutalkoisiin kuvitella.

        Mäkiahon kovuutta en kiistä.


      • man-legally
        rosewater kirjoitti:

        Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.

        MUUHUN EN OTA KANTAA JA JOKERIEN PARAS PELAAJA ON MIELESTÄNI KAUTTA AIKOJEN JARI KURRI < EI PELLE VALTONEN.


    • nuori-urheilu-hullu

      ssss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe