Nyrkkikin heilui Rinkelinmäen illassa, kun SM-liigan raskassarjalaiset Toni Mäkiaho ja Tomek Valtonen ottivat toisistaan mittaa keskiympyrässä. Mäkiaho oli kiistellyt Jokereiden ykköstähden Metropolitin kanssa jo pitkään, kunnes yritti saada tätä mukaansa tappeluun. Pelastajana paikalle saapui Valtonen, jota ei kuitenkaan palkittu jalosta teostaan kuin 6-0-lukemin tappiolla lyhykäisessä nyrkkeilyerässä.
pelle tomek
7
596
Vastaukset
- Tyyppi
Miksihän en ole yllättynyt tappelun lopputuloksesta.. Siinä taas nähdään kun ajattelee Jokeriaivoilla että "pelaan Jokereissa, olen voittamaton". Kaikki kiitos Mäkkärille että tipautti yhden narrin maan pinnalle. Vielä kun tällä palstalla saisi muutaman nimeltä mainitsemattoman kirjoittajan tippumaan maan pinnalle.. Meinaa pojat hivenen leijailla pilvilinnoissa...
Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.
- Tyyppi
rosewater kirjoitti:
Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.
Fiksu veto jos sen tuolta kantilta ajattelee.. Mutta tuskinpa siitä tappelua olisi syntynyt Mäkkärin ja Metropolitin välille.. Tai no.. Hankala sanoa kun en tiedä onko Metropolit ollut kuinkakin valmis heittämään hanskat jäähän..
Joka tapauksessa Valtonen on luullut itsestään liikoja kun on asettunut Mäkiahoa vastaan. Rajoittuu muutamaan pelaajaan liigassa jotka pystyy Mäkiahon haastamaan. - puhuu
rosewater kirjoitti:
Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.
pelkuri.....=)
Tyyppi kirjoitti:
Fiksu veto jos sen tuolta kantilta ajattelee.. Mutta tuskinpa siitä tappelua olisi syntynyt Mäkkärin ja Metropolitin välille.. Tai no.. Hankala sanoa kun en tiedä onko Metropolit ollut kuinkakin valmis heittämään hanskat jäähän..
Joka tapauksessa Valtonen on luullut itsestään liikoja kun on asettunut Mäkiahoa vastaan. Rajoittuu muutamaan pelaajaan liigassa jotka pystyy Mäkiahon haastamaan.Kyllä sitä kovuutta Metropilitiltakin löytyy, niin kuin kaikilta NHL:ssä pelanneilta...tai useimmilta, Kariyaa en osaisi näihin iskutalkoisiin kuvitella.
Mäkiahon kovuutta en kiistä.- man-legally
rosewater kirjoitti:
Oikeastaan tuo on ollut Valtoselta aika fiksu veto. Metropolit on kuitenkin Jokereille tärkeämpi pelaaja, joten näin Jokerit ei menettänyt häntä pelaajistostaan.
MUUHUN EN OTA KANTAA JA JOKERIEN PARAS PELAAJA ON MIELESTÄNI KAUTTA AIKOJEN JARI KURRI < EI PELLE VALTONEN.
- nuori-urheilu-hullu
ssss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619