" halusta " päästä suomeen itsenäisyyspäivän juhliin. En tiedä onko kuuluttaja väärä titteli joten pahoitteluni mutta arvelitti Hyacinthin suhteen väärin. Kuningaskunnasta ei yksikään hyacintti ole valmis tuhlamaan aikaansa edes television ääressä, briteissä tapahtuu kynttiläillalisilla tarpeeksi mielenkiintoista. Laitan kuitenkin Hyacinthin etikettioppaan heille jotka eivät vielä ole täysin oppineita edes millä aterimilla mitäkin ruokalajia syödään. Aloitetaan vieraista siellä itsenäisyyspäivä kunniavieraiden hierarkkiasta.
Tarjoilkaa paremista kahvikupeista vain kaupunginjohtajalle, pastorille ja muille rikkaille ja kuuluisille. Muista että sohvan parhat paikat edellä mainituille tärkeille vieraille.
On rahvaanomaista asua kerrostalossa tai rivitalossa. Osta oma talo jossa on tilaa ponille ja uima-altaalle.
Jos sukua täytyy hävetä. piilota se kun naapuri pistäytyy pikavisitille. Laita sisar komeroon , isä ullakolle ja vävy autotalliin.
Osta kallista halvalla ei saa hyvää. Jätä ostokset pihalle naapureita varten katseltaviksi.
Puutarhassa puuhastellessa joudutte tervehtimään naapureita, muista puhtaat hanskat.
Älä poistu kotoasi ilman hattua, hanskoja ja käsilaukkua. Muista tyylikkyys nukkessasi : yöpuvun myssyn ja liinavaatteiden on soinnuttava yhteen tapettien kanssa.
Ylen kuuluttaja erehtyi pahasti Hyacinthin
zxcxzöäö
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563