Täällä ei enää mitään kunnon juoruja ole ollut. Tai oikeestaan mua on kiinnostanut jo alkujaan enempi noiden "juoruämmien/nykyajan sentraalisantrojen" mielenliikkeet ja heidän terveydentilansa. Poikkeuksen sääntöön teki keskusteluketju missä juoruttiin kettumaisimmasta julkkiksesta. Just´ sellaista se kunnon juoruilun pitää ollakin.
Koska mitään kunnon juttuja ei ole ollut, niin olen aikani kuluksi katsellut noita mainoksia. Paras ja naurettavin on toi "Kunttapiha". Oikeestiko joku on tollasen puljun pistänyt pystyyn? Ei perkele sentään, että kaikkea sitä joutuukin "vanhoilla päivillä" lukemaan. Ihan oikeesti, jos joku pikkasenkin luonnosta, kasvillisuudesta ja metsätyypeistä jotain tietävä kattelee niiden kuvia , niin ei hyvää päivää sentään sitä naurun remakkaa.
Tietty tää poistetaan, koska Suomi24 saa maksun niiden mainoksesta.
Jo on onnettoman jämäksi julkkisjuorut menneet
0
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646148
- 755369
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783