Juha Sipilä- jumalasta seuraava ?

Remppa62

Olen toiminut pitkää yrityselämässä ja tunnen paljon yritysjohtajia...ja useita lestadiolaisia kuuluu tähän joukkoon.Juha Sipilää en ole tavannut.
Minulle Juha Sipilän raivokohtauksessa toimittajalle ei ollut mitään yllättävää.
Nämä menestyneet lestadiolaiset yritysjohtajat ovat kuin samasta muotista valettuja.En tiedä onko heidät liikkeen sisällä julistettu yli-ihmisiksi vai ovatko he itse vaan porukalla sopineet että näin on. Heidän kaikkien käytös on samalainen: hillitty, asiallinen,nopea sanomaan oman mielipiteen, olettaa että ovat aina oikeassa ja heitä totellaan ilman kyseenalaistamista....ja taustalla leijailee aina uhka raivokohtauksesta ja annettavasta rangaistuksesta.
Tavalliset lestadiolaiset pelkäävät näitä "puolijumaliaan" todella paljon ja tottelevat heidän määräyksiä/neuvoja ihan sokeasti.
Siis onko tätä taustaa vasten yhtään yllättävää jos Juhalla palaa pinna kun kaikki suomalaiset eivät kohtele häntä kuin puolijumalaa ?? no ei todellakaan!

Nyt muistui mieleen hauska tapaus vuoden takaa.Eräs lestadiolainen hyvin menestynyt liikemies ( ei Juha Sipilä,mutta kuulema hänen hyvä tuttu kuitenkin ) käyttäytyi eräässä neuvottelussa ihan kuin Marlon Brando elokuvassa Kummisetä.Ne jotka ovat elokuvan nähneet tietävät mitä tarkoitan : )

n. tunnin pystyi seuraamaan tätä esitystä aika pokerina,mutta sitten en enää pystynyt pidättämään naurua ( silloin huomasin tämä "yhteyden" Kummisetään). Sen verran isot rahat olivat kyseessä, että sain aikalailla peitettyä nauruni rajuun yskänkohtaukseen ja meni hetkeksi ulos kokoustilasta "yskimään".Nykyisin joudun keräämään kaiken tahdonvoimani jo ennen näiden "puolijumalien" tapaamisia etten vaan räjähtäisi nauruun ja saisi ankaraa rangaistusta....siis jumalaista tuomiota ilman Käräjäoikeuden päätöstä : ).

Jos sinulla on mahdollisuus tavat näitä lestadiolaispomoja,niin katsoppa ennen seuraavaa tapaamista Kummisetä ja kokeile pitääkö pokka : ).
Olisi mahtavaa jos kertoisit omista kokemuksistasi täällä palstalla !

6

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että semmottii.
      Sipilä leikkaa pienituloisilta.
      Sehän on se josta eniten vitsailtu ja itse eniten tehny siitä pilkkaa, mitä nykyhallitus tekee.
      Ei mua kiinnosta Sipilän raivokohtaukset.
      Enemmän kiinnostaa se, mitä se tekee tuolla johdossa.
      Kun se leikkaa pienituloisilta, se ei mee hyvään.

      • TerminatorJuhaSipilä

        "Kun se leikkaa pienituloisilta, se ei mee hyvään." Meneehän just yhteiseen hyvään sillä tapaa kun öky puuteriperseille Sipilä antaa hyvän lähdön.


    • KroisosSenttonen

      Toivottavasti muistat myös sen sanonnan, että ota malka pois omasta silmästä ennen kuin poistat rikkaa toisen silmästä... virheettömiä ei ole kukaan. Eivät lestadiolaiset eivätkä ateistipakanat.

    • Sipilöinti

      Sipilä on tyypillinen lestadiolainen,tässä lahkossa hallitaan pelolla ja väkivallalla ja Sipilästä sen huomaa.

    • KatseKaus
    • Savuoja

      Joo, antaa palaa. Poltettavaa on http://roti.fi/tiiviisti-2/kansantalous-kuntoon/
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14819953/vaalien-jalkeen-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe