Onkos kukaan katsonut sellaista elokuvaa kuin A night at the Roxbury eli Bileet Roxburyssa?
Jos olet katsonut elokuvan, niin mitäs olet pitänyt siitä...?
Itselläni se on jo hyllyssä ollut kauan. En tunne kyllä ketään joka ei olisi pitänyt siitä elokuvasta...
Bileet Roxburyssa
3
575
Vastaukset
- Nähty on 5-6krt
Kyllä mä tykkään siitä leffasta kovastikin, näyttelijät on hyviä koomikoita ja musaa hyvää 90 luvun dance poppia. Leffa ei välttämättä uppoa alle 25v niin hyvin musan osalta mut itsekin kuuntelen välillä 90 luvun ja muistelen menneitä hyviä aikoja.
- sweetcitrongirl
Siis mielettömän ihana ja hauska elokuva. :) Piristävää, kun ei aina ne samat tutut naamat ole näyttelijöinä vaan uusiakin kasvoja löytyy. Musiikki , henkilöt ja tarina sopivat mainiosti yhteen. (olen alle 25v, ja elokuva on yks suosikeistani ;) ) Olen nähny elokuvan n.8kertaa. Se saa aina iloiselle mielelle.
- fenro (ff7 master)
joo tuota näin kyseisen lefan kuin olin 15
ja se kuuluu edeleen parhaisiin komedia leffoihin joita olen katsonut musiikki tekee eniten siinä :D
harvoin niin hyvää huumoria saa mistään leffasta irti (pään heilutusta) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283