Oli taikka ei, niin kierrä kuitenkin oman etusi vuoksi kaukaa tuollainen firma kuin Booky.fi Oy. Elä oo missään tekemisissä tuon Booky.fi-lafkan kanssa, on meinaan sen varran syvältä perseestä koko Booky.fi Oy.
https://www.booky.fi/register_info.php
Onko Booky.fi Oy:n Antti Ypyä lestoja?
15
5362
Vastaukset
- Anonyymi
Kerännyt Suomen mittakaavassa runsaasti hyvin vihaisia asiakkaita. Nyt kaikki googlen tarjoama aineisto on pelkästään negatiivista Porvoon kirjakeskus Oy:lle. Ehkä ukko saadaan vielä ruotuun. Sama ukko häärää myös perintäfirmassa keräämässä 40 euron vakiokorvauksia rehellisiltä laskunsa ajoissa maksaneilta asiakkailtaan.
- Anonyymi
Juurikin näin! Ei siis ihme, että firma koettaa laskuttaa moneen kertaan, vaikka ovat saaneet tarkat tiedot maksusta ajallaan. Huijareita riittää Suomessakin!
- Anonyymi
Ei taida olla Lestoja
https://www.itahame.fi/paikalliset/4243565 - Anonyymi
Tällainen huijari kyseessä:
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008828092.html - Anonyymi
On ollu lesta syntyessään. putiniki on ollu lapsena lesta. Ja hitler
- Anonyymi
... pinna ja saalemikko.
- Anonyymi
On, mutta mitä siitä. Booky on silti himputin hyvä firma ja todellakin olen tekemisissä jatkossakin. Suosittelen kaikille!
- Anonyymi
Kyllä tiedän ainaki yhen Antti Ypyän joka on ainaski ollut lesta mutta en tiedä onko sama heppu.
- Anonyymi
Onhan se varmasti.
- Anonyymi
Rohkeus kusettaa isossa mittakaavassa viittaisi lestatiolaisuuteen.
- Anonyymi
En ole vielä ostanut minun veljien pojilta sitä toista päätä. Meillä on ollut se puheena usein, koska he eivät käy siellä "koskaan". Minulla on metsää vielä siellä Ylitorniolla.
Nyt ne ovat laittamassa sinne tuulivoimaloita ja ajattelimme, että minä voisin samalla ostaa sen Puruveden itselle. Terv. Ulla Kurttila - Anonyymi
Huijari
- Anonyymi
Rohkea ja häpeilemätön toiminta viittaa uskonveljiin.
- Anonyymi
ONKO TÄÄ PASKAPÖKÄLE HINURI VAI HEIKKOVIRTAOSASON MIES EN TILAA TÄLTÄ NILKILTÄ MITÄÄN
Nimestä päätellen lesta. Kristillisyydessämme on hassuja sukunimiä: Lääkkö, Hintikka, Tölli, Lohi, etc.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k882774Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522088Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102057Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591785Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1531606Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241296- 80981
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67968Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️69961Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka124946