Oli taikka ei, niin kierrä kuitenkin oman etusi vuoksi kaukaa tuollainen firma kuin Booky.fi Oy. Elä oo missään tekemisissä tuon Booky.fi-lafkan kanssa, on meinaan sen varran syvältä perseestä koko Booky.fi Oy.
https://www.booky.fi/register_info.php
Onko Booky.fi Oy:n Antti Ypyä lestoja?
15
5112
Vastaukset
- Anonyymi
Kerännyt Suomen mittakaavassa runsaasti hyvin vihaisia asiakkaita. Nyt kaikki googlen tarjoama aineisto on pelkästään negatiivista Porvoon kirjakeskus Oy:lle. Ehkä ukko saadaan vielä ruotuun. Sama ukko häärää myös perintäfirmassa keräämässä 40 euron vakiokorvauksia rehellisiltä laskunsa ajoissa maksaneilta asiakkailtaan.
- Anonyymi
Juurikin näin! Ei siis ihme, että firma koettaa laskuttaa moneen kertaan, vaikka ovat saaneet tarkat tiedot maksusta ajallaan. Huijareita riittää Suomessakin!
- Anonyymi
Ei taida olla Lestoja
https://www.itahame.fi/paikalliset/4243565 - Anonyymi
Tällainen huijari kyseessä:
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008828092.html - Anonyymi
On ollu lesta syntyessään. putiniki on ollu lapsena lesta. Ja hitler
- Anonyymi
... pinna ja saalemikko.
- Anonyymi
On, mutta mitä siitä. Booky on silti himputin hyvä firma ja todellakin olen tekemisissä jatkossakin. Suosittelen kaikille!
- Anonyymi
Kyllä tiedän ainaki yhen Antti Ypyän joka on ainaski ollut lesta mutta en tiedä onko sama heppu.
- Anonyymi
Onhan se varmasti.
- Anonyymi
Rohkeus kusettaa isossa mittakaavassa viittaisi lestatiolaisuuteen.
- Anonyymi
En ole vielä ostanut minun veljien pojilta sitä toista päätä. Meillä on ollut se puheena usein, koska he eivät käy siellä "koskaan". Minulla on metsää vielä siellä Ylitorniolla.
Nyt ne ovat laittamassa sinne tuulivoimaloita ja ajattelimme, että minä voisin samalla ostaa sen Puruveden itselle. Terv. Ulla Kurttila - Anonyymi
Huijari
- Anonyymi
Rohkea ja häpeilemätön toiminta viittaa uskonveljiin.
- Anonyymi
ONKO TÄÄ PASKAPÖKÄLE HINURI VAI HEIKKOVIRTAOSASON MIES EN TILAA TÄLTÄ NILKILTÄ MITÄÄN
Nimestä päätellen lesta. Kristillisyydessämme on hassuja sukunimiä: Lääkkö, Hintikka, Tölli, Lohi, etc.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6779303Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603586Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682454- 1381486
- 371483
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941207
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää771070