Onko Booky.fi Oy:n Antti Ypyä lestoja?

j.ol

Oli taikka ei, niin kierrä kuitenkin oman etusi vuoksi kaukaa tuollainen firma kuin Booky.fi Oy. Elä oo missään tekemisissä tuon Booky.fi-lafkan kanssa, on meinaan sen varran syvältä perseestä koko Booky.fi Oy.

https://www.booky.fi/register_info.php

15

5112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerännyt Suomen mittakaavassa runsaasti hyvin vihaisia asiakkaita. Nyt kaikki googlen tarjoama aineisto on pelkästään negatiivista Porvoon kirjakeskus Oy:lle. Ehkä ukko saadaan vielä ruotuun. Sama ukko häärää myös perintäfirmassa keräämässä 40 euron vakiokorvauksia rehellisiltä laskunsa ajoissa maksaneilta asiakkailtaan.

• Anonyymi

Juurikin näin! Ei siis ihme, että firma koettaa laskuttaa moneen kertaan, vaikka ovat saaneet tarkat tiedot maksusta ajallaan. Huijareita riittää Suomessakin!

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

On ollu lesta syntyessään. putiniki on ollu lapsena lesta. Ja hitler

• Anonyymi

... pinna ja saalemikko.

• Anonyymi

On, mutta mitä siitä. Booky on silti himputin hyvä firma ja todellakin olen tekemisissä jatkossakin. Suosittelen kaikille!

• Anonyymi

Kyllä tiedän ainaki yhen Antti Ypyän joka on ainaski ollut lesta mutta en tiedä onko sama heppu.

• Anonyymi

Onhan se varmasti.

• Anonyymi

Rohkeus kusettaa isossa mittakaavassa viittaisi lestatiolaisuuteen.

• Anonyymi

En ole vielä ostanut minun veljien pojilta sitä toista päätä. Meillä on ollut se puheena usein, koska he eivät käy siellä "koskaan". Minulla on metsää vielä siellä Ylitorniolla.
      Nyt ne ovat laittamassa sinne tuulivoimaloita ja ajattelimme, että minä voisin samalla ostaa sen Puruveden itselle. Terv. Ulla Kurttila

• Anonyymi

Huijari

• Anonyymi

Rohkea ja häpeilemätön toiminta viittaa uskonveljiin.

• Anonyymi

ONKO TÄÄ PASKAPÖKÄLE HINURI VAI HEIKKOVIRTAOSASON MIES EN TILAA TÄLTÄ NILKILTÄ MITÄÄN

• Nimestä päätellen lesta. Kristillisyydessämme on hassuja sukunimiä: Lääkkö, Hintikka, Tölli, Lohi, etc.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      677
      9303
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3586
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      468
      2454
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1486
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1483
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1353
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1322
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1207
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1147
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      77
      1070
    Aihe