Pois tieltä

Ala.mennä

Harmittaa vajaavetoisten sutiminen talvisissa risteyslähdöissä. Esim. uittobemarit nuhjuaa liikennevaloissa tukkien liikenteen kitkarenkaineen. Saa siinä haukotella nelikolla heidän takanaan ja valojen vaihtuessa udelleen punaisiksi. Hommatkaa kunnon talvikeleihin sopiva auto, esim. 4x4 Skoda - ette olisi muiden tukkona tiellä.

22

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jethroyeti

      Kiva seurata bimmeristien niskan punoitusta. Vähän säälittää.

    • AUDlMAN

      Itse pärjäilen oikein hyvin perusperhemallin Audin A4 etuvedolla. En ymmärrä mikä ongelma aloittajalla on. Kiihdyttelyllä tuskin säästät aikaa kuin sekunteja. Taitaa aloittaja olla jokin nuori RS-pelle jolle valolähdöt ovat kaikki kaikessa. Sinänsä harmittaa, että revittelyllä aiheutetaan vaaratilanteita ja joku voi päästä aloittajan liikenneasenteella hengestään. Toivottavasti aloittaja viisastuu, ja toivottavasti kukaan ei kuole tai loukkaannu. Paras olisi että poliisi keräisi tämän tapauksen pois ja säilöön.

    • bemmii_uudet_gummit
    • ZKODA

      juuri näin. säälittävä ja surkuteltava tapaus tämä aloittaja. ihme ettei ole skeidan romulla ajanut jo rekkaa päin, se kun on tyyppivikana skeidan romuilla.

    • Menkää-nyt

      Samaa usein noidun, kun RS haluaa lähteä, mutta vajaavetoiset nynnää sohjossa.

    • skodateipärjäämissään

      Niin, skodat ovat aina toisten tukkeena. Usein usutan niitä kiihdyttämään, että saan nauraa. On ne huvittavia itä-kärryjä.

      • erakko91

        Haha vuosisadan naurut... kyllä kun itsellä oli eka skoda 64hp fellu niin kun volvon perässä laski niin volvo kuskia rupes pelottamaan et häviää "itäautolle" ja laski volvonsa melkein ojaan. Toinen skoda kun tuli astetta rivakampi ocu niin ei yksikään bemari eikä muukaan munan jatke pärjännyt niin eipä muuten kumpikaan jämähtänyt valoihin liukkaallakaan toisin kuin nykyinen volkkarin romu joka keksii joka päivä uusia vikoja. Tullut huomattua että jos omistat muun kuin skodan kannattaa pitää testeri hanskalokerossa....


      • human.rights.watch
        erakko91 kirjoitti:

        Haha vuosisadan naurut... kyllä kun itsellä oli eka skoda 64hp fellu niin kun volvon perässä laski niin volvo kuskia rupes pelottamaan et häviää "itäautolle" ja laski volvonsa melkein ojaan. Toinen skoda kun tuli astetta rivakampi ocu niin ei yksikään bemari eikä muukaan munan jatke pärjännyt niin eipä muuten kumpikaan jämähtänyt valoihin liukkaallakaan toisin kuin nykyinen volkkarin romu joka keksii joka päivä uusia vikoja. Tullut huomattua että jos omistat muun kuin skodan kannattaa pitää testeri hanskalokerossa....

        Eli ihmisiä saa mielestäsi ampua ihan vapaasti http://keskustelu.suomi24.fi/t/14609456/juuri-nyt-skodisti-ampuu-dallasissa

        Asia selvä, mitä muuta skodisteilta odottaisin


      • erakko91

        Ja liittyy miten tähän ketjuun? Jos tuolle linjalle lähdetään niin eikös toyotistit ole pahimpia kun hiluxien kyydissä on sergeitä sun muita tuolla lähi-idän puolella? :D mutta joo en ihan uskonut että joku voi noinkin kateellinen olla siitä ettei itse omista skodaa :'D


      • ilmiannoin.jo
        erakko91 kirjoitti:

        Ja liittyy miten tähän ketjuun? Jos tuolle linjalle lähdetään niin eikös toyotistit ole pahimpia kun hiluxien kyydissä on sergeitä sun muita tuolla lähi-idän puolella? :D mutta joo en ihan uskonut että joku voi noinkin kateellinen olla siitä ettei itse omista skodaa :'D

        Eli ihmisiä saa mielestäsi ampua ihan vapaasti


      • erakko91
        human.rights.watch kirjoitti:

        Eli ihmisiä saa mielestäsi ampua ihan vapaasti http://keskustelu.suomi24.fi/t/14609456/juuri-nyt-skodisti-ampuu-dallasissa

        Asia selvä, mitä muuta skodisteilta odottaisin

        Vai etkö ymmärtänyt mitä testerillä tarkoitin? no valaistaampa tietämätöntä testeri on laite jolla voidaan lukea ja nollata vikakoodeja autosta. Ja volkkarin ja audin omistaja tarvitsee kyseistä laitetta hyvinkin usein.


      • NukkuvaTiedustelija
        human.rights.watch kirjoitti:

        Eli ihmisiä saa mielestäsi ampua ihan vapaasti http://keskustelu.suomi24.fi/t/14609456/juuri-nyt-skodisti-ampuu-dallasissa

        Asia selvä, mitä muuta skodisteilta odottaisin

        Eli samalla logiikalla kaikki 80-luvun jenkkiautojen omistajat ampuu konepistoolilla liikkuvasta autosta toisiaan ja sivullisia?
        Pitääpä alkaa karttamaan harrasteauto tapahtumia ihan tuosta syystä :DD


      • amerikan.vuosisata
        NukkuvaTiedustelija kirjoitti:

        Eli samalla logiikalla kaikki 80-luvun jenkkiautojen omistajat ampuu konepistoolilla liikkuvasta autosta toisiaan ja sivullisia?
        Pitääpä alkaa karttamaan harrasteauto tapahtumia ihan tuosta syystä :DD

        Harmittaako Skoda-jormaa että Dallasin poliisi iskee TODELLA LUJAA criminalia vastaan? *https://www.youtube.com/watch?v=ee8iOwb_YLc

        T: Vaihto-opiskelussa DElawaressa 2003


    • rwdruottinpiirileikki

      Hehheh en omista skeidaa mutta ihmetyttää tämä nelivetoylistys? Suomessa kelit vaihtuu niin usein että itsekin jopa sain tänään etuvetoisella koslallani töihin ajaessa naurut/menetin hermot useammasta nysvääjä taka/nelivetokuskista joilla oli vaikeuksia heti kun on noin alle puolimilliä jäätä tiellä(voin vain kuvitella kuinka itkivät suolarekkaa) ja niin vitun kiirus muka lähteä esim. risteyksestä siinä nähtiin taas nysväyksen aatelia mitään muuta ei saavutettu kuin muutama auto ennen kyseistä nysväämistä risteyksessä. Kaikki me muut odotimme siinä jonossa josko tuo hermoraunio saa hienon katurhamaasturi 4x4 liikkeeseen...

    • lämppäri-jorma

      Paljonko homopojilla on opintoviikkoja ja montako niistä on Amerikasta?

    • Kyykynkyykky

      Hehe ei taida skodapojut olla edes intissä

    • Jorma-Leena

      Moniko skeida-etuvetospede on ollut Amerikassa opiskelemassa?

      Okei, 0. Siis nolla.

    • Nyyhryys

      Jo lapsena opetettiin hokema että Pois pois Skodan tieltä, Skoda se kulkee keskellä tietä. Kun vissiin skotapappoja pelottaa ajaa siellä reunassa omalla kaistalla.

    • esim.Lada

      On niitä muitakin nelivetoja.

    • kiihtyvyysriittääladalla

      Pojat nyt vaan kiihdyttää ittensä. Muulla kiihtyvyydellä ei sitte niin väliä ookkaan.

    • Vaikeneminen_kultaa

      Ehkä kannattaa olla vastaamatta kriitikkotrollille . Hänen aloituksensa kuivuvat vähin äänin. Olisi mielenkiintoista seurata tuota kehitystä!

    • Eilen illalla oli kiire viinakauppaan kun sulkeutui jo klo 18.00.
      Silloin hermostui nyhjääjiin, tosin panin merkille että siihen syyllistyvät kaikkien merkkien kuskit.
      Kitkoilla pääsee hyvin liikkeelle kun ei aja samoissa urissa vaan etsii pitoa kaistan reunoilta. Luistonesto myös ehdottomasti pois päältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe