Hei! Olen sairastanut kaksi viikkoa poskiontelotulehdusta ja sitä kotikonstein hoitanut. Eilen kuitenkin pari päivää kestäneen sietämättömän otsasäryn myötä hakeuduin lääkärille, diagnoosi oli minulle entuudestaan tuttu: otsaontelotulehdus. Aloitin antibioottikuurin heti, olen ottanut nenäsuihkeet, allergialääkkeet ja Duactit lääkärin määräämällä tavalla. Olo silti vain pahenee, sattuu niin että tekisi mieli vain huutaa kivusta. Tulehdus on vain oikeanpuoleisissa onteloissa ja paine on niin kova, että tulehduksenpuoleista ohimoa ja silmääkin jo kirvelee ja särkee. Yritin helpottaa oloani ja saada limaa liikkeelle ottamalla pitkän lämpimän suihkun, jonkin verran sain suihkun jälkeen niistettyä ulos mutta olo ei helpottanut kuin muutamaksi minuutiksi. Lähimpään päivystykseen on matkaa 120km ja autottomana perheenä on sinne ihan mahdotonta päästä kahden pienen lapsen kanssa, jossei se ole täysin välttämätöntä.
Apuja??
Mitä komplikaatioita voi paha otsaontelotulehdus tuoda tullessaan?
Vakava otsaontelotulehdus!
Satttuu
0
337
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693