Profeetta Eatmon

tukipuu

Katsoin kummatkin ja asiaa oli.Hän puhui hallitukselle,kansalaisille,opettajille,työpaikoille.Hallinnoille.Kaupanalalle.

Olen josksu laittanut tv7 viestiä saamatta vastausta.Olenkin mietinyt sitä joskus sillä aina oli kritiikki hyvää tai sitten negatiivista se on aina kasvattavaa.Hyviin tapoihin kuuluu vastata viesteihin.

Eatmond:
Hän myös varoitti vääristä opettajista,-uskonnolliisuudesta ja kuinka Jumalan sana Kristus ja hänen pyhyytensä,opetuksensa ja ensi rakkautensa on kadonnut uskovilta.
Siinä kuunnellessani eteeni piirtyi näky rististä kummulla.Ja Ristia kummulla tuli Ristin tuki.Se on myös Tv7 nimi.

Risti siis seisoi kummulla kallistuen viistoon,-ristiä tuki iso tukkipuu joka kohta sekin katkeaisi jykevän ristin painosta.Risti oli kallistuneena jo tovin.Ihmiset ympärillä hyörivät koettaen tukea isoilla kivilohkareilla ristin juurta estäen kallistumisen ja samalla painaa tukipuuta syvemmälle maahan.Sen sortuminen olisi suuri,-rankka vesisade tai myrsky enään sitä ei tukisi.

Uskon tämän olevan myös varoituksen sana Sanan julistajille ja niille jotka tuovat väärää henkeä seurakuntiin.Erotella hengenlahjoilla totuus.

Eräässä palstalla jopa Shamaani puhui "pyhästä hengestä".Sanoi että hän kutsuu luokseen pyhää henkeä.Joku kysyi oletko uskossa,ja shamaani vastais en.
Tutkikaa lähteet,-tutkikaa ja katsokaa veren evankeljumin valossa ja sen lävitse,katsokaa hedelmät.Ei niitä maalisia hedelmiä mitä kukin saa aikaan vaan niitä hedelmiä mitä hän tuo ulos.Raamatun tuntee myös sielunvihollinen ja eksyttää valitutkin.Mutta Herramme on antanut meille mahdollisuuden sanan ja teon tuntemisen kautta sekä armolahjojensa kautta tuntea nämä eksyttävät henget.

On unohdettu se tärkein:

-Ristin sanoma
-Pelastus
-Syntien sovitus
-Veren evankeljumi
-Armo
-Jumalan rakkaus.
-pyhät saarnat
-Jumalan puhdas sana Raamattu.
---------------------------

Tilalle on tullut:
-Julistus voitelusta
-pyhänhengen korotus
-Ylihengelliset kokemukset
-musikkijuhlat/kekkerit
-kokemusten hakeminen
-Opetusten ottaminen erilähteet

Ristin tukipuu on lahonnut ja kaatumaisillaan koko risti.

0

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        92
        1546
      2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        83
        1052
      3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        67
        957
      4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        372
        946
      5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        177
        904
      6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        94
        821
      7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        64
        623
      8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        60
        612
      9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
        Ikävä
        37
        578
      10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        164
        570
      Aihe