On varmaa aika moni windowsin käyttäjä huomannu, että se on ihan bugine paska, joka menee vaa pahemmi jumiin ku asentaa "päivityksiä". Mistä tällänä on kotosin, jos ostat ohjelmiston, ni kyllä sen pitäs toimia ilman että tarvii kokoajan olla päivittämässä ja itkemässä ku ei toimi siltikään. On se vaan niin väärin.
Windows ihan sukka
14
525
Vastaukset
- sebu89
no mutta et kertonut mistä käyttöjärjestelmästä on kyse...jos se on 2k niin voin sanoa että teit elämäsi virheen...se on niin ajuri vajaa kun käyttis olla ja voi...mutta jos kyse on windowsXp käyttöjärjestelmästä ja muka on "buginen paska" niin suosittelen meneämään jonnekkin tietokone kurssille ja sen jälkeen ostamaan virus torjunta ohjelma jolla ei tule niitä bugi tiedostoja niin paljon...
ja mainitsit että ostit käyttöjärjestelmän...mutta jos kyseessä kuitenkin on XP ja olet "ostanut" sen niin voin suoraan sanoa että netistä laittomien Piraatti versioiden yleisin merkki on se että ne bugittaa....- Anonyymi
Se on bugine paska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on bugine paska
Haisee kuin sukka!
- Keino Munuainen
Ei pienintäkään ongelmaa ole ollut XP:n kanssa, bugeja en ole havainnut. Automaattiset päivitykset päällä ja latautuvat melkein huomaamatta. SP2 asennettu ja kaikki toimii tosi hyvin. Toki asianmukainen palomuuri ja virustorjunta käytössä kuten kaikilla vastuunsa tuntevilla netin käyttäjillä. Paskapuhetta bugisuus.
- Ware
Olisi mielenkiintoista tietää että kuinka paljon
näillä kysymys palstoilla esiintyvistä ongelmista
johtuu waretetuista tuotteista,taitaisi olla iso
prosentti. - mutta miten
Ware kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää että kuinka paljon
näillä kysymys palstoilla esiintyvistä ongelmista
johtuu waretetuista tuotteista,taitaisi olla iso
prosentti.waretus liittyy noihin ongelmiin? Paitsi että valmistajan tukea on turha odottaa. Mutta eihän waretettu softa eroa ostetusta mitenkään. Kun ostettu softa kopioidaan niin vóila, kyseessä on waretettu softa.
Sori tämä pilkunNUSSINTA. - Anonyymi
W11 on pohjanoteeraus. Surkeiden huippu
- TSwiGH
totta että XP on buginen paska, ei siihen muuten niitä korjauksia julkaistas...
(waretettu XP toimii kyllä ihan yhtä "hyvin")
suurin osa jumeista kuitenkin johtuu viruksista/haittaohjelmista ja ennenkaikkea käyttäjän taitamattomuudesta...- mieltä
minä saan 2000:nkin toimimaan ilman itkemistä.
Eikä tuo Xp:kään ole mitenkään ylipääsemätön. Voisin sanoa että aika hyvin kokemattomalta aloittelijalta.. - Jusu
mieltä kirjoitti:
minä saan 2000:nkin toimimaan ilman itkemistä.
Eikä tuo Xp:kään ole mitenkään ylipääsemätön. Voisin sanoa että aika hyvin kokemattomalta aloittelijalta..Mun mielestä toi 2000:nen onkin se vakain windows,itselläni on xp,ja ei ropleemia.
- Luottokortti
Jusu kirjoitti:
Mun mielestä toi 2000:nen onkin se vakain windows,itselläni on xp,ja ei ropleemia.
olen ihan laillisen version ostanut, en warettanut. Kyllä winkula "toimii", mutta häviää kaikessa esim. linuxille 100-0. Päivityksiä toisensa perään ja silti on reikäne paska, oikea imuri kaikelle paskalle mitä netti on täynnä. F-secure hoitaa hommansa hyvin, mutta pohjana windos on täyttä paskaa. kevyempi linux toimii paremmi ja kaikki ohjelmat toimii paremmi, peleihin saa tehoa enempi.......
- Anonyymi
Asevelvollisuus rymistelee takaisin EU-maihin – Taustalla EU-armeijan perustaminen?
Useat EU-maat ovat palauttamassa asevelvollisuuden, mutta osa EU-poliitikoista toivoo yhtenäistä asevelvollisuuden palauttamista koko EU:n alueelle. Unkarilainen uutisportaali Divány on koonnut yhteen maat, jotka ovat jo ottaneet asevelvollisuuden uudelleen käyttöön. - Anonyymi
On tullut huomattua! Avaaja on oikeassa!
- Anonyymi
Jaa hikisukka!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071