Eipä siinä varmaan ne "ystävyyshöpinät" paina jos putin on päättänyt toimia!
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/belarus_rus-58605
Mitä tapahtuu Valko-Venäjällä?
3
60
Vastaukset
Kunpa meikäläinen entinen maalaispoika ja nykyinen eläkeläisäijä osaisikin analyseerata naapurusten eli Valko-Venäjän ja Putinin Venäjän välisiä suhteita ja sitten vielä osata ennustaa kahvinporoista tulevia tapauksia. Onko Belarusin armeija todella niin vahva kuin puhutaan? Krimillä ei Ukrainan armeijasta ollut mihinkään tositoimeen, kun tilanne tuli päälle. Eipä tuo olisi mikään yllätys, jos Putin havittelisi Valko-Venäjää nykyistä kiinteämmin oman hallintonsa komennon alaisuuteen. Lieneekö oikeassa se teoria, jonka mukaan Putin kyttää kaiken aikaa Venäjän alueellista laajentamista ja tilaisuuden tullen löytyy valmiita suunnitelmia, joitten toimeenpanemiseksi tarvitsee vain painaa käynnistysnappia?
- entinen_sotilas
näinhän se on, mikään ei pitäisi enää yllättää kun on Krimin nähnyt. Eikä se ollut ensimmäinen näytös.
Putinkan kollegat koko ajan ovat tutka päällä tarkkaamassa missä naapurivaltiossa on yhteiskunta heikossa hapessa eikä osata olla varovaisia. Kun siellä on ovet ja ikkunat auki, sitten mennään sisään karmit kaulassa. - Humppatiarallaa
Jos vähän avataan venäläisten ajatusmaailmaa :
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000004998931.html
Se on vain ajankysymys milloin venäjä valloittaa Valko-Venäjän tai siis ei valloita omien mielestä mutta kuitenkin liittää itseensä eikun......?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511