Eipä siinä varmaan ne "ystävyyshöpinät" paina jos putin on päättänyt toimia!
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/belarus_rus-58605
Mitä tapahtuu Valko-Venäjällä?
3
<50
Vastaukset
Kunpa meikäläinen entinen maalaispoika ja nykyinen eläkeläisäijä osaisikin analyseerata naapurusten eli Valko-Venäjän ja Putinin Venäjän välisiä suhteita ja sitten vielä osata ennustaa kahvinporoista tulevia tapauksia. Onko Belarusin armeija todella niin vahva kuin puhutaan? Krimillä ei Ukrainan armeijasta ollut mihinkään tositoimeen, kun tilanne tuli päälle. Eipä tuo olisi mikään yllätys, jos Putin havittelisi Valko-Venäjää nykyistä kiinteämmin oman hallintonsa komennon alaisuuteen. Lieneekö oikeassa se teoria, jonka mukaan Putin kyttää kaiken aikaa Venäjän alueellista laajentamista ja tilaisuuden tullen löytyy valmiita suunnitelmia, joitten toimeenpanemiseksi tarvitsee vain painaa käynnistysnappia?
- entinen_sotilas
näinhän se on, mikään ei pitäisi enää yllättää kun on Krimin nähnyt. Eikä se ollut ensimmäinen näytös.
Putinkan kollegat koko ajan ovat tutka päällä tarkkaamassa missä naapurivaltiossa on yhteiskunta heikossa hapessa eikä osata olla varovaisia. Kun siellä on ovet ja ikkunat auki, sitten mennään sisään karmit kaulassa. - Humppatiarallaa
Jos vähän avataan venäläisten ajatusmaailmaa :
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000004998931.html
Se on vain ajankysymys milloin venäjä valloittaa Valko-Venäjän tai siis ei valloita omien mielestä mutta kuitenkin liittää itseensä eikun......?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112