linnanjuhlissa tekee, mikä prioriteetti niillä on. Tuollaiset paskakärpäset ei ole suomen etu eikä "brändi" ollenkaan.
Oli siellä tosin muitakin joutavia sukankuluttajia.
Mitä Lampela ja Kärpänen
16
91
Vastaukset
- pankkisalaisuus
Veroparatiisisaarien edustajina?
- MietiEnsin
Eivät olleet linnan juhlissa.
Lue enemmän niin luulet vähemmän, tosin ei olisi pitänyt päästää edes jatkoille. - mitkä.oli.ansiot
Samaa ihmettelen, miksi nuo perskärpäset linnanjuhlissa oli.
- 14-10
He ovat jatkoilla, koska tietävät pääsevänsä näin lööppeihin.
Veikkaan, että sormukset ovat lennelleet ihan otsikkoja silmälläpitäen. - Julkimot
Ai ei tiedettykään. Olivatkos ne linnanjuhlissakin?
Linnanjuhlien jatkoilla saivat kuulemma oikein paljon huomiota osakseen.- missä.tasa-arvoisuus
Niin, moni ihmettelee miksei tullut kutsua juhliin, meriittejä olisi monelta muultakin löytynyt, enempi kuin kärpäsiltä
- otappa-selvää
kannattaisi ensin ottaa selvää asioista ennen kuin täällä aukoo päätä!
Porukka on täällä niin yksinkertaisia tolloja ettei edes viitsitä selvitää itse
asioita ennekuin aloitetaan viisastelu ja haukkuminen
NE EIVÄT EDES OLLEET LINNANJUHLISSA TOLLO!- asioistatietävätaho
Eivät olleet, mutta menivät tarkoituksella sekoilemaan sinne minne tiesivät juhlakansan suuntaavan. Tarkoituksena tietysti saada omat pärstät taas lehtien sivuille, ja ehkä erehdyttää joku uskomaan että hekin muka olisivat olleet linnassa juhlimassa.
Vieläkö Lampelalla muuten on asianajotöitä, kun ei häntä ole enää pitkiin aikoihin missään yhteyksissä mainittu, vai onko pitänyt jo ruveta hevostöitä tekemään niinkuin suvun muutkin miehet?
- mMssä.järki.makaa
Kärpäset ja mulkerot linnanjuhlissa, ei helevatti sentään.
- Turhia.julkkuja
Onhan nuo olleet muutenkin iltapaskojen lööpeissä, niin miksi sitten ei olisi linnanjuhlissa.
- Stuppi
Linnaan ei saa viedä kirvestä, vaikka se kuuluukin haagerttien kansallispukuun.
- aattelenytvähän
Ovathan he julkisuuden henkilöitä hyvänen aika.
- spurgut.frakissa
Kuokkavieraina olivat jatkoilla ja sielläkään eivät osanneet käyttäytyä arvokkaasti itsenäisyyspäivää kunnioittaen vaan tappelivat ja huusivat!
- hyvääjatkoa
Hotelli Kämpissä järjestettiin linnan juhlien jatkot.
Jatkot on sellaiset (paikka), mihin suunnataan varsinaisista juhlista jatkamaan juhlintaa. - viinaarähinää
Pariskunta käy riehumassa milloin missäkin tapahtumassa ja välillä ollaan käräjillä puukkotappelusta. Onko niillä enää töitäkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa125511