Leningin tahriminen

Expomo

Vihdoinkin tuli nelikymppisenä toteutettua pitkäaikainen haave! Sain kaupungin juhlavastaanotolle daamiksi työkaverina aikaisemin olleen nuoren rouvan. Hän oli hankkinut pukuvuokraamosta upean sinisen satiinileningin. Juhlien ja jatkojen jälkeen saatoin hänet kotiin, mutta päädyimme sitä ennen rakastelemaan hänen rappukäytävänsä kellaritasanteelle. Hän kielsi laskemasta sisään mutta suostui sen sijaan runkkaamaan minut pukunsa rinnuksille! Kuinka upealta spermaroiskeet näyttivätkään sinisellä satiinilla!!!

10

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satinlady

aika kiva.mullakin sama fetissi...

• pvcpower

Musta kiiltävä sadetakki on myös sexy keksintö naisen päällä.voi hiukan lennättää sinne sun tänne,,,ja helppo pyyhkiä enimmät pois.

• Ai saatana .. tuntui varmasti hyvältä.

• Expomo

Pakko käydä runkkaamassa kun muistelee... Uusinnasta vaan ei taida olla toiveita.

• SatinLovMan

Kultainen satiinipaita ja musta satiinihame spermaroiskeissa. Ai että!

• mariasatin

moi.mun paidan voit tulla sotkemaan..olen mies joka pukeutuu naisellisesti..

• CCCP__

Leninin tahriminen on täysin tuomittavaa. Eläköön vallankumous!

• Paavoeinari

Ei tämä sun daamisi suostuis mun kanssani samaan jotain korvausta vastaan? Spermat satiinipuvun kaula-aukkoon ja hamelle... Ai hitto!!!

• EspoonNiko

Olipa hauska törmätä tähän sinun hienoon kokemukseesi!!! Omastani on pari vuotta, mutta aina sen muisteleminen saa kullin heräämään. Yhden tuttavan kartanohäissä Espoossa päädyin aamuyöstä rakastelemaan viehättävän työtoverini kanssa rantasaunan terassille. Kun ei ollut kondomia mukana niin tuli kiire vetää ulos ja niin spermat lensivät pitkin daamin keltaoranssia sifonkileninkiä vaikka tarkoitus oli kyllä paljaalle vatsalle. Ihmeen tyynesti kumppanini asiaan suhtautui vaikka roiskeet aiheuttivat isoja tummia läiskiä pitkin juuri näihin häihin hankittua leninkiä. Töissä pyytelin vielä moneen kertaan anteeksi, ja ystävyytemme on säilynyt edelleenkin - niin että olemme rakastelleetkin useita kertoja. Joskus olen kysynyt josko sen hääkeikan (ja tietenkin seksikkään leningin) voisi ottaa uusiksi mutta ei ainakaan vielä ole tärpännyt. Luulen että sen muistelu silti kiihottaa kumppanianikun jollain tavalla, koska ei ole koskaan vihoitellut siitä.

• Paavoeinari

Ai kun hieno kokemus! Taisit kyllä aika tarkoituksella roiskaista vähän liia pitkälle. Itse olisin kyllä säälimättä antanut mennä tisseille asti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      21
      3445
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1686
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      1011
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      999
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      60
      987
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      958
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      37
      839
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      831
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      51
      749
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      683
    Aihe