Leningin tahriminen

Expomo

Vihdoinkin tuli nelikymppisenä toteutettua pitkäaikainen haave! Sain kaupungin juhlavastaanotolle daamiksi työkaverina aikaisemin olleen nuoren rouvan. Hän oli hankkinut pukuvuokraamosta upean sinisen satiinileningin. Juhlien ja jatkojen jälkeen saatoin hänet kotiin, mutta päädyimme sitä ennen rakastelemaan hänen rappukäytävänsä kellaritasanteelle. Hän kielsi laskemasta sisään mutta suostui sen sijaan runkkaamaan minut pukunsa rinnuksille! Kuinka upealta spermaroiskeet näyttivätkään sinisellä satiinilla!!!

10

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satinlady

      aika kiva.mullakin sama fetissi...

    • pvcpower

      Musta kiiltävä sadetakki on myös sexy keksintö naisen päällä.voi hiukan lennättää sinne sun tänne,,,ja helppo pyyhkiä enimmät pois.

    • Ai saatana .. tuntui varmasti hyvältä.

      • Expomo

        Pakko käydä runkkaamassa kun muistelee... Uusinnasta vaan ei taida olla toiveita.


    • SatinLovMan

      Kultainen satiinipaita ja musta satiinihame spermaroiskeissa. Ai että!

      • mariasatin

        moi.mun paidan voit tulla sotkemaan..olen mies joka pukeutuu naisellisesti..


    • CCCP__

      Leninin tahriminen on täysin tuomittavaa. Eläköön vallankumous!

    • Paavoeinari

      Ei tämä sun daamisi suostuis mun kanssani samaan jotain korvausta vastaan? Spermat satiinipuvun kaula-aukkoon ja hamelle... Ai hitto!!!

    • EspoonNiko

      Olipa hauska törmätä tähän sinun hienoon kokemukseesi!!! Omastani on pari vuotta, mutta aina sen muisteleminen saa kullin heräämään. Yhden tuttavan kartanohäissä Espoossa päädyin aamuyöstä rakastelemaan viehättävän työtoverini kanssa rantasaunan terassille. Kun ei ollut kondomia mukana niin tuli kiire vetää ulos ja niin spermat lensivät pitkin daamin keltaoranssia sifonkileninkiä vaikka tarkoitus oli kyllä paljaalle vatsalle. Ihmeen tyynesti kumppanini asiaan suhtautui vaikka roiskeet aiheuttivat isoja tummia läiskiä pitkin juuri näihin häihin hankittua leninkiä. Töissä pyytelin vielä moneen kertaan anteeksi, ja ystävyytemme on säilynyt edelleenkin - niin että olemme rakastelleetkin useita kertoja. Joskus olen kysynyt josko sen hääkeikan (ja tietenkin seksikkään leningin) voisi ottaa uusiksi mutta ei ainakaan vielä ole tärpännyt. Luulen että sen muistelu silti kiihottaa kumppanianikun jollain tavalla, koska ei ole koskaan vihoitellut siitä.

      • Paavoeinari

        Ai kun hieno kokemus! Taisit kyllä aika tarkoituksella roiskaista vähän liia pitkälle. Itse olisin kyllä säälimättä antanut mennä tisseille asti!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe