Coolbet & bonus .... miten toimii ?

Coolbet

Vääntäkää nyt ihan rautalangasta miten tämä systeemi toimii ? Tein vedon 100 euroa johon sain heti bonuksen 100 euroa. Jos nyt käy niin että voitan vedon (siltä vähän näyttää) ja voittosumma on esim. 800 euroa niin miten tuo kierrätyssysteemi menee ? Säännöissä lukee että bonus pitää kierrättää 6 x vähintään 1.5 kertoimella ja aikaa on 30 päivää vedon lyöntipäivästä lukien. Mutta entä jos en tee mitään eli en kierrätä ... Mitä tapahtuu omalle "alkupääomalle" ja sillä saadulle voitolle. Ymmärrän että bonuksen ja sillä saanut voitot menettää mutta menettääkö myös tuon oman alkupääoman 100 euroa ja sillä saadun voiton ? Vähän sekava juttu mutta kun ei asia oikein selvitä tuolta Coolbetin säännöistä ? Olisi kannattanut varmaan jättää bonus kokonaan väliin, kun taroitus ei ollut pelata sen enempää mutta ahneuksissa tuli se nyt napattua mukaan myös ...

1

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coolbetilla on yksi parhaista bonuksista, joten kierrätys siellä ei ole kovinkaan haastavaa verrattuna muihin firmoihin (kierrätys 6.x1,5 30pv aikana).

Toki nyt tilanne sinulla on hieman erikoinen. Kysyn vaan, että miksi otit sitten bonuksen, jos ajattelet, että heti voisit lunastaa voitot ilman kierrätystä? Kuitenkin firman kannalta tuskin on järkevää antaa bonusta asiakkaille, jos he heti ekan vedon jälkeen antavatkin vaan bonuksen olla ja pelaajalle mahiksen voittaa enemmän. Sehän olisi firman kannalta typerää.

En tiedä miten tuo nyt menee eikä tollaista tilannetta kai normaalisti edes tule eteen, sillä ideana varmaan on Coolbetillakin, että pelaajat pelaavat kuitenkin pidemmän aikaa eivätkä vain lyö yhtä vetoa. Bonuksen avulla saadaan asiakas myös jäämään pidemmäksi aikaa, jolloin varmasti hän saa paremman pelikokemuksen. Asiaahan kannattaa miettiä myös Coolbetin puolelta, sillä yrityshän sekin on ja tarkoitus on tehdä voittoa..

Niiden blogissa on hyvää sisältöä kaikkiin bonuksiin liittyen myös, joten sieltä kannattaa lueskella toimarin kirjoituksia aiheesta - ihan mielenkiinnosta.

Suosittelen, että pelailet nyt vain bonuksen, kuten on tarkoitus - kun sen kerran menit ottamaankin :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4341
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      13
      1429
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      861
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64