En ymmärrä noista putkista tällä hetkellä juuri mitään mutta kiinnostaisi kyseinen putki... tällä hetkellä on kiinni 18-108 putki.. saako tolla otsikon putkella parempia ja tarkempia kuvia? Pystyy vissiin kauemmaksi zoomaa? Onko muita eroja?
Nikkor 18-300
3
111
Vastaukset
- vertaalinssejä
Vertailu: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=665&Camera=614&Sample=0&FLI=5&API=1&LensComp=797&CameraComp=614&SampleComp=0&FLIComp=5&APIComp=1
Tuon mukaan 18-300 on selvästi HUONOMPI.
Pitkäzoomit on aina huonoja ainakin joillakin polttoväleillä.
Samasta linkistä voit verrata muitakin objektiiveja, myös toisia merkkejä. Olin käyttänyt pitkään Nikkorin 18 - 200 mm yleislasia ja kun tuo 18 - 300 tuli niin hieman innostuin ja lahjoitin sen vanhan tyttärelleni joka myös pilaa vapaa-aikojaan kamera seuranaan. Noin vuoden kokeiluilla sain siitä 18 - 300 lasista tarpeekseni, sen kuvan laatu ei varsinkaan siellä pitkässä päässä ollut mielestäni tarpeeksi hyvä. Nyt olen ostanut uuden 18 - 200 mm made by Nikkor, tuo kokeilu meni vaihdossa.
Ei tuo 18 - 200 ole täydellinen mutta kätevä "turistilasi"!Nyrkkisääntö on, että mitä pidempi zoom-alue, sitä huonompi kuvanlaatu. Kannattaisi katsoa ennemminkin pelkkää tele-zoomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045481Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1184650- 4072197
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292092Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1611124- 581040
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll71953Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938