Sitä käytetään, jos ei oikeutta saa

Silmä-silmästä

Suomi on persreikä lakinsa puolesta. Mamuja hyysätään ja omaa kansaa jahdataan. Tulen käyttämään välittömästi oman käden oikeutta, kun siltä tuntuu.

5

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köhköh

      Kunhan tuolta ulinaltasi muistat että oikeuksien lisäksi tulee myös vastuu ja tässä tapauksessa kannat vastuun käyttämällä omaa kättä niin ettemme me muut näe sitä.

      • olet.mitätön

        Kun tuolta trollaukseltasi kerkeät, muista vaihtaa kuivat allesi. Se tekee kuka uskaltaa, sinunlaisesi paskahousut vain vittuilevat puskista. Ole onnellinen, ettei henkilöllisyytesi ole tiedossani, sillä se olisi sun loppu vellihousu.


    • Talvisodanhenki

      Jos näen jotain niin voit olla varma etten ole nähnyt mitään, eli anna mennä vaan!

      ☆KORVEN LAKI☆

    • vittusanonminä

      Kaikki, ketkä vaikeuttavat toisen ihmisen elämää fyysisesti tai henkisesti, ovat perseestä. Mikä tässä sitten menee rajana, valtion laki vai inhimillisyys, niin inhimillisyys jota laki olevinaan on. Mut ei se valitettavasti tässäkään maassa sitä aina ole. Mulle on ihan sama onko toinen minkä värine, homo hetero tai mitä tahansa, uskis tai ei riippumatta mihin uskoo. Ihan sama niin pitkään kun siitä ei mulle ole haittaa. Minä haluan taluttaa koiraani ulkona vaikka joku hihhulimuslimi siitä ei tykkää, homot saavat nuoleskella toisiaan vaikken minä siitä tykkää. Kummastakaan ei mitään haittaa ole täysjärkiselle ihmiselle. Tehköön kukin niinkuin haluaa kunhan ei toiselle ole oikeaa haittaa. Uhkia pitää huomioda, tekoja estää ja sit kun jotain kuitenkin tapahtuu niin perkele vieköön sitten mennään ja rytinällä koska siihen on meillä täysjärkisillä oikeus koska me puolustamme inhimillisyyttä, ja hyökkäämme epäinhmillisyyttä kohtaan.

    • mitä.väliä.sitten

      Oman käden oikeus on lähellä, jos ei oikeutta saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe