Ajoneuvovero nousee 16% - kiitos persujen

armottomat-persut

Ajoneuvoveron perusvero nousee 1.1.2017 alkaen peräti 16%. Persujen kurituskiimaiset lonkerot ulottuvat köyhän niskaan joka suunnasta. Persut riistävät ja sortavat armotta etenkin köyhää kuin mustekala ahventa.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000004998204.html

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kautta.maan.2016

      Persut ajavatkin verottomilla ruuttamopoilla?

      • Juppiskootteri

        Timo Soinin ansiosta peräprutkut on nyt suojattu verovainolta. Kiitos persut.
        Nyt vaan suunnittelemaan perheelle sisämaahan talvikäyttöön sopiva peräprutku.


    • Näinheiluupalttoo

      Tätähän te tilasitte, lisää veroja ja maksuja.

    • Artti.Mahtiwaari

      Koko kansa joutuu kärsimään persuäänestäjien tyhmyydestä. Valitettavasti.

    • persevaara

      Nyt järki käteen jos on ,ei ääniä persuille ,köyhän syöjiä. Vain pönttö äänestää persua.

    • tämäkinvielälisänä

      Silläpäs se Sipilä sanoikin eilen että kikyn ansiosta ei ole lisä kiristyksille tarvetta,mutta näyttää että ne lisä kiristykset on meiltä kansalaisilta vielä piilossa mistä kaikesta me emme tiedä mitään.Näyttää niinkuin vihreätkin olisivat hallituksessa,no nuijimassa päätöksiä ainakin.

      • hjfdjkfdjgkfhjfdk

        Vai vielä vihreät? Anna mun kaikki kestää. Kaikki nämä toimet on tarkoitettu köyhän kyykyttämiseksi. Siksi täydmusta porvarihallitus. Tästä me yritimme varoittaa, mutta uskoiko kukaan? Ei teitenkään, kun on niin paljon kivempaa kuulua edes äänestyskopissa sen sekunnin, mitä se numeron raapustus kestää niiden "parempien" joukkoon.

        Hölmöt unohtavat todellisen taustansa ja palkansaajan asemansa.

        Lisää tulee voimaan ensi vuoden alusta: työehtolakiin tulee huomattavia heikennyksiä. Kukaan ei enää tulevaisuudessa voi olla varma työpaikastaan.

        Kiitos persut, kiitos persujen äänestäjät, kiitos kateelliset työttömät, kun ette tajua, että työehtosopimus turvaa teidätkin heti, kun pääsette työelämään.

        Kiitos työttömät, kun suostutte nurkumatta ilmaistöihin. Näin ei tähän maahan tarvitakaan lisää oikeata työtä, josta maksetaan palkkaa. Porvarin märkä päiväuni toteutui ja vielä on hallituksella aikaa romuttaa hyvinvointivaltiota.

        Ja ensi vaaleissa taas samat idiootit uskomassa poliitikkojen houreita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe