Vetokoukku s crossiin

Kekeee

Elikkäs pitäisi asentaa vetokoukku s crossiin. Onko joku täällä asentanut itse koukun ja antaa vinkkejä sen asennuksessa.

11

206

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapteenikoukku-

Mikä on "itse koukku"?

• Kekeee

Elikkäs onko kellään tietoa....

• asentaja__

Asennat vaan koukun kiinni autoon.

• näintein

Jos ei ole hallia ja nosturia missä asentaa, niin ei kannata yrittää.Palkkeihin tulevat kiinnikkeet on haastavat asentaa ilman kunnollisia työkaluja.
      Vitarassa ja S-rossissa on sama koukku ja ainakin Vitarassa piti loveta puskuria.
      Mielestäni korjaamolle vienti asennusta varten on paras vaihtoehto parin tunnin työstä.

• Kekeee

Elikkäs sikäli typerää viedä pajalle, kun oon paljon laitellu autoja. Edelliseenkin asensin sisälämppärin ja kaukalomatot. Mulla on akkuporakone, ruuvarisetti ja tonket, elikkäs työkaluistakaan ei jää homma kiinni. Elikkäs kellää neuvoja koukun laittoon?

• Kekeee

Elikkäs, nosturissako pitää asentaa?

• Kekeee

Elikkäs kiitokset kommenteista, taidan viedä pajalle laitettavaksi. Hinta on 800 euroo.

• Kekeee

Soittivat juuri pajalta ja hinta nousi satasella, elikkäs 900 euroo maksaa. Asennan koukun itse, pikku homma. Neuvoja, mistä saan koukun ja kuinka se asennetaan ja paljonko aikaa kuluu asennukseen? Kaverin veli on autonasentajana yhes pikku korjaamossa, tai se on siellä pomona ja sanoi, et helppoo asentaa koukkuja.

• Makeeeeeeeee

"Onko joku täällä asentanut" ?

Kerrohan mies hyvä missä olet, niin voimme vastata, että olemmeko siellä asentaneet itse koukun.

Täällä helsingissä Suzukin maahantuojan valtuuttamalla korjaamolla ainakin on kaksikin asentajaa asentanut koukun itse.

• Elikkäs koukku tuli asennettua pajalla nääs omat taitoni eivät ehkä olisi riittäneet. Elikkäs samalla teetätin vuosihuollon joten hinta oli vähän yli 1000 euroo!

• alkup_Kekeee

Elikkäs täälläkin tämä sama heppu esiintyy minuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1663
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1413
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      16
      935
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      929
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      831
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      116
      679
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe