Mamu antoi vaaralliselle Kantis-tappajalle vähän osumaa
http://www.uusimaa.fi/artikkeli/463757-entinen-mestarinyrkkeilija-taltutti-puukkomiehen-kadet-naarmuilla-ja-lempihousut
Esimerkillistä toimintaa
Mamu taltutti vaarallisen Kantis-tappajan
14
98
Vastaukset
- RusketustaPukkaa
Latifilla on nyrkkeilytaustaa.
Hänen nyrkkeilyuransa joutui tauolle pahoinpitelytuomion vuoksi.
Tuomion koeaika päättyy tammikuussa.
Hyvä, että oli suojaväri, kanttis olisi saanut ennaltaehkäisystä pahoinpitelysyytteen.
Mitenkäs tämä Seinäjoen persunyrkkeilijän tapaus on ratkennut?- Et.taida.olla.töissä
Jahas eka rasse valkopesee puukottajaa oot sä säälittävä
- Rajuilma_
Hienoa !!! Seuraavaksi pataan cannonbalsseja ja Bandidos -runkkareille
- werwrt
Rasismia.
- jatuplaten
Suomalainen oli menossa kaarnaveneitä vuolemaan kun väkivaltainen mamu kävi käsiksi ja hakkasi suomalaisen! Turpiin vaan kristityille!
- wtrwest
Taitaa olla aika agressiivinen tyyppi tuo mamu. Ei normaali psyykkeellä oleva lähtisi puukkomiehen päälle käymään. Valvontaan ja välittömästi.
- Kiinni.jäit
Taidat olla vähän seko? Ovatko vanhempasi sisaruksia ? No ovathan ne.
- Pelkuripelleoot
Hahahaha, sulla olis pelkuri tullut löysät housuihin kun olet pelle reppana
- wtrwest
Kiinni.jäit kirjoitti:
Taidat olla vähän seko? Ovatko vanhempasi sisaruksia ? No ovathan ne.
Ymmärtäisitkö jos toistaisin tuon saman, ja isoilla tikkukirjaimilla?
Niin vanhempani ovat tosiaankin sisaruksia. Isällä kolme siskoa ja neljä veljeä, ja äidillä yksi veli ja viisi siskoa, eli ovat kumpikin jonkun sisaruksia. Mutta jos tarkoitit että keskenään sisaruksia niin eivät ole. Silloinhan minusta olisi tuullut suvakki. - Kiinni.jäit
Kiinni jäit vanhempasi ovat keskenään sisaruksia ja vielä kaksosia, eli sinusta tuli rasse-vajakki vuahahhahahahha
- wtrwest
Kiinni.jäit kirjoitti:
Kiinni jäit vanhempasi ovat keskenään sisaruksia ja vielä kaksosia, eli sinusta tuli rasse-vajakki vuahahhahahahha
Teikäläisiä on sitten helppo huudattaa, Heh!
- Kiinni.jäit.taas
wtrwest kirjoitti:
Teikäläisiä on sitten helppo huudattaa, Heh!
Sua viedään kui kuoriämpäriä hahhah vajakki buahahahhahah
- hgfdfhg
Kiinni.jäit.taas kirjoitti:
Sua viedään kui kuoriämpäriä hahhah vajakki buahahahhahah
Pieni galluppi: Moniko teistä nuoremmista tietää mikä on kuoriämpäri?
Kaikille turpaan vaan, sillä saadaan Suomi nousuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162749- 39739
- 49700
- 52571
- 116568
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531