Mamu taltutti vaarallisen Kantis-tappajan

Salmen

14

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RusketustaPukkaa

      Latifilla on nyrkkeilytaustaa.
      Hänen nyrkkeilyuransa joutui tauolle pahoinpitelytuomion vuoksi.
      Tuomion koeaika päättyy tammikuussa.

      Hyvä, että oli suojaväri, kanttis olisi saanut ennaltaehkäisystä pahoinpitelysyytteen.
      Mitenkäs tämä Seinäjoen persunyrkkeilijän tapaus on ratkennut?

      • Et.taida.olla.töissä

        Jahas eka rasse valkopesee puukottajaa oot sä säälittävä


    • Rajuilma_

      Hienoa !!! Seuraavaksi pataan cannonbalsseja ja Bandidos -runkkareille

    • werwrt

      Rasismia.

    • jatuplaten

      Suomalainen oli menossa kaarnaveneitä vuolemaan kun väkivaltainen mamu kävi käsiksi ja hakkasi suomalaisen! Turpiin vaan kristityille!

    • wtrwest

      Taitaa olla aika agressiivinen tyyppi tuo mamu. Ei normaali psyykkeellä oleva lähtisi puukkomiehen päälle käymään. Valvontaan ja välittömästi.

      • Kiinni.jäit

        Taidat olla vähän seko? Ovatko vanhempasi sisaruksia ? No ovathan ne.


      • Pelkuripelleoot

        Hahahaha, sulla olis pelkuri tullut löysät housuihin kun olet pelle reppana


      • wtrwest
        Kiinni.jäit kirjoitti:

        Taidat olla vähän seko? Ovatko vanhempasi sisaruksia ? No ovathan ne.

        Ymmärtäisitkö jos toistaisin tuon saman, ja isoilla tikkukirjaimilla?

        Niin vanhempani ovat tosiaankin sisaruksia. Isällä kolme siskoa ja neljä veljeä, ja äidillä yksi veli ja viisi siskoa, eli ovat kumpikin jonkun sisaruksia. Mutta jos tarkoitit että keskenään sisaruksia niin eivät ole. Silloinhan minusta olisi tuullut suvakki.


      • Kiinni.jäit

        Kiinni jäit vanhempasi ovat keskenään sisaruksia ja vielä kaksosia, eli sinusta tuli rasse-vajakki vuahahhahahahha


      • wtrwest
        Kiinni.jäit kirjoitti:

        Kiinni jäit vanhempasi ovat keskenään sisaruksia ja vielä kaksosia, eli sinusta tuli rasse-vajakki vuahahhahahahha

        Teikäläisiä on sitten helppo huudattaa, Heh!


      • Kiinni.jäit.taas
        wtrwest kirjoitti:

        Teikäläisiä on sitten helppo huudattaa, Heh!

        Sua viedään kui kuoriämpäriä hahhah vajakki buahahahhahah


      • hgfdfhg
        Kiinni.jäit.taas kirjoitti:

        Sua viedään kui kuoriämpäriä hahhah vajakki buahahahhahah

        Pieni galluppi: Moniko teistä nuoremmista tietää mikä on kuoriämpäri?


    • Kaikille turpaan vaan, sillä saadaan Suomi nousuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe