Hänen nimensä on
IHMEELLINEN NEUVONANTAJA
VÄKEVÄ JUMALA
IANKAIKKINEN ISÄ
RAUHAN RUHTINAS
Jesaja kertoo Jeesuksesta seuraavasti (Jes. 9:5)
"Sillä lapsi on syntynyt meille,
poika on annettu meille.
Hän kantaa valtaa harteillaan,
hänen nimensä on
Ihmeellinen Neuvonantaja,
Väkevä Jumala
Iankaikkinen Isä,
Rauhan Ruhtinas."
Miten suuri kolmiyhteinen Jumala meillä onkaan turvana ja suojana. Meidän ei tarvitse pelätä mitään, ei mitään. Amen!
Jeesuksen nimet
3
<50
Vastaukset 3
- Kirjakääröt
1Tim.6:16. Biblia (1776). Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Kirjoitetaan: iankaikkinen.
- voimaaah
Nimi voi olla mikä vain ihmisellä esim. Jeshua ,joka tarkoittaa Jumala pelastaa.
Jeesus sai voimansa Jumalalta ja sillä pelasti ihmisiä.
Tästä käynnistyi korvamato Händelin Messias-oratoriosta. Komea sävellyshän se on.
https://www.youtube.com/watch?v=MS3vpAWW2Zc
Pidän itse enemmän näistä kohtuullisen kokoisista kuoroista kuin supermassiivisista. Makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641697
- 751202
- 113898
- 93790
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37567- 57564
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.41562Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74500- 37459
- 28445