Uusi 3008 mahtava

3008_tilattu

Huippu vehje, oletteko tilanneet?

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippupirssi

      No en. Mutta jos se on yhtä hyvä kuin 308 sw niin se olisi ansainnut olla Vuoden Auto.

    • 3008

      Tilattu on ja nähtävästi kuukauden päästä tulee jotenka ei kauaa tarvi enää odotella!!

    • peugeotomistaja

      Hyvännäköinen...harkitsen...

    • Merkki_on_huono

      Eikös tuo ole samaa Peugeot-kuraa, kuin aina ennenkin. 407 oli aikanaan erittäin hieno ja haluttava auto. Osoittautui sittemmin kaikkea muuta kuin mitä ennakko-odotukset antoivat odottaa.

      • kunhannysanon

        No eikös Peugeot kuin Peugeot ole sinun mielestäsi huono? 407 on aika ylellinen malli Peugeotilta mm. parhaimman talviauton 406 ohessa jopa Suomessa joten näyttäisi se olevan ihan käyttökelpoinen peli. Ja noihin ennakko-odotuksiin/luuloihin oletko oikeasti täysi vajakki? Nimenomaan ennakkoluulot ovat se syöpä joka estää Ranskalaisen automarkkinoinnin menestyksen Suomeen. Se vaan on ja valitettavasti pysyy niin että ihan sama mitä Peugeot muiden Ranskisten ohessa markkinoi Suomeen siihen suhtaudutaan aina epäilyksellä useimmiten jopa turhan jyrkästi koska essonbaarin syndrooma. Saman verran sulla kuluu rahaa jos ei enemmänkin siihen Vag tuotteeseen tai JapsiTurkki romuun. Ja jälleenmyyntiarvo sekö kertoo auton todellisen tarkoituksen? Mielestäni jälleenmyyntiarvo on juuri siksi että haluatte romuistanne äkkiä eroon ette luota ja uutta samaa paskaa tilalle näin se tosiaan ihan oikeasti muuten on. Ette te vaan älyä..


    • Pösönen

      Hieno auto ja hyvä ajaa. Taitaa olla seuraava kulkuneuvoni ajettuani 18 vuotta vag autoilla vw, skoda ja audi. Haluan jo vaihtelua ettei jokainen kytkin ja mittari näyttäisi samalta.

    • Peugeot_number_1

      On hieno auto joo. Vois olla seuraava auto kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe