Nettiseksi

Laila

Te jotka olette harrastaneet nettiseksiä, kuinka paljon puhutte totta itsestänne (esim mitat?) ja oletteko tavanneet koskaan chattikavereitanne ja onko puheet sitten pitäneet paikkansa? kuinka moni OIKEASTI tyydyttää itseään koneen ääressä samalla kun keskustelee?

19

9947

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultamailla

      Puhun totta, on helpompi harrastaa seksiä netissä, kun ei tarvitse miettiä keksittyjä juttuja. Mitoista en ole koskaan puhunut mitään, ei minulta kukaan nainen niitä ole vielä kysynytkään! Olen viettänyt erittäin nautinnolisia hetkiä nettiseksin parissa ja olen saanut myös tuntea, että toisessa päässäkin naiset ovat nauttineet. Tyydytän itseni aina oikeasti, ja jos nainenkin tyydyttää itseään, tunne on aivan ihastuttava. Tunteikkaita ja nautinnolisia hetkiä!

      • Kultamailla

        ...vaikka älliä vähän viestistä puuttuikin...;-)


    • Ile

      Nettiseksi on ihan jees.

      Oikeastaan on eri tyyppisiä tapoja harrastaa nettiseksiä. Yksi ehkä yleisin tapa on se, että kerrotaan mitä tehdään ja mitä toiselle tekisi tai kysellään mitä toinen tekee juuri nyt, yms. Se ei oikeastaan ole minun mieleeni, kun se on jotenkin ”mielikuvituksetonta” ja liian suoraviivaista.

      Toinen tapa, josta minä pidän. On sellainen missä sovitaan yhdessä joku fantasian tyyppinen aloitus, eletään sitä fantasiaa yhdessä, molemmat kertoo vuoropuheluna fantasian etenemistä ja voi eläytyä fantasiaan itse haluamallaan tavalla, joko tyydyttämällä itseään tai saamalla muuten siitä haluamaansa kiihotusta tai tyydytystä.

      Tällaisessa fantasiassa on tietenkin saman tekevää millaiset on mitat ja millainen muutenkin on, mielikuvitus vain on rajana. Tähän leikkiin eläydytään ja luodaan fantastista kuvaa siitä millainen itse voisi olla siinä jutussa tai millaisen haluaisi kumppanin siinä olevan. Ja se on tai voi olla eri asia mitä todellisuudessa on.

      Yleensä kuitenkin olen kertonut itsestäni sen mikä olen, jos se tulee puheeksi. Varsinkin kun ei eletä mitään seksileikkiä tai fantasiaa. En vähättele enkä liioittele mittojani, yritän kertoa itsestäni objektiivisesti, tietenkin se on oma näkemykseni.

      Ja siihen, tyydytänkö itseäni nettiseksin aikana, on tapauskohtaista, tosinaan riittää että saa kiihoitusta ja voi tyydyttää sitten myöhemmin itseänsä ja miettiä sitä mitä tapahtui. Pääasia kai on että mielikuvitus saa rikkaita kokemuksia, joista voi olla liveseksissäkin iloa.

      Olen tavannut henkilöitä joiden kanssa olemme leikkineet netissä ns. seksileikkejä, kuvitelmia yms. Ja useimmat ovat sitä mitä ovat sanoneet olevan, faktojen perusteella. Se mitä on faktat ja millaisen mielikuvan itse on luonut henkilöstä, voivat olla toki eri kuin todellisuus. Mutta se ei tarkoita sitä että kumppani olisi vääristänyt tietojaan. Jokainenhan näkee yleensä itsensä positiivisemmin kuin täysin vierain silmin katsottuna. Sehän on ihan luonnollista.

      Hauskojen leikkien merkeissä

      Ile

      • aikaa siitä

        kun olet viestisi kirjoittanut xD ihaaaan todella kauan sitten.. mutta olen etsiskellyt itselleni mesekumppania joka innostuisi tuollaisesta josta kerroit. Olisitkohan vielä mahdollisesti kiinnostunut?


    • Jack

      Voisi kertoa omia mittojaan, halujaan, tuntojaan.. Olisi hankalaa muistaa mitä on kertonut! Ja jos aikoo tavata, niin missä vaiheessa kertoa sitten karu totuus?

      Olen tavannutkin ja seksi on yleensä ollut mahtavaa.. Kun on chatissa/sähköpostitse unelmoinut yhdessä tietyistä asioista, seksi sujuu kuin tuntisi partnerin..

    • Pipsa

      Kirjoitan aina totta ja myös sanon jos en aio tehdä jotain mitä toinen pyyttää. Tyydytän itseäni vaikka useimmiten se on hankalaa, kun toinenkin haluaisi lukea jotain.

      On ilmeisesti yleistä, että miehet kyselevät naisilta näköä ja kokoa. Minua se ei oikeasti edes kiinnosta minkä näköinen ihminen toisessa päässä on. Sehän on kuitenkin minun mielikuvitukseni tuotetta. Joskus joku on välttämättä halunnut lähettää kuvan, mutta siinä vaiheessa minä en enää innostu seksistä.

      En ole koskaan edes harkinnut tapaavani ketään nettiseksituttuja, muita nettituttuja kyllä olen tavannut.

      • xox70

        .


      • tietoinen

        onhan olemassa myös puhelinsenssilinjat, joissa on paljon helpompaa harrastaa seksiä. on aidot ääniefektit ja puhe on aina nopeampaa kuin kirjoittaminen. tämä ei ole näitä o7oo- linjoja, vain normaalipuhelinmaksu. jos joku haluaa, annan sellaisen numeron.


    • Nauttiva nainen

      Tapasin ihanan miehen sätissä ja muutaman juttelukerran jälkeen jutut lipsahtivat seksin puolelle. Nettisekstailtiin aika usein. Kerroimme toisillemme rehellisesti omat mittamme ja tietysti kaikki muutkin asiat. Koimme nettiseksin todella ihanana ja nautimme siitä estoitta. Tyydytimme molemmat itseämme koneen ääressä jutellessamme.

      Kolmen kuukauden kuluttua halusimme tavata toisemme. Tavatessamme halusimme toisiamme niin kovasti, että olimme sängyssä jo vajaan puolen tunnin jälkeen ensi näkemisestä. Toistemme ulkonäöstä totesimme, että sätissä kertomamme on pitänyt paikkansa molempien kohdalla.

      Yllätyksemme oli todella suuri kun yhteiset hetkemme sängyssä olivat vieläkin ihanampia kuin sätissä. Tapaamiset ovat ylittäneet kaikki odotuksemme ja on vaikeaa kuvailla sitä nautinnon määrää, mitä koemme toistemme läheisyydessä. Nettiseksi loi avoimen pohjan kaikelle sille mitä nyt uskallamme livenä toteuttaa toistemme kanssa. Haluamme molemmat kokeilla kaikkea uutta ja uskallamme avoimesti kertoa kaikista toiveistamme toisillemme.

      Mielestäni kannattaa todellakin puhua koko ajan totta toiselle sätissä. Jos toiselle on rehellinen alusta asti, ei ongelmia tule myöhemmin eikä tarvitse selitellä.

    • Tyty

      Oon pari kertaa harrastanut nettiseksiä, enkä ole ainakaan kovin paljoa valehdellut. Joitakin asioita olen jättänyt kertomatta.. En esim. ymmärrä, miksi pitäisi tietää toisen asuinpaikka, kun minulla ei ole aikomustakaan tavata reaalielämässä.

    • moonman

      Hanki webcam ja kuuloke/mikrofoniyhdistelmä.
      Kirjoittaudu sisään www.yahoo.com käyttäjäksi.
      Tämän jälkeen pääset chattaamaan kirjoittamalla, äänellä ja kuvalla lukuisiin chattihuoneisiin ja asentamalla Yahoo Messengerin voit harrastaa samaa privaatisti.

    • n17

      kerron aina totuuden itsestäni, valehtelu ei
      kannata. yhden chatmiehen oon tavannu parin
      kuukauden jälkeen, kun olimme ensin soiteltu
      ja sen sellasta.. ja nyt sitten seurustelemme..
      seksiä emme harrastaneet vielä muutamilla
      ekoilla tapaamisilla koska olin neisyt enkä
      halunnut vielä.. mutta kyllä sekin siitä sitten
      lähti.. en tyydytä itseäni koskaan chatin aikana,
      vaikka joskus panettaiskin hitosti!

      • kisu

        menetitkö neitsyytesi sille?? seurustelette siis,rakastitko,rakastatko sitä kun menetit neitsyytesi sille!!!???


    • muija

      oon kertonu oikeet mittani ja minkänäkönen olen,mut saattaahan joku kuvitella väärin mun ulkonäön..en kyl oo tyydyttäny itteeni samaan aikaan,kiihottuminen on riittäny..

      • nexstep/bi

        ...olen tavannut ja tapaan jatkossakin...rellinen olen eipä tuu sit mitään ongelmia..
        rakastan et saan toisen kiihottumaan...ja yleensä se onnistuukin


    • REMO

      Olen keski-ikäinen naimisissa oleva kahden lapsen isä. Haluaisin löytää nettiseksi kumppanin siksi ettei vaimoni pidä seksistä. Olisikin kiva tietää mistä helpoiten löytäisin tämän suhteelleni vaarattoman yhteyden.

      • nainen

        ...keskustellut vaimosi kaa? oletko yrittänyt tätä: helli häntä ilman et sexsi ois numero 1 osoita hänelle et välität hänestä..


    • Mitä naiset haluaa nettiseksiltä

    • Netti seksiä vois kokeilla

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe