Kysymys täältä "sponssi"-seuraa etsiville

spon

Onko onnistanut? Minkälaisia vastauksia olette saaneet? Onnistuiko tapaaminen? Sekä sposorien että sponsoroitavien kokemuksista olen kiinnostunut.

Itse etsiskelin täällä sponsoroitavaa naista keväällä, mutta heikoin tuloksin. Vastauksia kyllä tuli ihan kohtalaisesti, mutta kenenkään kanssa en päässyt tapaamiseen asti. Joistain ei enää ensimmäisen viestin jälkeen kuulunut mitään. Toiset vaikuttivat kovin kiinnostuneista ja raha yms. asioista päästiin yhteisymmärrykseen, mutta sitten kun alettiin varsinaista tapaamista sopimaan niin näistäkään tapauksista ei enää kuulunut mitään.

Kiinnostaisi siis kuulla miten muilla on onnistunut.

50

13413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nättiköyhä

      Yhden lupaavan kuuloisen "herrasmiehen" tapasin, mutta ei päästy yhteysymmärrykseen sponssin suuruudesta. Hän olisi korvannut parilla lounassetelillä.
      En lähtenyt mukaan ruokapalkalla.
      Edelleen sponssia katselen pk-seudulta.

      • Anonyymi

        +1 Victoria Milan - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Hyvin on onnistanut sponsoroitavien suhteen :)

    • sponssityttö

      Etäisyys on aina ollut ongelma, kun olen itselleni etsinyt sponsoria. Tuntuu kaikki oikeasti maksukykyiset olevan tuolla pk-seudulla. Ja alennuksella pitäis saada, tyyliin 100€/pe-su, ilman aika- ja kertarajoituksia.

      Lisäksi monelke kuulema tällanen vähän päälle kolmekymppinen on liian vanha... :-(

      • Olen sitä mieltä että sponsoroitava saa itse ehdottaa millaista korvausta haluaa ja minä sitten päätän tartunko tarjoukseen. Yhtä lukuunottamatta tarjoukset olivat järkevällä tasolla, eli siitä ei homma jäänyt kiinni.


      • Anonyymi

        Mistä päin oot?


    • m31sln

      Onko ideoita mistä muilta sivuilta voisi tämmöistä seuraa etsiä? Suomi24:lla pyörii paljon senverran häiriintynyttä sakkia että en itse uskaltaisi täältä sponsoria etsiä jos nainen olisin.

    • rentoutunut

      on ne vaarit hurjia. :D

    • Onko seuraa löytynyt?

    • Helvatta1

      Ja minä tyhmä siivoan ammatikseni.

    • pettynytnainen_

      Löysin vanhemman miehen täältä ja tavattiin muutama kerta. Mitään sponssia ei kuitenkaan ole näkynyt. Olisi pitänyt heti tehdä selkeä sopimus, mutta olin liian luottavainen miehen puheisiin. Enää en aio kyseistä herraa tavata, koska nuoremmilta saa ilmaiseksi huomattavasti parempaa seksiä, josta itsekin nautin. Sponssisuhteessa voi mennä enemmän pelkästään miehen ehdoilla, mutta normaali seksissä homman pitää toimia molempiin suuntiin.

      • Kurtisaani

        Setelit vaihtamaan omistajaa, sitä ennen ei vaatteet vähenee!
        Ei pidä olla liian kiltti ja luottavainen! Sitä paitsi se latistaa tunnelmaa kun joutuu miettimään saako korvaustaan vai ei. Sano papparaiselle, että nyt maksat edellisetkin kerrat tai uusia ei tule.
        Itse saan tyydytyksen seksistä turskieni kanssa, mutta en tunne pettymystä silloinkaan kun se tulee vain seteleiden muodossa ;)


      • Anonyymi

        Hei. Voidaanko tavata?


    • Artistialalla

      Olen sponssinainen. Pienimuotoista tämä minulla. Mutta kivaa. Eikä ole jäänyt saamatta korvaukset. Toimii. Pohjois-Savossa olen.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa, Savosta olen myöskin.


    • Olisko Satakunnan alueella naista joka kaipais pikkasen sponsia?

    • Vääräpalstaseuranhakuun

      Olette väärällä palstalla sopimassa treffejä. Täällä on vastailemassa väkeä, jonka tarkoituksena on tehdä kiusaa ja vedättää teitä.

      Sopikaa seuraava yhteydenotto prepaid puhelimen tekstareilla tms. jutulla, josta kiusantekijä joutuisi maksamaan selvää rahaa. Tai hakekaa seuraa maksullisilta seuranhakupalstoilta.

    • Anonyymi

      Olen tässä yrittänyt etsiä miestä sponssaamaan, yhden löysin hyvällä tuurilla ja kyllö siitä hyvin tuli ilman valituksia toiselta, varmaan oisin enemmänkin voinut pyytää jos olisin tajunnut. Uusi olisi kiva

      • Anonyymi

        Hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Miten saan yhteyttä sinuun?0


    • Löytyiskö Loimaalta sponssi tyttöä?

    • Anonyymi

      Olisiko turunseudulta sponssiin halukasta naista 50v miehelle?
      Pari toivetta minulla on. Olet suht pienikokoinen ja sinulla olisi paikka.

      • Anonyymi

        kävisikö 155/95 a kuppi


    • Pirkanmaalla kaipailee vanhenpi mies sponssiseuraa mukavasta naisesta.Olen varattu
      joten arkipäivisin päiväsaikaan sopii luonasi tai muualla.Kyllä kanta-hämeen naisetkin
      sopii ottaa yhteyttä.Nimimerkin takaa löytyy osoite.

    • Heippa!

      Tässä 52v herrasmies joka liikkuu paljon Etelä-Suomen alueella, etsin sponssia kaipaavaa naisseuraa ulkoiseen olemukseen tai ikään (kunhan olet täysi-ikäinen) katsomatta. Laita rohkeasti sähköpostia eli tuo nimimerkkini ja perään @gmail.com.

    • Anonyymi

      Ettekö ilmaiseksi saa, vitun luusereita olette.

    • Anonyymi

      Moikka! Haussa on sponssinainen/neito, n. 18-32, muttei se niin tarkkaa. Pääasia että nainen on miellyttävä, nätti, läskitön, omaa huumoria ja tyyliä. Ja joka osaa myös nauttia miellyttävän savuttoman ja raittiin miehen seurassa. Varsinais-Suomi, Etelä-Suomi (ei HKI:a itäämpää) tai Häme (ei Tampereen pohjoisempaa).

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia on ollut. Tapasin tindessä tai oikeastaan tää opiskelija typy otti itse yhtettä ja edotti sponssia. Tavattiin ja oli kyllä hyvännäköinen mimmi, aika pian päästiin yhteisymmärrykseen sopimuksesta eli sai käyttöön firman ylimääräisen mersun ja kuukausittain tietty summa shoppailurahaa ja puolenvuoden koeaika johon kuuluu myös asunto ison kaupungin ihan keskusta. Ja vielä kun työmatkoja on ulkomaille niin hän saa tulla mukaan. Tapaamiset on kuinka on aikaa joskus joka päivä ja joskus harvemmin.

      • Anonyymi

        Ja lehmät lentää


    • Anonyymi

      Chatin puolelta löytynyt lastentarhan opettaja ja fysioterapeutti. Kummankin kanssa tavattiin yli vuosi noin joka toinen viikko tahdilla kunnes löysivät sitten elämänkumppanit. Ei siis mitään ammattihuoria vaan ihan tavallisia yksinhuoltajia vailla vähän extraa arkeen mutta myös luotettavaa, osaavaa panoa. Voin suositella. Pk seutu 49/180/80 kik tommi_espoo

    • Anonyymi

      No moikka, jos joku täälä kiinnostunu etäsponssista, niin laita kikkiä taikalandia_7! Xoxo

      • Anonyymi

        Kuka helvetti nyt mistään etäsponssihuijauksesta ois ees kiinnostunutkaan.


      • Anonyymi

        Etäponzi


    • Anonyymi

      Kun erosimme mieheni kanssa, jäin 2 pojan yh:ksi ja rahatta aikalailla tyhjän päälle.
      Kun ex appi pulastani kuultuaan lupautui yllättäen rahallisesti ja materiaalisesti auttamaan, en olisi tahtonut hänestä uskoa moista hyväntahtoisuutta, eikä loppujen lopuksi olisi pitänytkään.
      Sponsoroinnista appi vaatikin lopulta vastineeksi minulta seksiä!
      N44.

    • Anonyymi

      Jos jollain naisella on sponssi seura haussa Satakunta ?pirkanmaan aluellaniin olisin kiinnostunut kikillä saa hyvin kiinni:) samuss87

    • Jäin muutama vuosi sitten leskeksi. Minua ei kiinnosta sitoutua suhteeseen. Olen sen naisille kertonut mutta niin sitä vaan pukkaa perään niitä ihastumisviestejä.
      Olenkin huomannut että helpommalla pääsee kun tapailee varattua naista tai sponssinaista.
      Onkos turusta tai lähialueelta vaikkapa yh-äitiä jota spons-suhde kiinnostaa? Tietenkin käy sekin että joku mukava varattu nainen kävisi kyläilemässä silloin tällöin.
      Olen viisvitonen mukava mies.

      • Anonyymi

        En oo äiti saatikka yhäiti mut kiinnostaa sponsjuttu


    • Anonyymi

      Kyllä spons-naisia löytyy Turusta ja lähimain. Täältä Suomi24, Jodel ja Streffit muunmuassa.
      Minulla on muutama eri nainen ollut. Sekä vapaita että yksi varattu. Satasen kerrasta olen antanut, ei ole ollut aikarajaa. Siinä vähän jutustellaan, hellitään ja tietty pannaan. Kumpikin saa mitä haluaa ja nainen lisäksi käteistä.
      Tällä hetkellä ei ole, hiukan etsinnässä kylläkin. Maitoleikit kiinnostavat. Jos vaikka löytyisi varattu jonka oma äijä ei ymmärrä herkun päälle.

    • Anonyymi

      Sätin puolelta on vuosien saatossa löytynyt kivoja kiellettyjä ystävyyksiä. Satanen on tosiaan se käypä hinta, 120,- - 150,- jos on todella viehko neito. Jos paikkaa ei ole tarjota en itse ainakaan maksa mitään. Parasta kun saa jonkun vakkarimman, jonka kanssa homma toimii ja tietää mitä saa ja ettei saa riesaa. Nainen - jos 09 alueelta ja kiinnostaa niin kik tom_tomii. Ignooraan ja blokkaan trollit todella nopeasti.

    • Anonyymi

      Kaverini isäpuoli kysyi kerran minulta kiinnostaisiko minua ryhtyä hänen kanssaan sponssi sopimukseen ,olin silloin 21 v ja asuin pienen lapseni kanssa vuokralla olin tosiaan kovassa rahapulassa silloin ja 3 kertaa hän kävi luonani kunnes moraalini ei antanut enään myöden jatkaa ,sexiä harrastettiin jokaisella kerralla . t: Jenni

      • Anonyymi

        Kuinka pieni lapsi oli silloin. Ei muuten kiinnosta kuin että imetitkö? Minä olen yrittänyt löytää imettävän naisen. Haluaisin päästä nauttimaan rinnoista joissa on maitoa.

        Jussi52v


      • Anonyymi

        Kunpa edes pääsis tuollaisen 21 kesäsen pimppaa nuolemaan t:Rauno 62 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pieni lapsi oli silloin. Ei muuten kiinnosta kuin että imetitkö? Minä olen yrittänyt löytää imettävän naisen. Haluaisin päästä nauttimaan rinnoista joissa on maitoa.

        Jussi52v

        Juhaaaaa


    • Anonyymi

      Mä oon tavallinen (vaikkakin kauniiksi kehuttu) perheellinen naimisissa oleva nainen. Mä löysin netistä yhden vanhemman miehen kun se halusi sponssisuhteen. Ollaan nyt nähty monta kertaa kaikki toimii hyvin ja mies on tyytyväinen. Saan vähän enemmän verrattuna mikä on yleinen taso koska se tykkää musta sen verran.

      Sitten on toinen vanhempi mies kenet käyn välillä vain runkkaamassa, ja se maksaa satasen kerta siitä. En oo nyt kyllä käynyt sillä muutamaan kuukauteen. Molemmat toimii hyvin.

    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe