Uusi Ikaalinen-hankkeen yhteydessä kansalaiset voivat kysyä päättäjiltä erilaisia kaupunkiimme liittyviä asioita. Huolestunut lukija oli täysin aiheesta liikkeellä:
8.11.2016 Pystyttekö te puuttumaan mitenkään Suomi24 Ikaalinen palstan kirjoituksiin että ne saataisiin loppumaan tai voisiko kyseisen palstan jotenkin saada lopetettua? Ihan kauheita kirjoituksia tietyistä ihmisistä ja muutenkin hulluja puheenaiheita ja jos yrittääkin kysyä järkevästi jotain, heti tietyt "kommentoijat" tulevat pilaamaan sen.. Markkinointi mielessä mietin että jos olisin kiinnostunut tännepäin muuttamaan ja palstan katsoisin lävitse mieleni voisi kyllä muuttua toiseen suuntaan... on sen verran hullut jutut siellä menossa... Kaupunginsihteeri
Jyri Mäntylä Kiitos palautteestasi. Ikaalisten kaupungilla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa muiden keskustelupalstojen toimintaan. Suurin osa internetin käyttäjistä osaa epäilemättä suhteutua verkosta löytyvään aineistoon riittävällä kriittisyydellä. Omalla palstallamme käsittelemme yksilöityä palautetta ja kehittämisehdotuksia sekä vastaamme kysymyksiin asiallisesti.
Kaupunki voimaton tämän palstan edessä
33
394
Vastaukset
- Nopeanaimaan
Väärennetty sini nimmari. Feikki prouva iski palstalle. Kansa vaatii kurinpalautusta palstalle ja oikeata Rouvaa kommentoimaan!
- ewertyui
Ja myös sinä tärvelet nämä sivut. Pysyisitpä vain siellä hkyrössä Topin lakanoiden välissä!
- siinä.näyte
Skitsofreenikko näyttää taas vuoropuhelutaitojaan
eri nimmreillaan. - uskooko.esko
ewertyui kirjoitti:
Ja myös sinä tärvelet nämä sivut. Pysyisitpä vain siellä hkyrössä Topin lakanoiden välissä!
Rouva näyttää vuoropuhelutaitoaan ewertyui nimmarillaan.
- valheen.jäljet
Eevertti on rouvan vakinimmareita.
valheen.jäljet kirjoitti:
Eevertti on rouvan vakinimmareita.
Kun tiedät kaiken, voisitko kertoa, miksi kirjoittelen myös Kauhajoen palstalla?
- pirteänä
Mitä tähän palstaan kaupunki puuttuisi,eikö kaupungin asiat ole julkisia.Samoin
päätökset,koska ne koskee kaikkia kaupunkilaisia.Yksityishenkilöt on eri asia,
toisaalta palsta ei hetkauta ainakaan minua milläänlailla.En menetä yöuniani
tämän palstan tähden.Pienet vittuilut piristää. - lapsi.astialla
Sosiaalisoppaa syövät huutavat aina muita apuun, itse ne
eivät kykene mihinkään. lapsi.astialla kirjoitti:
Sosiaalisoppaa syövät huutavat aina muita apuun, itse ne
eivät kykene mihinkään.Miksi vihaat meitä huono-osaisia? Joutuisitpa sinäkin joskus kokemaan sen, kuinka työvoimatoimisto hiillostaa työtöntä!
- työhaluton.aino
RouvaHoikkala kirjoitti:
Miksi vihaat meitä huono-osaisia? Joutuisitpa sinäkin joskus kokemaan sen, kuinka työvoimatoimisto hiillostaa työtöntä!
Koskaas rouvaa on hiilostettu kun ei koskaan ole töissä ollutkaan.
työhaluton.aino kirjoitti:
Koskaas rouvaa on hiilostettu kun ei koskaan ole töissä ollutkaan.
Työvoimatoimisto lähettää silloin tällöin työhönosoituksia. En ole mennyt haastatteluihin ja sen jälkeen on tullut karenssia. Onneksi sosiaalitoimistosta pystyy tällöin hakemaan suurempia etuuksia.
- fasistien.meininki
RouvaHoikkala kirjoitti:
Työvoimatoimisto lähettää silloin tällöin työhönosoituksia. En ole mennyt haastatteluihin ja sen jälkeen on tullut karenssia. Onneksi sosiaalitoimistosta pystyy tällöin hakemaan suurempia etuuksia.
On se vaan kauheeta hiillostamista huono-osaisia kohtaan.
fasistien.meininki kirjoitti:
On se vaan kauheeta hiillostamista huono-osaisia kohtaan.
Olen itsekin ihmetellyt, kuinka valtion virasto voi olla noin härski. Suomessa olisi paljon työhaluisia ihmisiä. Miksei heitä työllistetä ensin!?
- todella.työhaluiset
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen itsekin ihmetellyt, kuinka valtion virasto voi olla noin härski. Suomessa olisi paljon työhaluisia ihmisiä. Miksei heitä työllistetä ensin!?
Missähän ne työhaluiset suomalaiset ovat koska maassmme
on 60 000 ulkomaalaista nytkin työssä?
Rouvahan ei marjasta eikä sienestä myyntiin saati itselle
vaan loisii. todella.työhaluiset kirjoitti:
Missähän ne työhaluiset suomalaiset ovat koska maassmme
on 60 000 ulkomaalaista nytkin työssä?
Rouvahan ei marjasta eikä sienestä myyntiin saati itselle
vaan loisii.Suomalainen systeemi takaa minulle nämä oikeudet. Tämän takia tulen aina äänestämään vasemmistopuolueita!
- saareen.pyykkäriksi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Suomalainen systeemi takaa minulle nämä oikeudet. Tämän takia tulen aina äänestämään vasemmistopuolueita!
Ajat muuttuvat sillä toimeentulotuet poistetaan.
- menkaa_pummit_töihin
Olen sitä mietä että sosiaalietuudet pitäisi kaikki poistaa.Ei Suomesta ole työ
loppunut,on vaan työtävieroksuvia pummeja.Jossei muuta niin käpyjä kerään,
taikka lunta lapioitteen.Postikin voisi kulkea paremmin kunnei postikuskit
joudu tekeen joutilaiden töitä.Kaikki tuet pois niin alkaa työ maittaan.Ja
linnatuomio takaisin varkaille. menkaa_pummit_töihin kirjoitti:
Olen sitä mietä että sosiaalietuudet pitäisi kaikki poistaa.Ei Suomesta ole työ
loppunut,on vaan työtävieroksuvia pummeja.Jossei muuta niin käpyjä kerään,
taikka lunta lapioitteen.Postikin voisi kulkea paremmin kunnei postikuskit
joudu tekeen joutilaiden töitä.Kaikki tuet pois niin alkaa työ maittaan.Ja
linnatuomio takaisin varkaille.Vanhoina hyvinä aikoina, Neuvostoliitossa, laitettiin työnvieroksujat työleireille. Se oli kätevä ratkaisu ongelmaan. Stalinin aikoina pahimmat pummit saatettiin jopa ampua! Valtio oli kuitenkin taannut kaikille kansalaisille työtä mm. roskapönttöjen vartijoina joten oli täysin yksilön pahuutta, jos hän ei halunnut tehdä työtä. Miksi Suomessa ei voida seurata Neuvostoliiton esimerkkiä?
- sosiaalisopalla.eläviä
myllis_seppo kirjoitti:
Vanhoina hyvinä aikoina, Neuvostoliitossa, laitettiin työnvieroksujat työleireille. Se oli kätevä ratkaisu ongelmaan. Stalinin aikoina pahimmat pummit saatettiin jopa ampua! Valtio oli kuitenkin taannut kaikille kansalaisille työtä mm. roskapönttöjen vartijoina joten oli täysin yksilön pahuutta, jos hän ei halunnut tehdä työtä. Miksi Suomessa ei voida seurata Neuvostoliiton esimerkkiä?
Täällä on seurattu Neuvostoliiton esimerkkiä jopa
ylittäen sen saavutukset sillä maassamme on eniten
maailmassa valtion ja kunnan virkamiehiä joilla
ei ole asiallista tekemistä mutta kova palkka. sosiaalisopalla.eläviä kirjoitti:
Täällä on seurattu Neuvostoliiton esimerkkiä jopa
ylittäen sen saavutukset sillä maassamme on eniten
maailmassa valtion ja kunnan virkamiehiä joilla
ei ole asiallista tekemistä mutta kova palkka.Palkkiovirkoja perustamalla olemme saaneet monta uskollista demaria ajamaan kurjistetun kansanosan asiaa!
- itsensä.kurjistanut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Palkkiovirkoja perustamalla olemme saaneet monta uskollista demaria ajamaan kurjistetun kansanosan asiaa!
Miksi rouva kuuluu alimpaan sosiaaliluokkaan.
itsensä.kurjistanut kirjoitti:
Miksi rouva kuuluu alimpaan sosiaaliluokkaan.
Ahneet kapitalistit eivät ole suoneet minulle menestyksen avaimia! Viimeisellä tuomiolla nämä riistäjät huutavat apuun minun ja Sepon nimiä!
- röörissä.piilossa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Ahneet kapitalistit eivät ole suoneet minulle menestyksen avaimia! Viimeisellä tuomiolla nämä riistäjät huutavat apuun minun ja Sepon nimiä!
Miten ne ahneet kapitalistit ne avaimet rouvalta veivät?
röörissä.piilossa kirjoitti:
Miten ne ahneet kapitalistit ne avaimet rouvalta veivät?
Aikanaan en voinut hakea lukioon, koska porvarien lapset täyttivät kaikki paikat!
Sitten sinä tulit elämääni ja ammuit mieheni!- hymyilevä_hiihtäjä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Aikanaan en voinut hakea lukioon, koska porvarien lapset täyttivät kaikki paikat!
Sitten sinä tulit elämääni ja ammuit mieheni!Koskaas minä olen ollut hullun ainon elämässä?
hymyilevä_hiihtäjä kirjoitti:
Koskaas minä olen ollut hullun ainon elämässä?
Silloin vuonna 1987!
- kumma.väite
RouvaHoikkala kirjoitti:
Silloin vuonna 1987!
Miten silloin?
- perintöäkin.jäi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olisihan sinä päässyt minne vain kasvattajatätisi rahoilla.
Kaupungin olisi syytä olla puuttumatta näihin kirjoituksiin.
- qweasewqw
Tulispa sota ja tappais!
- näin.se.menee
Sota tappaa nuoret ja vastuuntuntoiset ja loiset jäävät jäljelle.
näin.se.menee kirjoitti:
Sota tappaa nuoret ja vastuuntuntoiset ja loiset jäävät jäljelle.
Kumpiko sinä olet?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15020749Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462912Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292391Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152303- 1001577
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821542Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401313Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221287- 541276