Kyselkää 16v pojalta
Vastaukset 13
Mp diffentiaaliyhtälöstä?
- Poikamm
Tarkoitatko differentiaaliyhtälöstä?
- Ootkohomo
Homo?
- Poikamm
En.
- homotjeeees
Poikamm kirjoitti:
En.
Onko sillä välii? Eikö heteropojat saa kehua omalla munan mitalla? Olen hetero ja on 13cm ja 15v
juu ollaan myös kavereiden kaa mittailtu ja on siinä ollut joku homo/bi mukana eikä ne oo käynny käsiksi no mitä ovat nyt keskenään touhuilleet ja sehän innosti meitä heteroita runkkailee omia kaluja ;) ja sai myös homo/bi kaverit imee muutamaa heteroa :)
Oletko 15 tai 17 vuotias?
- Gjena
Oletko sinä 19v?
- fantasiakikkeli
Aloittaja oletko neitsyt vielä? Kai sinä runkkaat ja mitä silloin fantasioit?
Oon 13v ja fantasioin aina kavereista ja yhdestä tytöstä.
Mällit lähtee aina parhaiten kun katson kavereiden fb:n kuvii mis on poikii ja tyttöjä.
Olen varmaan sairas ku pojat tyttöjen kans kiihottaa ja silloin lähtee mällit? - Poikamm
Runkkaan usein. Alasti, ja pelkät kumisaappaat jalassa. Ehdottomasti nokialaiset. Fantasioin maatilojen navetoista.
- NuorilleLuotettavaaApua
Oletko vitun autisti? Jos et (tai väität ettet ole), mikset oo hankkinu diagnoosia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731