Tilasin kiikarit ja laatu on tämä: http://u.kahvipaketti.com/u/11097696051.jpg
Näkyykö mielestäsi jotain outoa? Itse laitoin jo reklamaation sisään.
Kiinan shaiba kiikarit varoitus!
5
235
Vastaukset
- Ponkari
Ompas väljät jenkat..... Kierrä tuo irti, tarkista jengat ja ruuvaa takaisin mutta tarkista ettei prismat ole liikkuneet. Jollei kaksoiskuva häviä niin prismat ova siirtyneet, joka Ilmenee kaksoiskuvana. Ei tuo ole mielestäni asennusvirhe vaan matkalla saatua kolhuja tai pakettia on heitelty. Niinpä puhuisin ennemminkin kuljetusvahingosta kuin laadusta.
- oiskokierteet
eikös noi ole vain liimattu kiinni?
- Lullula
On siinä optiikkaa oikein kerrakseen heh heh heh. Pidä edes huvittavana muistona, heh.
- TirppaNäkyy
Meillä ei kyllä Swarovskissa, Zeississa eikä parissa EGD Nikoneissa ole ollut tuollaista ongelmaa.
- holtittomuus
tilasin kiikarit lokakuu 2016. En ole saanut niitä reklamaation jälkeenkään. Huijausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833