Kuka kertoisi minulle?
Star Trek - Deep Space 9 TV-sarja. Kaikki 7 kautta sitä. Vaikuttaisi olevan ainakin Netflixissä katsottavissa. Mutta onko suomeksi tekstitettynä?
Ja entäpä Star Trek - Voyager TV-sarja? Ja kaikki sen 7 kautta suomeksi tekstitettyinä. Ei ilmeisesti ole nyt ainakaan Netflixissä tarjolla, mutta onko jossain kilpailevassa palvelussa?
Star Trek-sarjoista kunhan kysyn
JamesTNörtti
1
130
Vastaukset
- Voyageria_odotellessa
Pikaisesti katsottuna Netflixillä on tekstitysvalikossa arabia, englanti, ruotsi, suomi ja venäjä. Ja tietenkin DS9:n kaikki 7 kautta on katsottavissa. Voyagerin aikataulu lienee avoin, mutta ehkä jo loppuvuoden aikana? http://www.episodi.fi/aiheet/netflix/ löytyy Netflixin uutuuksista lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930