Oishan muuten tullu ainneisttoo. Nykyäänhän sitä eivät uskalla törttöelläkkää, kun toenen toesttaan kuvovvaa. Oli meillä mukavvoo sillon ennen. Sai kaekessa raahassa muata Kuluman porttaella, tahi Jätkänpahttaalla uamuyöllä ja joskus päevällää. Suatto polliissit kylläkkii tulla unen seissaattammaan ja ehken kehottivat Valtion majotusta. Kun sattu olemmaan tarppeeks hyvät puhheenlahjat, niin piäs varotuksella. Junnoo ootellessa vähä alako väsyttee. Minkäpä sille mahttaa.
Kännykkäkamerat ja 1960-70 luku Lieksassa.
5
57
Vastaukset
Kummasti myös nuo ufo kuvat huvenneet olemattomiin.Suurin osa kuvista 50-70 luvulta.
Pojankoltiaiset teki kerran ufon Lieksassa, joskus muistaakseni 50- luvulla.
Olivat sitoneet kesyn variksen jalkoihin taskulampun ja laski sen lentoon pimeällä.
Tästä "ufosta" oli juttua Karjalaisessakin.
- Tsurp
Niin no tuoha on vanaha juttu variksen lento Lieksan taevvaalla. Niitähän lenteli muuna työnnään ja ihan piätäkauten. Nythän se oes heleppoo variksellekkii letilamppuin aekkaan. Se on muuten älyttömän viisas lintu.
Jos tosijjaan oes ollunna känykäkamerat, niin aekamoesta livetouhua oes esittee Rautatieaseman ravintelin pihasta ja muuvalttaa. Niin, Kulumasta puhumatakkaa, tahi Rojupirtistä. Sillon kun Lieksassaa oli vielä elämänmeininkkii. - varisjuttu
Muistan tuon varisjutun olin silon nuori poeka kun sitä kerrottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314