Kännykkäkamerat ja 1960-70 luku Lieksassa.

Tarassi

Oishan muuten tullu ainneisttoo. Nykyäänhän sitä eivät uskalla törttöelläkkää, kun toenen toesttaan kuvovvaa. Oli meillä mukavvoo sillon ennen. Sai kaekessa raahassa muata Kuluman porttaella, tahi Jätkänpahttaalla uamuyöllä ja joskus päevällää. Suatto polliissit kylläkkii tulla unen seissaattammaan ja ehken kehottivat Valtion majotusta. Kun sattu olemmaan tarppeeks hyvät puhheenlahjat, niin piäs varotuksella. Junnoo ootellessa vähä alako väsyttee. Minkäpä sille mahttaa.

5

152

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummasti myös nuo ufo kuvat huvenneet olemattomiin.Suurin osa kuvista 50-70 luvulta.

• Pojankoltiaiset teki kerran ufon Lieksassa, joskus muistaakseni 50- luvulla.
        Olivat sitoneet kesyn variksen jalkoihin taskulampun ja laski sen lentoon pimeällä.
        Tästä "ufosta" oli juttua Karjalaisessakin.

• Tsurp

Niin no tuoha on vanaha juttu variksen lento Lieksan taevvaalla. Niitähän lenteli muuna työnnään ja ihan piätäkauten. Nythän se oes heleppoo variksellekkii letilamppuin aekkaan. Se on muuten älyttömän viisas lintu.
      Jos tosijjaan oes ollunna känykäkamerat, niin aekamoesta livetouhua oes esittee Rautatieaseman ravintelin pihasta ja muuvalttaa. Niin, Kulumasta puhumatakkaa, tahi Rojupirtistä. Sillon kun Lieksassaa oli vielä elämänmeininkkii.

• varisjuttu

Muistan tuon varisjutun olin silon nuori poeka kun sitä kerrottiin.

• Tapahtui 1950- luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      699
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe