Olen 15-vuotias tyttö ja olen sairastanu reilun vuoden bulimiaa. Olen aina ollut normaalipainon yläpuolella. Minä olen sina ollut se läski ja siitä minulle on sanottu. Jopa omat perheenjäseneet.Kotona menee muutenkin tosi huonosti.
Kavereita on ja menee niiden kanssa hyvin. Niille olen kertonut sairaudesta mutta en muille. Haluan todella parantua. En halua että perheenjäseneet saa tietää koska asiat menee huonommin jos kerron. Tiedän sen joten haluan yrittää parantua ilman lääkkeitä. Joten kertokaa omia kokemuksia. Ksusn on kestänyt? Kauan parantuminen kesti jos olet parantunut? Kuinka usein onsennat? Ketkä tietää? Miten pitää ahmimiskohtsukset poissa?
Bulimia,halu parantua, kokemuksia?
3
102
Vastaukset
- aiknow.1
Mä olen 19v, sairastanut kans reilun vuoden ja asun yhä äitini luona perheen kanssa, joten en voi vaikuttaa siihen, mitä ruokakaapeissa on. Ainoa mikä mulla on auttanut on se, että pidän itseni kiireisenä. Kun tekee melkein päivittäin 6-7 h työvuoroja yöhön asti, ei jää aikaa ahmimiselle.
Pelottaa tosin se, miten käy kun työt loppuu. Sori, en osaa neuvoa paremmin :( - Tarkkarytmi
Syö joka aterialla jotain proteiinipitoista aluksi. Esimerkiksi pari suullista lihaa. Nauti ne rauhassa. Syö paljon kasviksia.
Käytä ruokailuun aikaa vähintään 20, mieluiten 30 minuuttia.
Ota kaikki lautaselle heti, siis sopiva annos ruokaa. Lähde syötyäsi pois ruokapöydästä tekemään jotain mukavaa.
Syö säännöllisesti 4-6 kertaa päivässä, esim. aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. - bulibitch
17v, sh kestänyt yhteensä reilu 5v, ensin anoreksia 2v sitä sitten pikkuhiljaan bulimiaan ja nyt bulimiaa. En ole parantunut. Oksennan 2-6x päivässä. Poliklinikalla tiedetään, pari kaveria. tietäisimpä vastauksen viimeisimpään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788