Moi! Eli mä oon 14v poika ja treenaan viikottain. Pari päivää sitten kun riisuin paidan luokkamme tyttöjen läsnäollessa kaikkien yhden tytön silmät laajeni ja kaikki tuijotti. Yks huudahti "herrajumala" ja toinen sano "oho". Sit ne kysy että miks mä en ollu koskaan kertonu että mulla on sixpakki, ja kun mä käännyin ympäri yks huudahti "sulla on jopa selkälihaksia! Hei kuule, missä sä oikeen oot ollu?!" Ja tämähän tuntui kaikki mahtavalta, mun omatunto on ollut korkealla siitä asti, mutta itse vähän ihmetyttää kun omasta mielestäni olen liian laiha enkä lihaksikas?
Onks muilla käyny samalla tavalla?
Ja onks sixpakki todella niin hotti?
Onks sixpakki seksikäs?
28
223
Vastaukset
Olet paska niin laiha, että lihaksesi näkyvät sen takia.
Idiootti.- V__
Hyvä, että poitsu on tiukassa kunnossa.
- sixpack15v
Sixpack on seksikäs :) yuggis onkin läskipack ja kateellinen ;)
sixpack15v kirjoitti:
Sixpack on seksikäs :) yuggis onkin läskipack ja kateellinen ;)
Sillä on "sixpack" vain koska se on niin vitun laiha
- Sixpakkikäs_kai
yuggis_ kirjoitti:
Sillä on "sixpack" vain koska se on niin vitun laiha
Kiitos sekä sixpack15v että V_ että olette molemmat kivoja :D
yuggis_ aika ikävä atityydi :( ei oo tainnu vanhemmat ehtiny opettaa että anonyymiys ei oikeuta ilkeyteen
Onneks uskon eläviin enemmän kuin chatti-tyyppeihin, muuten ois saattanut tulla paha mieli :(
- Sixpakkikäs_kai
En ole laiha, painan 72kg.
- Sixpakkikäs_kai
Toi en muuten ollu minä :) painan 65kg
Ennen ne kyl väitti että mulla näky vatsalihakset vain koska olin niin laiha, sano että mulla on "laihapäkki", mutta nykyään kaikki kyl puhuvat mun sixpakista;D
Eli ennen itsekin luulin, että olin "paska niin laiha", mutta omakuva muuttui kun itse vihjailin sen johtuvan siitä mutta muut sano "joojoo, tiedetään että sul on lihaksii. Ei nyt silti tartte kerskailla - Sixpakkikäs_kai
Ihan vaan tiivistääkseni siis olin itse sitä mieltä, ja ennen muut sano samaa, mutta kesäloman aikana olen ainakin muiden mielestä muuttunut
- A1DS
Kyllä sixpack karhu kalijaa on minunkin mielestä hot!
- A1DS
Eihän siinä mitään pahaa ole. Oletko minua vastaan? Haluaisitko, että tekisin lopun elämälleni? Teenkö sinusta nettivinkin?
- A1DS
En ole.
Eikö kavereillesi mahtailu riitä? Pitikö tulla nettianonyymeillekkin kerskumaan?
- Sixpakkikäs_kai
Niin, olet aivan oikeassa. En tietenkään halua masentaa, joten voit ihan vapaasti jättää keskustelun.
Omatunto on konstikas juttu. Ensin se, että muut väittävät kerskailijaksi masentaa, mitta jossain vaiheessa sekin saattaa vain kohottaa sitä.
Kerää ympärillesi ystäviä, jotka antavat tukea ja voivat jopa kehua.
- lyhyetpojatdown
Pieni sixback on sexikäs jos oot pitkä. tää on siis vaan mun mielipide!!
- 12vtyttö
Ihana!! Oo ylpee! Voi Kumpa mäkin saisin poikkiksen jol ois sixpack
- Sixpakkikäs_kai
Kiitos! :) kiva kuulla tällaisiakin kommentteja.
Tällaisen suomi24 pitäisi olla, rohkaiseva ja toivoa herättävä. Kaltaisesi ihmiset tekevät siitä sellaisen.
Huh! Alan kuulostaa presidenttiehdokkaalta!
Täähän on aika saatanan masentavaa nähdä joku, joka voi olla ylpeä itsestään negatiivisesta palautteesta huolimatta. Voitko tehdä palveluksen ja tappaa itsesi?
- Sixpakkikäs_kai
Niin, mikä on masentavampaa kuin toisten hyvinvointi?
Hanki elämä. Tosissaan. Olen lukenut kommenttejasi muissa keskusteluissa, eivätkä ne ole olleet hyväksyttäviä.
Jos voit paremmin toisten huonovoinnista, liity ihmeessä opettajakaartiin (vitsi vitsi). Sixpakkikäs_kai kirjoitti:
Niin, mikä on masentavampaa kuin toisten hyvinvointi?
Hanki elämä. Tosissaan. Olen lukenut kommenttejasi muissa keskusteluissa, eivätkä ne ole olleet hyväksyttäviä.
Jos voit paremmin toisten huonovoinnista, liity ihmeessä opettajakaartiin (vitsi vitsi).14-vuotiaalta en kyllä ota elämänoppeja. Muiden huonovoinnista nauttiminen on normaalia ihmisen luonnolle, schadenfreude.
- Humppila
Sixpack on, mutta sixpakki ei
- sdfdf
Lausutit turhaan Herran nimen viattomalla pikkutytöllä. Se oli hyvin epäseksikäs teko
Osa tykkää sixpäkeistä, osa perseistä, osa rimpuloista, osa pullukoista ja osalle riittää pelkästään se, että sydän on kultaa. Varmaan lähes jokainen ihmiskehon piirre on jonkun mielestä seksikästä. Jopa sairaalloinen liikalihavuus on joistakin seksikästä ja se heille suotakoon.
Se, mikä hommassa on mennyt pieleen on se, että asiasta pitää tehdä niin hitonmoinen numero jo suunnilleen alakoulussa.
Se on kuulkaa ihan sama miltä 14-vuotias näyttää, koska ei sitä elämänkumppania vielä silloin löydetä! Jos asia kuitenkin kohottaa itsetuntoa, niin hyvä.- Sixpakkikäs_kai
Mielestäni erittäin fiksua tekstiä. Oikeastaan kiusallista, että tarvitsin luokkakaverideni tunnustusta, jotta itsetuntoni kohoaisi.
Olen samaa mieltä - sisäpuolella oleva merkitsee.
Nyt tunnen itseni melkein lapselliselta, kun tein tällaisen keskustelun. ;)
Tarkoitukseni oli oikeastaan kertoa muille, että he ovat usein epätietoisia omasta voimastaan ja kauneudestaan.
Riippumatta siitä, mikä kiinnostaa, niin omassa kehossa on tärkeintä se, että voi hyvin. jos olet tukeva, mutta voit hyvin, niin hyvä.
Jos olet lihaksikas mutta ei voi hyvin, huono.
Elä kehossa, josta pidät huolta ja jossa voit hyvin. - hmmkalu
Sixpakkikäs_kai kirjoitti:
Mielestäni erittäin fiksua tekstiä. Oikeastaan kiusallista, että tarvitsin luokkakaverideni tunnustusta, jotta itsetuntoni kohoaisi.
Tarkoitukseni oli oikeastaan kertoa muille, että he ovat usein epätietoisia omasta voimastaan ja kauneudestaan.
Riippumatta siitä, mikä kiinnostaa, niin omassa kehossa on tärkeintä se, että voi hyvin. jos olet tukeva, mutta voit hyvin, niin hyvä.
Elä kehossa, josta pidät huolta ja jossa voit hyvin.No kohattaisiko iso kalu enemmän itsetuntoasi?
hmmkalu kirjoitti:
No kohattaisiko iso kalu enemmän itsetuntoasi?
Tietenkin. Ja ulkonäkö on tärkein.
Sixpakkikäs_kai kirjoitti:
Elä kehossa, josta pidät huolta ja jossa voit hyvin.Jos nyt olet alkuperäinen aloittaja, niin harvinaisen kypsää asennoitumista asiaan sen jälkeen, kun on saanut palautteena lunta tupaan ja jäitä porstuaan. ☺Varsinkin näissä anonyymiyden tyyssijoissa terve itsekriittisyys on valitettavan harvassa. Kudot tuosta.👍
- Sixpakkikäs_kai
Kiitos☺️
Kirjoituksesi tekivät minuun vaikutuksen juuri siksi, että nettyanonyymius johtaa usein vain siihen että kaikki kokevat voivansa olla ilkeitä oikein sydämmensa kyllyydestä, eivätkä ymmärrä jonkun olevan ruudun takana. Tällainen asiallinen rohkaisu, jossa oikeasti puhuu mitä mieltä on trollaamatta, eikä myöskään kerro kaikkea ilkeää jota saattaa miettiä, on ikävä kyllä harvassa medioissa.
Eli nostan hattua ei vain tämän vaan monen muunkin keskustelun muita rohkaisevasta palautteestasi Oldie! 👏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1142006- 821269
- 421085
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71837Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22741Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49720Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56679