Anne-Maarit Pirhonen

Lahestavaan

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Anne-Maaritista? Olen pari kertaa käynnyt ja pari kertaa soittanut niin osa on mennyt aika nappiin..

14

3698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hooppoop

      Minä soitin , näki hyvin terveysasiat, mutta muuten ei kovin hyvin. Kovasti kertoi omasta tahdosta. Paljon paremmille olen soitellut. En soita uudelleen Anne-maaritille on kallis.

      • Lahestvaan

        Osaisitko suositella parempaa?


      • Hooppoop

        Oraakkeli Linda ja Leena palo. Parhaat minulle. Molemmat palvelunumeroita. Puhelun voi lopettaa. Kun maksaa etukäteen kuten Anne-maaritille, raha menee vaikka ei näkisikään.


      • Anonyymi
        Lahestvaan kirjoitti:

        Osaisitko suositella parempaa?

        Naomi Mesin on ainoa jota voin suositella.. Monista on kokemusta mutta hän on ainut kuka vakuutti. Suurin osa on ollut ihan naurettavia kun yrittäneet esittää olevansa jotakin ennustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi Mesin on ainoa jota voin suositella.. Monista on kokemusta mutta hän on ainut kuka vakuutti. Suurin osa on ollut ihan naurettavia kun yrittäneet esittää olevansa jotakin ennustajia.

        Nostoa tälle!


    • adaa123

      oraakkeli Lindaa ei kyllä oikein tavoita puhelimitse, aina vastaaja...

    • jasmital

      Anne -Maaritin ennusteesta varsinaiseen kysymykseeni (ihmissuhdeasia) en vielä tiedä toteutuuko. Soitosta niin vähän aikaa ja kuvailemansa aika ei vielä ole käsillä. Muuten kyllä kuvaili minua, ajatusmaailmaani ja ominaisuuksiani jopa tarkemmin kuin oma äitini osaisi ja nykyistä parisuhdettani kokonaisuutena sekä lapseni luonnetta erittäin osuvasti, ihan nappiin. Ja olen asiakas en mainostaja

      • Hooppoop

        Joo kyllä Anne-Maarit kuvaili minullekin jotain luonteenpiirteitä. En soittanut hänelle niitä kuullakseni vaan minulla oli työhön liittyen akuutti asia, eli löydänkö uuden työpaikan nykyisen työn päättyessä. Tähän en saanut oikein mitään vastausta. Puhui mahdollisuuksista ja että itsestä riippuu mitä valitsen... Eli ympäripyöreää. No nyt tiedän jo vastauksen ja ei ollut kovin valittavia vaihtoehtoja. Riippuu varmaan siitä, mitä näkijältä odottaa, miten hyväksi hänet kokee.


    • omakokemukseni

      Noin viitisen aikaa Anne-Maaritille minulla ollut. Uskon kyllä että hänellä jotain kykyjä on saattaa hyvinkin olla mutta kertoman taso on kovin ailahteleva. On ennustellut romansseja, työpaikan tai koulutuksen muutosta. Täysiä pummeja molemmat ennustukset, ei ilmaantunut hänen antamaan aikahaarukkaan mitään varteenotettavia vaihtoehtoja. Entisistä elämistä kertomat tiedot ristiriitaisia. Kertoi kerran kysymättäni eräästä asiasta liittyen entisiin elämiini ja kun myöhemmin yli vuoden päästä kysyin testinä samasta asiasta, hänen vastauksensa oli täysin erilainen. On kyllä sitten jotain juttuja kivasti nähnytkin, mutta ei mitään niin tarkkaa mikä vetäisi hiljaiseksi. En itse aio enää ottaa aikoja hänelle mutta en tyrmääkään häntä täysin. Sen verta ailahtelevaa tekstiä kuitenkin tulee että vastuu kuulijalla.

      • Anonyymi

        Mun kokemukset hänestä on että ihan puhtaasti hakuammuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kokemukset hänestä on että ihan puhtaasti hakuammuntaa.

        "Mun kokemukset hänestä on että ihan puhtaasti hakuammuntaa." samaa mieltä. Ei vakuuta Anne-Maarit.


    • Anonyymi

      Onko jollain Annen numeroa? Itseltä hukkunut..

    • Anonyymi

      En tiedä numeroa, eiköhän löydy esim. Finderistä.
      Soitin hänelle 2016, kun kaveri suositteli. Ei ole toteutunut hänen näkemänsä,
      eikä voi enää edes tapahtuakaan - on sen verran elämän tilanne muuttunut siitä mitkä asiat olivat silloin mielenpäällä. Varmaan joillekin näkee, joillekin taas ei.
      Taitaa olla sama juttu kaikilla näkijöillä.

    • Anonyymi

      Älä käy selvännäkiöillä.ä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe