Eräs asiakas käytti viimeiset budjetoidut rahansa ostaakseen jouluksi junalipun kotiseudulleen. Rahat menivät tililtä, mitään tuotetta ei kuitenkaan toimitettu (Veturin / sähköpostin / puhelimen kautta). Jäljellä on vain nettipankin kuitti kyseisestä ostoksesta.
Mitäpä tekisitte?
VR:n verkkokauppa
Tositapaus
3
136
Vastaukset
- En.Pohjolan.Liikenteeltä
"Mitäpä tekisitte?"
Kysyisin asiaa VR:ltä.- Tositapaus
Älä muistuta minua siitä ikävästä tosiasiasta, että olisi vielä toimiva jatkoyhteyskin saatava tälle toistaiseksi olemattomalle matkalle.
- ölkjhgfd
Minä soittaisin heti läpi Iltasanomat, Iltalehden, MV-lehden, Kuluttajaviraston, EU:n kuluttaja-asiamiehen, Hannu Karpon sekä Hankasalmen Sanomat. En tietenkään kysyisi mitään VR:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982