Siinä taas yksi alan ammattilainen toteaa useaan kertaan s crossin huonon ajettavuuden maantienopeuksilla. Minusta s cross on erittäin hyvä auto muuten, mutta erittäin vastenmielinen ajettava, paitsi taajamanopeuksilla.
http://www.iltalehti.fi/autotestit/201612122200039512_at.shtml
Joko uskotte
15
143
Vastaukset
- hyvä.vaikkei.erinomainen
"Isolla tiellä ajovakaus ei ole paras mahdollinen ja hieman tahmea ohjaustunto ei paranna tilannetta."
Eipä tuossa sanota ajettavuutta huonoksi, vain ettei se ole paras mahdollinen. Siis hyvä vaikkei olekaan erinomainen.
Sinällään tuntuu kyllä siltä että toimittajat näissä arvosteluissa "peesaavat", lukeavat ensimmäisen arvostelun ja kopioivat siitä sitten.- Crossia_
Millainen toimittaja on "että toimittaja"?
Elikkäs olen samaa mieltä toimittajan kanssa. Kokonaisuutena s cross on ihan hyvä auto ja jos ohjaus olisi hitusen parempi niin kyseessä olisi erinomainen auto.
- alkup_Kekeee
Elikkäs lopeta se häiriköinti. Itsellä ei edes ole tuota uusinta mallia.
- Makeee__
alkup_Kekeee kirjoitti:
Elikkäs lopeta se häiriköinti. Itsellä ei edes ole tuota uusinta mallia.
Minkälainen häiriköinti on " se häiriköinti" ?
- Kakeeee
Täällä yksi taliaivo aloittaa kirjoituksensa " elikkäs" sanalla ja sitten muutama apina matkii. Mitä vittua tuo sana " elikkäs" tarkoittaa ja miksi lause pitää aloittaa sillä?
Suomenkielen oppaasta ei tuota sanaa löydy. - kottteross1
Kauneudesta 5 tähteä ??? melko huuruissa olleet lasit toi kotterohan näyttää uudelta Ladalta ei laadukkuutta missään.
Elikkäs minun mielestä pre-facelift malli näyttää paremmalta kuin tämä nykyinen. Elikkäs tämä nääs on vain oma mielipiteeni.
- nääsnääsnääs
Elikkäs sun mielipiteellä ei ole hevonvitun arvoa nääs nääs. Elikkäs tajuatko nääs?
Elikkäs ei vedetä herneitä nenuun nääs onko sulla edes suzukia?
- alkup_Kekeee
Elikkäs voisitko jo poistua?
- Kui_täh
"Tämä pikkuturbo on todella makoisa ajettava. "
Mitä mä nyt en ymmärrä?- EnMinäkäänYmmärrä
Sä et ymmärrä provotrollien sielunmaisemaa. Se siinä vaan on.
- perstuntuma
Jos haluaa kokea tosi huonoja ajo-ominaisuuksia, niin kannattaa kokeilla Tojon Yarista.
Jokainen päivä ihmettelen omaa pöljyyttä, miksi minulla on lähinnä mopoauto nopeuksille sopiva auto katoksessa!- Tojokuski
Millainen yaris on "tojon yaris"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513