Autoliike Kaskitiellä

Vaihtoautoa-etsivä

Eli VT Autostyle niminen liike näyttää siellä Tampereella Kaskitiellä kaupittelevan käytettyjä autoja. Onko kellään tietoa millainen liike kyseessä, ei ole ilmeisesti vielä kovin kauan ollut toiminnassa. Suht koht siistejä autoja näyttäis olevan kaupan...? Onko kukaan käynyt tutustumassa kyseiseen paikkaan?

58

2014

Vastaukset

• Hienoja on autot Kaskitiellä vähän lumisia näin talvella

• Ovela tapa mainostaa omaa toimintaansa. . .

• En mainosta omaa liiketoimintaani vaan olen katsellut noita vaihdokkeja mutta minä en asu Tamperella vaan matkaa tulisi sinne 300km. Lähinnä tuota ositetta minäkin katsoin että ei taida olla mikään liike vaan kotiosoite? kuvatkin on otettu kaupunkiympäristössä. Mutta jos jollain on jotain järkevää kerrottavaa niin hyvä. Tuon sivun löysin nettiauton kautta viime perjantaina kun autoja selailin.

• Perustettu näköjään vasta marraskuussa. Yksityinen elinkeinon harjoittaja, Fonecta ei tunne puhelinnumeroa. Taitaa olla hämäräheikki kun ei näytä nimeänsä.

• joppareita-riittää kirjoitti:

Perustettu näköjään vasta marraskuussa. Yksityinen elinkeinon harjoittaja, Fonecta ei tunne puhelinnumeroa. Taitaa olla hämäräheikki kun ei näytä nimeänsä.

Olisikohan jobbari perävalotakuulla. Numero pre-paid joka vaihtuu kun kaupat on tehty...

• Olen varmaan poikkeus, kun ostin auton kolme vikko sitten, sovittiin hintaan puhelimessa ja ainakin auto toiminut moitteettomasti. Kiitos kaupoista.

• Ja mistä parkkipaikalta hait autosi? Kerro tarkemmin.

• Jos 300 km päästä lähdet Tampereelle katsomaan autoja, kannattaa varmaan käydä katselemassa vähän useammassa liikkeessä. Niitä täällä riittää varmaan useampi sata.

• Ei ole mitään merkitystä missä sijaitsee autot, van sitä että auto on erittäin hyvässä kunnossa ja luotettava...

• Taidat olla se Kaskitien joppari itse.

• Noista kahdesta nimenomaan Jukka003 lienee Kaskitien joppari itse. Samanlaista soomenkeiltä kuin myynti-ilmoituksissa. Toki toimintaansa saa itsekin kehua, mutta tuo "kolme vikko sitten ostettu auto" saattoi livahtaa ihan pikkuisen valehtelun puolelle.

• Kovasti näyttää kauppa käyvän. Kaveri esittelee autojaan Kaskitiellä/Kaupinkadulla ja kerran oli toisen taloyhtiön tolppapaikalla esittely. Renkaat on monesti kanssa vaihdossa kadunvarressa ilmeisesti noihin myytäviin autoihin.

• Eikös Kalevassa nyt tullut pysäköintikielto kaduille? Vain asukaspysäköinti sallitaan? Jopparin täytyy siirtää autovarastonsa mualle?

• Joo tuli, pitää olla pysäköintitunnus J jos haluaa pysäköidä.

• Missä nämä autot sijaitsevat? Kun ovat kuvattu jossain kevyenliikenteenväylällä?

• vt auto kaupa olla erittain hyva

• Sine ei osata Sumi. Se pitasi ola oikea etta kaupa ola eritain hjuva.

• näyttää tämä "yrittäjä" jättää verot ostajalle

• Ostelee isommilta kauppiailta niitä, mitä he ei enää "viitsi" myydä ! Ja tietysti niihin tulleita vaihdokkeja. Muuttamassa kuulemma välemmille laitumille. Ottaa toimistomaksun 99,- jotta saa kerrostalo yksiön vuokran maksettua.

• Aivan surkeaa! Siis noin röyhkeää myyjää en ole nähnyt sanoo myyvänsä "huolettuja" autoja siis aivan paskapuhetta! Ylihinnoitellu ja todella agressiivinen kaveri

• Joo näin on, meni käsi pohjasta läpi noin vain. En ostaisi autoa täältä edes anopilleni.

• Kannattaa oikeasti pysyä kaukana tästä putiikista, mikäli ette halua vaikeuksia. Älkää missään tapauksessa maksako mitään ennakkoon.

• Oli kyllä sitten viimeinen kerta kun luotan ulkomaalaiseen myyjään! Koko joulu pilalla kyseisen henkilön myymän auton johdosta!

• Lisätietoja?

• läskedrycke kirjoitti:

Lisätietoja?

Vihakirjoitus, koska rasisti! Voidaan nähdä rivien välistä.

• Todella meikatun näköisiä autoja. Vararengasta myöten kaikki uitettu silikonissa. Mahtaako näyttää ekan pesun jälkeen samalta?

Voihan ne olla hyviä autoja,en tiedä ku ei oo kokemusta.

• Pääasia on että on autoja myynnissä. Polkupyörät eivät kuulu keskustaan, siispä autolla tai jalan.

• Moi! Onko kellään päivitettyä/viime aikaista tietoa kyseisen myyjän toimintatavoista ja myydyistä autoista? Kieltämättä ketju ei anna kovin hyvää kuvaa ja on saanut varpailleen, mutta haluaisin kuulla vielä lisää kokemuksia.

• Tuovat itte Mersuja Japanista olen käynyt asiallinen palvelu halpiaset on pihalla mersut sisällä toki eivät suomesta kotoisin oon kaupoos siitä 55 e coupesta ja koska autokauppias ny rehellinen olis

• Minulla on tällä hetkellä auton kohtalo kuluttajariitalautakunnassa ratkaistavana, kun tämä ketku ja huijari möi auton joka kesti 150km. Oli täydellinen huoltokirja, ajettu 220tkm, laatuauto ja viimeisimmän merkkihuollon jälkeen ajettu vain 1000km. Myöhemmin selvisi, että auto olikin Jarmo Rinta-Jouppi Oy:n romu, josta heidän oli päästävä eroon keinolla millä hyvänsä kun edellinen ostaja oli palauttanut sen vain 1,5 kk:n ajon jälkeen -> perunut kaupat.
    VT Autostyle myy vain paskoja jotka muut autoliikkeet (mm. Rinta-Jouppi) ovat hylänneet eli kannattaa siirtyä eteenpäin, ei siellä ole mitään nähtävää eikä varsinkaan ostettavaa.
    Peruin välittömästi kaupan, mutta ei suostu perumaan niitä. Luulen, että tässä vielä oikeus kutsuu...

• Vihakirjoitus (Kusetettu). Minä ostin auton ja auto toimitettiin minulle kotiin ja se oli sellainen mitä oli luvattu. Siihen autoon ilmaantui sitten pieni vika parin kuukauden päästä. Sellaista sattuu joskus, koska käytetty auto . VT Autostyle hoiti homman tyylikkäästi ja ilman turhia kitinöitä. Kiitos siis VT Autostylein myyjälle.

• KariLahtinen kirjoitti:

Vihakirjoitus (Kusetettu). Minä ostin auton ja auto toimitettiin minulle kotiin ja se oli sellainen mitä oli luvattu. Siihen autoon ilmaantui sitten pieni vika parin kuukauden päästä. Sellaista sattuu joskus, koska käytetty auto . VT Autostyle hoiti homman tyylikkäästi ja ilman turhia kitinöitä. Kiitos siis VT Autostylein myyjälle.

KariLahtinen on keksitty nimimerkki ja autoliikkeen maksettu bulvaani.

VT Autostyle ei muuten enää aikoihin ole ollut Kalevassa.

• Suosittelen lämpimästi jotain muuta automyyjää kun ko. firmaa.

Ostettiin 132 000km ajettu auto, katsastettu ja kaiken piti olla kunnossa. Ainoa vika autossa piti olla kuskin ikkuna ja kuskin penkin vipu rikki.

5 päivää oston jälkeen auto jätti tielle. Tästä ilmoitus myyjälle, ei ota kuulemma mistään vastuuta vaan vetoaa kuluviin osiin. Kyllä auton pitää kestää kauemmin kuin 5päivää.
      Auto saatiin vikakoodin lukuun jossa havaittiin että 1:s ja 2.s sylinterin puolaa rikki ja tulpat
      pitää vaihtaa.
      Huoltokirjan mukaan puolat vaihdettu 2017.

Nyt sitten tapellaan vielä xenon valoista, niiden arvioiotu kestoikä on 2-3vuotta ei 5päivää.
      Lisäksi autossa ilmennyt myös muita kalliita vikoja korjata.
      Autoliike ei ota vastuuta asiasta, joten meilläkin asia menossa kuluttajaneuvojalle.

• (Kusetettu) No niin, nyt tuli Kuluttajariitalautakunnan päätös. Päätöksessä sanotaan, että kuluttajalla on oikeus perua etämyyntikauppa (myös nettihuutokauppa) ilman perusteluita 2 viikon kuluessa. Nyt tämä myyjä ei vaan millään tajua sitä ja homma menee todennäköisesti käräjille.
      Huutokaupat.com:n sopimusehdoissa mainitaan, että kauppoihin ei sovelleta 14 päivän palautusoikeutta, mutta tällainen kuluttajalle haitaksi oleva sopimus ei ole pätevä.
      Nyt katotaan sitten miten käräjillä käy...

• Anonyymi kirjoitti:

(Kusetettu) No niin, nyt tuli Kuluttajariitalautakunnan päätös. Päätöksessä sanotaan, että kuluttajalla on oikeus perua etämyyntikauppa (myös nettihuutokauppa) ilman perusteluita 2 viikon kuluessa. Nyt tämä myyjä ei vaan millään tajua sitä ja homma menee todennäköisesti käräjille.
      Huutokaupat.com:n sopimusehdoissa mainitaan, että kauppoihin ei sovelleta 14 päivän palautusoikeutta, mutta tällainen kuluttajalle haitaksi oleva sopimus ei ole pätevä.
      Nyt katotaan sitten miten käräjillä käy...

Nostan hattua sulle! Mullakin oli kuluttajariitalautakunnassa ja hölmö kun purin sen, mutta auton tarve suuri alko olemaan muuttoa muunmuassa. Seuraavakin pirssi osottautui kaatopaikka kamaksi vaikka kokeiltiin useampaa romua. Se on varmasti totta, että mitkä muille liikkeille kelpaa niin tämä kehveli ottaa ne myyntiin.

• ostit uuden auton?? Keskustelu- aivan järjetön, vika voi johtua väärä käytöstä.

• Ai. Mä luuli et se oli joku romis.

• Todennäköisesti taas joku jobbari joka kusettaa ostajaa....Vi onko muunlaisiakin autohuijareita?

• Jälleen kerran ostajille varma vinkki tätäkään myyjää syyllistämättä: Älä osta yli 50 tkm ajettua autoa, suurin osa auton omistajista valmistautuessaan auton vaihtoon ei enää kalliita määräaikaishuoltoja teetä, vaan liian pitkään mennään pelkillä öljynvaihdoilla ja autoihin kertyy paljon piilevää korjausvelkaa. Nämä saa uusi ostaja kaupan päälle. Ikävin tapa harhauttaa ostajaa on jopppareille tutut katsastusmiehet, jotka leimaavat auton huolimatta sen vioista.

• "jopppareille tutut katsastusmiehet jotka leimaavat auton huolimatta sen vioista. "

Onko sinulla jotain todisteita väitteesi tueksi?

• Liike siirtynyt Huutokauppa.com puolelle myymään, ettei olisi takuuta...

• Sina osta minulta hjuva auto, sada kamelinkarvaa penkinpäälliset mukaan, mjyös hajy kuulu sama kaupa.

• Jos totta puhutaan niin en ole ikinä tavannut yhtään rehellistä autokauppiasta varsinkaan Tampereella , kauppiailla on kytkyjä ylä ja alamaailmaan .

• Silkkaa kusetusta, "hyvä maalipinta ja siisti sisältä" tarkoittaa lommoista ja naarmuilla olevaa autoa josta penkin käsinojakin revitty irti ja irrallisena sisällä.. mainospuheet silkkaa paskaa

• Itsekin erehdyin kyselemään täältä vaihdokkia, mainostavat tosiaan hyväkuntoisia ja huollettuja autoja, 11v vanha ja 78tkm ajettu auto kiinnosti siihen asti kun kuuli ettei jakopääremonttia ole tehty koskaan, vaihtoväli 4v tai 60tkm, kumpi ensin tulee täyteen..

• Jos on 78 tkm mittarissa, niin se tarkoittaa noin 7000 kilometriä vuodessa. Voiko noin vähän ajettua olla, eli onko mittaria ruuvattu.

• Köyhät ja kateelliset itkee kuin pikkulapset, voi voi ja voi.

• Miksi ne itkee hakisivat kaupasta uuren skoodan ei tarttis valittaa

• Mulle kelpaa niitten500satanen mersuki niin kauan kun niillä saa ajaa vihreät kieltää pian senkin huvin

• Oon käyny 1 keväällä halpiaset pihalla mersut sisällä tuovat itte niitä Japanista ny oon kaupoos 55 e kupeesta on jääny hyvä maku ks firmasta suomalainen autuliike iso yritti huijata mua tällä viikolla onneksi huomasin ne on kyllä azerbaitsanisa mutta asiallisia 500 yleensä saa 500 auton

• Jos ostaa tampereelta jotain kannattaa pyytää nenäliinoja kaupanpääle kun itku tulee varmasti jossain vaiheessa .

• Voi ressukat, ostakaa aina uusi auto jos kuvittelette että joku muu aina maksaa autosi kulut oston jälkeen, voi teitä pikkilapsia.......

• Miksi eivät rekkareita laita kaikkiin ilmoituksiin? olis aivan mukava kattoa nuita historiatietoja trafilta mutta eipä onnistu ilman rekisteritunnusta.
    Yhtä autoa olen nyt katellu kolme kuukautta ja pyyntihinta ei ole laskenut siinä ajassa eurollakaan. Kummallista minun mielestä🤔

• Niin oikea ostaja,
      ja trafin ym. katselijat yleensä katselevat lopunikäänsä,
      sillävälin kun oikea ostaja soittaa,
      sopii ajan ja ostaa,
      niin se oikeasti menee, netissä lässyttäjät ovat ihan oma rotunsa joka ei yleensä koskaan osta mitään, sori ja koita muuttaa tapasi.......
      Kun olet jo katsellut kolme kuukautta,
      jatka vaan katselua,
      niin silmä alkaa tottua siihen katseluun............
      ihan kiva harrastus jos tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin oikea ostaja,
      ja trafin ym. katselijat yleensä katselevat lopunikäänsä,
      sillävälin kun oikea ostaja soittaa,
      sopii ajan ja ostaa,
      niin se oikeasti menee, netissä lässyttäjät ovat ihan oma rotunsa joka ei yleensä koskaan osta mitään, sori ja koita muuttaa tapasi.......
      Kun olet jo katsellut kolme kuukautta,
      jatka vaan katselua,
      niin silmä alkaa tottua siihen katseluun............
      ihan kiva harrastus jos tykkää.

^Katkeroituneen autokauppiaan tilitys, kun ruosteräiskäleet eivät ole menneet kaupaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

^Katkeroituneen autokauppiaan tilitys, kun ruosteräiskäleet eivät ole menneet kaupaksi.

" Katsoitko pankkitilisi saldoa, ja nyt sitten harmittaa,
      kateus ja katkeruus iskee, miksi en minäkin edes pysty yrittämään?"

• Anonyymi kirjoitti:

" Katsoitko pankkitilisi saldoa, ja nyt sitten harmittaa,
      kateus ja katkeruus iskee, miksi en minäkin edes pysty yrittämään?"

Pelkkää yrittämistä se sinunkin touhusi näyttää olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää yrittämistä se sinunkin touhusi näyttää olevan.

Yrittäjät ovat aina erikseen ja sitten on työmiehet............

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    91
    3373
  2. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    77
    509
  3. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    34
    382