Turha asua, mutta olen tässä miettinyt että kuinka käytännöllisiä/suojaavia nuo kravatilla varustetut ohuen ohuet kauluspaidat loppujen lopuksi ovat? Luulisi kuitenkin, että tositilanteessa paidan napit sinkoilevat pitkin seiniä kun hieman repii stevaria kravatista :p
Onko kauppakeskuksen järkkärillä mahdollisuus valita kauluspaidan tilalle esimerkiksi takin tai paksumman paidan, joita esimerkiksi vartijoilla näkee hyvinkin usein? Mitenkäs pisto/luotiliivien laita on kun eivät kuitenkaan varmaan saa olla kovinkaan näkyvillä?
Vartijoiden/järjestyksenvalvojien asut
9
325
Vastaukset
- Jiiveeee
Kauluspaita on turhin asu, mitä alalla on. Nostat hikistä spurgua kainaloista, niin sulla itselläsi on paskatäplät hihoissa. Krakassa täytyy olla turvakaulus. Ja lähtökohtaisesti sillä mennään mitä ostaja haluaa.
- Aikuisopiskelijahep
Minun tietoni mukaan jokaisella vartijalla ja järjestyksenvalvojalla on tehtäviä suorittaessaan työasunsa alla liivi.
- 6t5rhgf
Ihan kauhean kattavia ne tietosi sitten ilmeisesti eivät ole...
- Suojaliivi
Juu ei oo kyllä kaikilla työasun alla suojaliiviä :)
- RiippuuYrityksestä
Kaikki riippuu vartiointiyrityksestä. Joillekin yrityksille henkilökunnan työturvallisuus on tärkeä arvo. Joillekin hyvämaineisellekin yritykselle on samantekevää, miten heidän henkilöstönsä suojautuu, kunhan vain rahavirrat asiakkaalta yritykselle eivät vaarannu.
- Seculla10
Aikuisopiskelijahep Ei kyllä ole jokaisella, Omassa yksikössäni on vaan parilla hepulla suojaliivit käytössä..
Se hiostaa aika perkelesti ja sen takia moni ei sitä käytä.. Seculla ainakin saa firman kustannuksella liivit jos vain haluaa, itse käytän liivit silloin kuin teen Sairaalassa vuoroa päivystyksessä. - Virkamieslakimies
No turhaa porukkaa ovat ja lisäksi ei ne pamput sekä muut voimankäyttövälineet ole laillisia. Muutenkin oikeudet riittää siihen, että voivat soittaa poliisit paikalle ei muuhun.
- oletspede
Siirryitkö tänne meuhkaamaan, kun metro.fihin pitää nykyään rekisteröityä että voi trollata?
- 1ku1n3nKyyn1kk0
Laita toki ne lainkohdat mihin perustat väittämäsi.... vai oletko pelkkä p@sk@njauhaja???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341666- 391591
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa621338- 681295
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2081106Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2701064- 691054
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää18920Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868