...ainakin täällä etelä-Suomessa. Uskaltaa naapurikin taas lähteä liikkeelle sitikallaan. Jännä kun tyyppi ei ajele autollaan, jos pakkasta on enemmän kuin kolme astetta.
Pakkanen lauhtuu
5
136
Vastaukset
- äläInisePoika
oliskos akku huono?
- torxmann
Ei varmaan ole osannut kiinnittää nokkamaskia. Silloin ulkaltaisi ajaa jo -5c pakkaselaa. Kylmemmässä loppuu jo citikan ajo-ominaisuudet ja lämppärin akseli katkeaa. Etelän auto on tarkoitettu lämpimille hiekkarannoille.
- EiEdesKesällä
Jonkin sortin hullu pitää olla, että ylipäänsä uskaltaa shitikalla ajaa.
- Xsaristi
No ainakin kerran on sitikkaa voittanut talvisutotestin. Siitä on aikaa. Mitä nyt itse olen sitikalla ajanut (04 xsara) niin kolmenkympin pakkasessa ei enää lämpö riitä kovin hyvin. Ikkunat tukee kirkkaiksi mutta ei tee mieli ottaa palttoota pois. Ei, vaikka etumaski on paikoillaan. Kalliimmissa sitikoissa oli jo silloin parempi lämppäri.
Kone lähtee tietty kaikilla keleillä kuin palmun alta. Ja tasapaino Öiset ajo-ominaisuudet auttavat talvella jopa enemmän kuin kesällä.
Ajattelin vain kertoa kun Te ette selvästi ole sitikisteja - hourulaatikko
Citikasta katkeaa talvella ensin tuulettimen akseli, sitten vetoakseli ja lopulta kuljettajalta kasetti.
Ajattelin vaan kertoa kun kävin naapurin citikkakuskia katsomassa Pitkässä Niemessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875