Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

APUA!!! salasana saatanallisuutta vastaa...

juhnybtyvbtvt

turvallisuus on tärkeä mutta kun sairaalta vanhukselta riistetään oikeus salasana saatanlallisuudella on jotain on helevetin vittumaista vittuilua!

EI PITÄ OLLA MITÄÄN VÄÄRÄÄ,
ETTÄ
SAIRASTAVA VANHUS SAIS EDES LAPSEN LAPSILLEEN JOULUTERVEISET LÄHETTÄÄ!!!

MIKÄ AVUKSI???????

ÄLYTTÖMYYS TURVALLISUUDESSA ON MENNYT PÄIN HELEVETTIÄ!

TOIMIIPA MAINOSTEN LÄHETTELEMISET JA MUUT ROSKAPOSTI ÄLYTTÖMYYDET MUTTA KUN OLIS TÄRKEÄÄ ASIOINTIA HOITAA NIIN TULEE HOTMAILLISSAKIN VASTAAN SALASANA HELEVETTI!

MISTÄ APU?
Joku parempi e-main vaihtoehto joka ei maksa sillä köyhällä sairaalla vanhuksella ei ole varaa ostaa kalleuksia vaan joutuu tyytymään salasana saatanallisuuden armoille!

26

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh? Ei siellä hotmailissa ole mitään salasanahelvettiä.

      Yksi ainoa salasana vain joka lisäksi on Microsoft tili salasana ja käy muuallekin, kuten esim. Skypeen, Windows 10, One Drive, MS Office 365 online jne.

      • kjuyhg9g

        Ole onnellinen, siitä, olet kai henkilö kuntaan kuuluva!!!!


      • Koodie

        Kaikilla on siellä vain yksi salasana.


    • kfkekekewk

      SAMAN salasanan käytöstä ERI PAIKKOIHIN on VAROITETTU!

    • jujulijhgytfrde

      ###
      Ei täsmää tiliisi liitetyn vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen kanssa. Oikea sähköpostiosoite alkaa "st".####

      NO EI VASTAAN KUN SE "[email protected]" OVAT SALASANA HELEVETISSÄ SOTKENEET NIIN HYVIN, ETTEI SITÄ OSOITETTA OLE VOINUT KÄYTTÄÄ VUOSIIN!!!

      en edes tiedä, kuinka paljon on postia tuohon minun osoitteeseen lähetetty kun en ole itse sinne päässyt vuosiin ja nyt sinne pitäs muka lähettää tieto että saisin lastenlapsillekkin jouluterveiset mut ku ei niin ei!

      JOTEN VITTUILUA KOKO HELEVETIN KARUSELLI!!!

      ---
      jos järkeä olisi hitunenkaan niin laittasivat vaikka PANKIN ID käyttö oikeuden kun sen kautta saa tietoa kuka on asialla!

      • Hotmail postilaatikot POISTETAAN jos niihin ei vuoteen kosketa. Eli nähtävästi ei sitten ollut mitään salasanahelvettiä vaan käyttäjän oma vika. Ei mikään salasana tietenkään toimi jos koko sähköpostilaatikkoa ei ole olemassa.

        Vähän sama asia kuin asuisi vuokralla ja sitten katoaa vaan asunnosta vuodeksi että ei asu eikä maksa vuokraa niin kyllähän se omistaja ottaa ihan varmasti käyttöönsä sen tilan.

        Ongelma ratkeaa kun tekee uuden sähköpostilaatikon.


      • lkijijiuiu
        M-Kar kirjoitti:

        Hotmail postilaatikot POISTETAAN jos niihin ei vuoteen kosketa. Eli nähtävästi ei sitten ollut mitään salasanahelvettiä vaan käyttäjän oma vika. Ei mikään salasana tietenkään toimi jos koko sähköpostilaatikkoa ei ole olemassa.

        Vähän sama asia kuin asuisi vuokralla ja sitten katoaa vaan asunnosta vuodeksi että ei asu eikä maksa vuokraa niin kyllähän se omistaja ottaa ihan varmasti käyttöönsä sen tilan.

        Ongelma ratkeaa kun tekee uuden sähköpostilaatikon.

        Miten niihin pääsee koskemaan KUN HOTMAIL EI PÄÄSTÄ NIIHIN, OMIIN OSOITTEISIIN???
        KERRO SE KUN OLET NIIN VIISAS!!!!


      • lkijijiuiu kirjoitti:

        Miten niihin pääsee koskemaan KUN HOTMAIL EI PÄÄSTÄ NIIHIN, OMIIN OSOITTEISIIN???
        KERRO SE KUN OLET NIIN VIISAS!!!!

        Ei niihin pääse jos ne on poistettu. Kuten sanoin niin jos ei vuoteen kirjaudu sinne niin poistetaan automaattisesti ja silloin niitä ei ole olemassa enää. Postilaatikon nimi saattaa pysyä varattuna sen jälkeen vielä.


      • cdmdkkwkwk
        M-Kar kirjoitti:

        Ei niihin pääse jos ne on poistettu. Kuten sanoin niin jos ei vuoteen kirjaudu sinne niin poistetaan automaattisesti ja silloin niitä ei ole olemassa enää. Postilaatikon nimi saattaa pysyä varattuna sen jälkeen vielä.

        no etkö ymmärrä, että
        KUN PÄÄSY NIIHIN ON ESTETTY NIIN MITEN HELEVETIN LAILLA PIDÄT NE AKTIIVISINA?

        JA

        NIILLÄ OSOITTEILLA, JOIHIN EI PÄÄSE, ON PALAUTUKSEN TUNNISTEET NIIN MILLÄ TAVALLA NE SIELTÄ SAAT?

        ESIM.
        yksi SULJETUISTA osoitteistani, ON "st....... @hotmail.com" ja JOS JA KUN PYYDÄN PALATUKSEN NIIN MITEN SEN SIELTÄ SAA KUN SENKÄÄN AVAIMEES AIKANAAN EI SAANUT MAHDOLLISUUTTA??
        JA NYT JOS JOLLAKIN KEINOIN SAIS AVATTUA "st..." OSOITTEEN KÄYTÖÖN JA SEN KAUTTA MUITAKIN OSOITEITA NIIN SEHÄN OLIS TIETENKIN HERKKUA MUTTA KUN EI NIIN EI!!!
        Siis muodostuu saatanallinen hotmain kierre, jonka voisi ratkaista mm PANKKI ID AVULLA mutta siihen ei ilmeisesti hotmaililaisilla järki riitä!
        OLEN LAKKAUTTANUT KOTISIVUN SEN VUOKSI KUN SEN HOTMAIL OSOITEEN POSTI JÄI TULEMATTA. NYT PITÄS ILMEISESTI ALKAA LAITTAMAAN JOKAISEEN KIRJEESEEN UUSI HOTAMAIL OSOITE JONKA LÄHETTÄÄ JA PYYTÄÄ VASTAA OTTAJAA VASTAMAAN TAVALLISELLA KIRJEELLÄ....

        teoriaa...
        kun osoite2 sisältää 3:n palautus mahdollisuuden ja kun/jos 1:lla joka on suljettu sisältää 2:n niin kierre alkaa ja ongelma elää omaa hotmailin järjestämään saatanan karusellia.
        TAI ONKO TEILLÄ JOKAISELLE OSOITTEELLA KAKSI OSOITETTA JOILLA VOI SITEN TOINEN TOISTAAN SUOJATA? Jos sillä tavalla olisin tehnyt niin minulla olisi pitänyt olla noin 20 eri osoitetta... joissa 10 olis ollut passiisia joita olis pitänyt käydä rukkimassa ettei ne lakkaisi toimimasta. Usean osoitteen käyttö helpottaa rutiin omaista toimintaa kun asiapostit menee omiin "laatikkoihin" AUTOMAATTISESTI ilman että itse tarvitsee niitä lajitella.
        Niinhän pitäs hotmailin "roskapostinkin" toimia ja on toiminutkin suhteellisen hyvin mutta se "ESTÄ" on teholtaan jäänyt vaisuksi!


      • cdmdkkwkwk kirjoitti:

        no etkö ymmärrä, että
        KUN PÄÄSY NIIHIN ON ESTETTY NIIN MITEN HELEVETIN LAILLA PIDÄT NE AKTIIVISINA?

        JA

        NIILLÄ OSOITTEILLA, JOIHIN EI PÄÄSE, ON PALAUTUKSEN TUNNISTEET NIIN MILLÄ TAVALLA NE SIELTÄ SAAT?

        ESIM.
        yksi SULJETUISTA osoitteistani, ON "st....... @hotmail.com" ja JOS JA KUN PYYDÄN PALATUKSEN NIIN MITEN SEN SIELTÄ SAA KUN SENKÄÄN AVAIMEES AIKANAAN EI SAANUT MAHDOLLISUUTTA??
        JA NYT JOS JOLLAKIN KEINOIN SAIS AVATTUA "st..." OSOITTEEN KÄYTÖÖN JA SEN KAUTTA MUITAKIN OSOITEITA NIIN SEHÄN OLIS TIETENKIN HERKKUA MUTTA KUN EI NIIN EI!!!
        Siis muodostuu saatanallinen hotmain kierre, jonka voisi ratkaista mm PANKKI ID AVULLA mutta siihen ei ilmeisesti hotmaililaisilla järki riitä!
        OLEN LAKKAUTTANUT KOTISIVUN SEN VUOKSI KUN SEN HOTMAIL OSOITEEN POSTI JÄI TULEMATTA. NYT PITÄS ILMEISESTI ALKAA LAITTAMAAN JOKAISEEN KIRJEESEEN UUSI HOTAMAIL OSOITE JONKA LÄHETTÄÄ JA PYYTÄÄ VASTAA OTTAJAA VASTAMAAN TAVALLISELLA KIRJEELLÄ....

        teoriaa...
        kun osoite2 sisältää 3:n palautus mahdollisuuden ja kun/jos 1:lla joka on suljettu sisältää 2:n niin kierre alkaa ja ongelma elää omaa hotmailin järjestämään saatanan karusellia.
        TAI ONKO TEILLÄ JOKAISELLE OSOITTEELLA KAKSI OSOITETTA JOILLA VOI SITEN TOINEN TOISTAAN SUOJATA? Jos sillä tavalla olisin tehnyt niin minulla olisi pitänyt olla noin 20 eri osoitetta... joissa 10 olis ollut passiisia joita olis pitänyt käydä rukkimassa ettei ne lakkaisi toimimasta. Usean osoitteen käyttö helpottaa rutiin omaista toimintaa kun asiapostit menee omiin "laatikkoihin" AUTOMAATTISESTI ilman että itse tarvitsee niitä lajitella.
        Niinhän pitäs hotmailin "roskapostinkin" toimia ja on toiminutkin suhteellisen hyvin mutta se "ESTÄ" on teholtaan jäänyt vaisuksi!

        "KUN PÄÄSY NIIHIN ON ESTETTY NIIN MITEN HELEVETIN LAILLA PIDÄT NE AKTIIVISINA?"

        Jos ne tilit on poistettu käytöstä niin et varmaan mitenkään. Sitten tehdään uusi postilaatikko unohdetaan vanha.

        "NIILLÄ OSOITTEILLA, JOIHIN EI PÄÄSE, ON PALAUTUKSEN TUNNISTEET NIIN MILLÄ TAVALLA NE SIELTÄ SAAT?"

        Jos postilaatikko on poistettu, on sisältö voitu tuhota lopullisesti.

        "kun osoite2 sisältää 3:n palautus mahdollisuuden ja kun/jos 1:lla joka on suljettu sisältää 2:n niin kierre alkaa ja ongelma elää omaa hotmailin järjestämään saatanan karusellia."

        Mitä jos käyttäisit vain yhtä postilaatikkoa? Tai jos tarvitset kymmenen laatikkoa niin vaikka maksat niistä että on yhdessä paikassa niiden hallinta?

        Tuo nyt on ihan itseaiheutettua jos teet ilmaislaatikon ja unohdat sen sitten vuosiksi. Hotmail laatikot poistetaan jos sinne ei vuoteen kirjaudu.


    • jujujujuju0

      Nyt pitäs muistaa vuosia vanhat tiedot kenelle on postia lähettänyt että pääsis tämän päivän apua antavan koodin saajaksi!
      MIKSI köyhän PANKKI ID ei kelpaa????

      • M-Kar

        Onkos sinun pankki ID:llä milloin maksettu laskua Microsoftille siitä sähköpostilaatikon käytöstä? Esim joku tällainen? https://products.office.com/fi-fi/buy/office

        Tietysti jos et ole vuosiin maksanut mitään niin ei voi asiakaspalvelija vahvistaa mitään.


      • okkokoop

        Ei koskaan!
        Ostin aikanaan windows 8:n ja sen maksoin pankkiin!

        Kummallisinta on, että yksi osoittestani toimi hetken kunnes se uudestaan heitti toimimasta!


    • jybybtybtygbt

      #Ei voitu toimittaa: Microsoft-tilin suojauskoodi#

      huomaan tuon... on tullut jo tutuksi!!!!

    • jujuhyhyyg

      Sain lähettää kaksi e-mailia ja luulin että vika on korjattu!
      JA NYT VINKUU vituskaruselli taas samaa sontaa!

      En ymmärrä, että välissä hetkeksi päästä hotmail minut omalle postilleni ja uskoin jo että nyt kaikki toimii. Lähetin kaksi e-mailia ja olin varma että nyt kaikki on OK sen osoitteen kohdalta MUTTA VITUT!! sama salasana mylly taas päällä että pitäs lähettää korjaus pyyntö osoitteeseen joka on ollut suljettu sama kaltaisesta vittuilusta jo kauan....

      Ja kenelläkään ei ole pikaista apua antaa....

    • mkmkmkåm

      KYSYMYS!!!

      MIKSI on nk. PANKKI-ID käyttäminern palautus tapauksissa on jätetty huomioimatta???

      Järjen köyhyyttökö???

      Pankki ID :llä pääsee verotoimistoon jne mikä estää sitä käyttämällä oikaista hotmalinkin ongelmat salasanojen palautuksen yhteydessä?

      • Varmaan siksi kun pankkien TUPAS tunnistautuminen on finanssialan keskusliitto ry:n oma juttu mitä käytetään suomessa eikä mikään yleinen, maailmanlaajuinen standardi kuten sähköposti mitä käytetään vaikka Nicaraguassa tai Japanissa missä Hotmailia käytetään.


      • lokokolkopl

        No onko mahdottomuus vaikka hotmailin itse järjestää vastaava kuin pankki id?
        Useimmilla meillä on vanha puhelin laatikossa jota voisi pitää vireillä... Vaikka järkevästi ajatellen riittäs kun sais hotmailin oman SIN kortin jonka voi asettaa hetkeksi älypuhelimeen jossa olis myös hotmaili oma app jonka avulla asiakkaan itse korjais muitakin tiliensä asioita..
        Minun tileissä on paljon virheitä, mustisairas ja näkövammainen jne niin siitä kertyy vuosien mittaan paljon vikoja mutta tuollaiset jotut jotka ovat vuosia toimineet, ja yht äkkiä alkavat just pahimpaa vuoden aikaan juonitteleen koskettaa lievasti ilmaistuna. Ei kaikkia voi puhelimella häiritä kyllä, ainakin minä haluan antaa toisille työ ja vapaa aika rauhankin ja siinä mielessä e-mail on hyvä ratkaisu mut ku ei niin ei!!!!


      • lokokolkopl kirjoitti:

        No onko mahdottomuus vaikka hotmailin itse järjestää vastaava kuin pankki id?
        Useimmilla meillä on vanha puhelin laatikossa jota voisi pitää vireillä... Vaikka järkevästi ajatellen riittäs kun sais hotmailin oman SIN kortin jonka voi asettaa hetkeksi älypuhelimeen jossa olis myös hotmaili oma app jonka avulla asiakkaan itse korjais muitakin tiliensä asioita..
        Minun tileissä on paljon virheitä, mustisairas ja näkövammainen jne niin siitä kertyy vuosien mittaan paljon vikoja mutta tuollaiset jotut jotka ovat vuosia toimineet, ja yht äkkiä alkavat just pahimpaa vuoden aikaan juonitteleen koskettaa lievasti ilmaistuna. Ei kaikkia voi puhelimella häiritä kyllä, ainakin minä haluan antaa toisille työ ja vapaa aika rauhankin ja siinä mielessä e-mail on hyvä ratkaisu mut ku ei niin ei!!!!

        "No onko mahdottomuus vaikka hotmailin itse järjestää vastaava kuin pankki id?"

        Näillähän on jo. Se postilaatikko ja salasana on se ID. Ja oli niillä puhelimeen myös palautustoiminto.

        Mutta jos koko postitili on poistettu kun ollut vuoden käyttämättä niin ei tuolla sitten ole merkitystä.


    • jjujuhyhgygh

      nyt panivat myös ms:n rekisteröimis hotmail osoitteen kiinni joten ystävällisiä ovat!!!!

      No, jos se heitä helpottaa niin sulkekoon loputki!
      Valovan hommat oon jättänyt jo muutenkin...

    • kmjnnun8un

      Kyseessä on hakkeri tai vittulaisen paha virus!
      saatanan ihanaa.....
      JOTEN SYY EI OLE HOTMAILISSA!
      Viruksen on täytynyt tulla jonku e-mailin mukana vaikka tuntemattomia en yleensä aukaise mutta ilmeisesti vahinko on tapahtunut.
      Koneen palautan ja päivitetyn virrusohjeman jälkeen päivitän w10 ja katson miten sitten alkaa pelittämään.

      Joten ilmeisesti kaikki e-mail osoitteeni täytyy palauttaa uudelleen uusien salasanojen kanssa käyttöön...
      Näin kävi luciferin, eiku lucian päivänä 13 / 12 2016 vaikka ei ollut perjantai!!!

      Kiitoksia seurasta ja tervetuloa uudelleen =)

    • HuoneB22

      Taitaa olla Niuvanniemessä/Nikkilässä uudet lukot ovissa ja avaimia vain hoitoehenkilökunnalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe