Missä kaikki turistit piilottelevat.Tyttöystävä valittelee ettei kauppa käy.
Itse ensi viikolla taas 4 kk talvea pakoon.
todella rauhallista
15
194
Vastaukset
- Helppovastata
Tämän vuoden aikana hua hinissä tapahtuneet raat pahoinpitelyt sekä pommi-iskut ja muut ongelmat ovat saaneet ihmiset järkiinsä ja valinneet muut Thaimaan kohteet.
- sairastapaus
Koskahan tuo trolli tulee järkiinsä ja lopettaa nuo Hua Hinin parjaamisjutut?
- matkailijattietävät
Kaikki kielteiset asiat Hua Hinistä, joita on todella paljon kerääntynyt tällekin vuodelle, ovat saaneet matkailijat onneksi ymmärtämään, että paikka ei ole lainkaan enää matkailuun sopiva.
Palstoilla on todella paljon kerrottu näistä Hua Hiniin liittyvistä epäkohdista ja todellisista kauheuksista, joita ei sivistyneissä matkailukohteissa, kuten esim. Koh Changilla, Phuketissa ja Pattayalla esiinny.
Onnellisia ovat muun, kuin Hua Hinin valinneet.- matkailijattietävät
Minäkin olen paennut näitä Hua Hinin kauheuksia lukuisia kertoja. Koskaan en vie virtuaalilapsiani ja lapsenlapsiani Hua Hiniin kuin vasta seuraavalla kerralla.
- VaihteluaJaTurvallisuus
Mekin menemme hiihtolomilla Khao Lakiin, aiemmin 2 kertaa Hua Hinissä. Yksi syy vaihtoon oli juuri Hua Hinin tapahtumat.
- YksiSyy
Heips Turvallinen, vaihtelun vuoksi seuraile rantaviivaa ja jos se siirtyy merelle päin, kantsii viipeltää.
Rauhallisia yöunia varsinkin jos yövyt rantahotellissa.
- NukuPommiin
Hua Hinissä kannattaa tarkistaa kukkaruukut tarkkaan. Jos näet pommin kannattaa juosta.
- PilleripäivässäOk
Viiskuusvitosseiska aktivoitui nyt pomminimimerkillä.
- lisääannostustasi
PilleripäivässäOk kirjoitti:
Viiskuusvitosseiska aktivoitui nyt pomminimimerkillä.
Suosittelen enemmän pillereitä. Yksi ei tehoa mielenvikaisuuteesi
- PilleriPäivässäOk
lisääannostustasi kirjoitti:
Suosittelen enemmän pillereitä. Yksi ei tehoa mielenvikaisuuteesi
Viiskutosseiskan ammatti on kukkaruukun tarkastaja.
- exmyyjä
Tyttöystävällä tavara kunnossa?
- Aloittajanfrendi
Oli ainakin 2 kk sitten.
- golfpro
Pakko minun on alentaa tyttöystävän taksaa, että hän tuo tarpeeksi rahaa talouteen.
- plötspena
Pilluako se tyttöystäväs myy eikä mene kaupaksi?
- Näinhänseon
Hua Hin on aikansa elänyt turistikohde, se ei pysy mukana uudempien, mielenkiintoisempien ja perhekeskeisempien kohteiden joukossa! Tää on totuus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774