Voiko canon eos 1300d tarkentaa videon aikana

Eli siis. Olen aloittelija kameran käyttäjä ja ostin nyt sit tälläsen kameran. Voiko siis tällä (canon eos 1300d) tarkentaa videoa kuvatessa? Eli jos olen aloittanut ja tarkennan esim. mukiin, nii jos laitan toisen mukin edellisen mukin eteen, niin siitä tulee sumea. Voiko siis tarkentaa videon aikana just esim tähän mukiin. Saatiin koira ja sitä olisin innokas kuvaamaan, mutta, kun en osaa tarkentaa videon videokuvauksen aikana.
Osaisiko joku selittää? Jos lähetätte linkin yms. Niin sanon vaan, että Enkkua en hyvin osaa. Joten jos linkin sisältö on Enkuksi nii ei kannata laittaa. Tai voi laittaa mut... nii...
juu kiitti etukäteen!!
Ilmoita

Soita Rajalalle. Rajala tietää.
Ilmoita
Video resolution tops out at 1080/30p. Clip quality is good, though limited to single point AF
Lähde:
https://www.dpreview.com/reviews/2016-round-up-interchangeable-lens-cameras-under-500/3
Ilmoita
Kiitos kaikille!
Ilmoita
Jossei se tarkenna kun painat napin puoliväliin, niin käsintarkennus pitäisi ainakin toimia ihan normaalisti.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Voiko canon eos 1300d tarkentaa videon aikana

Eli siis. Olen aloittelija kameran käyttäjä ja ostin nyt sit tälläsen kameran. Voiko siis tällä (canon eos 1300d) tarkentaa videoa kuvatessa? Eli jos olen aloittanut ja tarkennan esim. mukiin, nii jos laitan toisen mukin edellisen mukin eteen, niin siitä tulee sumea. Voiko siis tarkentaa videon aikana just esim tähän mukiin. Saatiin koira ja sitä olisin innokas kuvaamaan, mutta, kun en osaa tarkentaa videon videokuvauksen aikana.
Osaisiko joku selittää? Jos lähetätte linkin yms. Niin sanon vaan, että Enkkua en hyvin osaa. Joten jos linkin sisältö on Enkuksi nii ei kannata laittaa. Tai voi laittaa mut... nii...
juu kiitti etukäteen!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta