Eikö me vaan voitaisi jutella?

Serioustalk

Veikkaan että meillä olisi molemmilla sen jälkeen paljon helpompi olla.😊 N-->M

25

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku.jostakin

      Mielelläni juttulisin hänen kanssaan. Vielä mielummin tekisin muutakin, kun pelkästään juttelisin. Pitäisin kainalossa, suutelisin yms...

    • Jahelpottaisikyllä

      Voitais kyllä, olet varmasti oikeassa.😊

    • Serioustalk

      Kasvotusten! Mulla vaan se ongelma etten saa hänen puh. numeroa mistään kun se on salainen....

      • Marc14

        Jos oikeesti haluaa, niin tuo ei ole ongelma.


      • Serioustalk_needed

        No onko sitten heittää mitään tarkennusta kenestä voisi olla kyse siis jotain että voisi tunnistaa itsensä?


      • Serioustalk
        Serioustalk_needed kirjoitti:

        No onko sitten heittää mitään tarkennusta kenestä voisi olla kyse siis jotain että voisi tunnistaa itsensä?

        Sen verran voisin tarkentaa ,että olen lähettänyt somen kautta viestiä hänelle saamatta vastausta ja nyt mulla alkaa olla pieni huoli siitä että onko hänellä kaikki hyvin. Sekin olisi jo helpottavaa jos laittaisi mulle viestin ettei tahdo olla mun kanssa tekemisissä.


    • rakennetaanpalapeli

      Jutellaan,olet tärkee,,

    • Serioustalk

      No laita mullehan se puhelinnumero niin mä soitan sulle ja sovitaan että koska päästään puhumaan.😉

    • enkuulennäeketään

      Ei ole tarvetta jutella mistään kenenkään kanssa. Työasiat pitää ensin saada kuntoon. Oli väärin kun en saanut jatkaa elämäni parhaassa työpaikassa. Nyt olen kiintynyt työkavereihin ja jos en saa jatkaa siellä, haluan olla yksin omine ajatuksineni ja liikkua aina yksin.

      • Maikki91

        Oletko vajakki?


      • miinuksetlasketaan

        En pahemmin tietääkseni, mutta on hel..... rasittavaa joutua jatkuvasti vaihtamaan työpaikkaa. Se vie kaikki voimat. Yksityisasiat ei luulu töihin. Ei edes muille työkavereille.


    • jiiiiiiiii

      juu voitais odotan.

    • Rohkeamiesvastaa

      Johan sitä on ootettukin. Minun mieli on avoin ja voin kertoa, mitä sydämessäni tunnen. Säästä voidaan aloittaa...

    • näisanoisin

      Sinäpä sen sanoit. Kyllä me voidaan jutella kun vaan tavataan. M-->N

      • työasiatensinselviksi

        Mutta me ei tavata moneen viikkoon. Ei ole nyt tarvetta juttelemiseen.


      • toinenkinhuomioida

        Ihminen, joka ajattelee vain omaa tarvetta juttelulle niin se kertoo aika paljon.


      • yksipuoleistakaisitten

        Niin yritin silloin ehdottaa sopivaa päivää ja vaihtoehtoja oli monta, kun sanoit, että voidaan jutella kun tavataan, mutta et vastannut mitään ehdotuksiin!!! Juttele siinä sitten. Tästä on jo muutama vuosi ja voi että Rakastan sua vieläkin, en ole eläissäni tuntenut niin ketään kohtaan...vaikka olen jo puolivuosisataa elänyt *Huokaus* kaikki ne hetket mitä yhdessä koettiin, olivat jotakin niin omituista ihan ekasta t.....asti ja teehetkestä huoltoasemalla : )


      • Serioustalk
        yksipuoleistakaisitten kirjoitti:

        Niin yritin silloin ehdottaa sopivaa päivää ja vaihtoehtoja oli monta, kun sanoit, että voidaan jutella kun tavataan, mutta et vastannut mitään ehdotuksiin!!! Juttele siinä sitten. Tästä on jo muutama vuosi ja voi että Rakastan sua vieläkin, en ole eläissäni tuntenut niin ketään kohtaan...vaikka olen jo puolivuosisataa elänyt *Huokaus* kaikki ne hetket mitä yhdessä koettiin, olivat jotakin niin omituista ihan ekasta t.....asti ja teehetkestä huoltoasemalla : )

        Jos vastaus oli minulle niin ei osunut.
        Hän ja minä ei olla vietetty aikaa yhdessä ensinkään.


    • Aina voi jutella ja näin joulun alla sovinto tuo hyvän mielen sekä hyvän joulun molemmille. 😊

    • Seroustalk

      Tää alkuperäinen viesti on V aikuiselle miehelle eteläsuomeen....

    • idiootittaasvauhdissa

      on se kumma kun ihmisillä on kauhee vimma jutella vieraan ihmisen kanssa mutta ei ollenkaan sen kanssa jonka ne tuntee.

      • onhansekummaa

        kai se kusi lorisee päässä niin lujaa vastaajilla että toimivat noin, ei kai siihen muuta selitystä voi olla.


      • mitä.väliä.sillä.on

        mitähän varten itse olet täällä? Tänne saa kuka vaan kirjoittaa "omia" mielipiteitään, miltä itsestä tuntuu jne.


      • etsittenhuomannu
        mitä.väliä.sillä.on kirjoitti:

        mitähän varten itse olet täällä? Tänne saa kuka vaan kirjoittaa "omia" mielipiteitään, miltä itsestä tuntuu jne.

        että tolla on sama oikeus olla täällä ja kirjottaa omia mielipiteitään )) !!


    • Serioustalk

      Idiootti? Minäkö? Ei pidä paikkaansa! Ainakaan ammattilaisen suorittaman äo testin mukaan.
      Miksi luokittelet ihmisen idiootiksi jos se tahtoo puhua vielä hieman vieraaksi jääneen tuttavuuden kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe