Villikissoja/ hylättyjä kissoja

Kissatkotiin

Maskuntiellä olen monesti nähnyt sen autiotalon?! kohdalla vapaana olevia kissoja. Kenen nämä kissat ovat?? Nyt olin aamulla töihin menossa ja yksi kissa istui kovassa pakkasessa ja näytti siltä että kotia ei ole ja yö on vietetty ulkona. .
Onko siinä autiotalossa enää asukasta? Kuuluuko nämä kissat tämän talon vastuulle?

16

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissanminttu82

      Ota yhteyttä Turun eläinsuojeluun Heidi Leyseriin mahdollisimman pian. Mikäli kissat hylättyjä ja ilman ruokaa pakkasessa asiaan tulee puuttua pian. Toivottavasti pysähdyit tarkistamaan kissan kunnon?

      • Huolestunutohikulkija

        Olen vienyt sinne nyt joka aamu töihin mennessä ruokaa, sähköpostia laitoin jo monta päivä sitten eikä mitään vastausta? Onko kellään tuttua/ naapuria/ ystävää jos saisi loukkuja lainaksi?


      • Kissaaaa

        Pitäisit vaan huolta omista asioistasi!


      • Kdoebfowpwdb
        Kissaaaa kirjoitti:

        Pitäisit vaan huolta omista asioistasi!

        Jaahas ?!
        Joku sekopään mielestä on siis ookoo pitää kissat villinä vapaana?? Ilman kotia? Ruokaa? Lääkkeitä? Lämpöä? Suojaa??? Ootko vähän päästäs vajaa?!


      • Jokurotisentään

        Hulluja tää Masku täynnä. Kissat joko kiinni ja piikille tai joku joka tietää, ilmoittakoot kelle noi kuuluu??!! Kissat ei kuulu olla ulkona 24/7 !!!!!!!!!!


      • revereca_t

        Maskussa on kissoille ulkona suojaa ja ruokaa. Kissat haluaa luontaisesti olla ulkona. Maskun ok- alueen kissoilla on reviirit, mutta harvemmin asutuilla alueilla heillä ei reviirejä ole. Maaseudulla on heille hyviä saalistusalueita, mistä kissat tykkää. Kissat tykkää olla ulkona.


    • khpiytykbjlknjb

      ѾѾ haista !

      • Kdkrkfidndbkdow

        Todella lapsellista käytöstä. Muista lääkkeet.


    • Nnuuskis

      Autiotalossa asuu nainen jolla ilmeisesti useampia kissoja. Ruokkii ja hoivaa.

      • Huolestunutvierailuja

        Eipä sielä talossa mitään valoja ole ja nyt jokunen päivä sitten kun oli lunta ei näkynyt edes jälkiä lumessa. Kolme kissaa pyrki meille kovilla pakkasilla. Olisin antanut tulla mutta ei rohkeus riittänyt kissoilla. Lähtivät karkuun. Siinä olivat pihassa tovin nostellen tassuja. Teki pahaa katsella poloisia. Olemme miehen kanssa ruokkineet näitä sekä tehneet ulkovarastoon vanhoista peitossa pedin. Toivottavasti tähän tulee joku tolkku! Kissat eivät kuulu liikkua vapaana, villinä ja omillaan!!


      • Taloautio

        Ei kai talo kauhean autio ole jos siellä joku asuu? Ja kissat säilyy hengissä ilman vauhkoontuneita ihmisiäkin -kaikenmaailman kissanpyydystäjä-ämmät voisi keksiä muita harrastuksia!


    • järjenkäyttöä

      Heidiin yhteyttä, eläinsuojeluvalvojaan! Tiedä miten kova talvi vielä tulee!!
      Ja sama juttu jos jossain muualla, ikävä kyllä niitä on....

      • ölkölkölkölöö

        Olen MONTA kertaa ottanut Heidiin yhteyttä asian tiimoilta. Ei ole tehnyt yhtään mitään asialle!!!

        Ne ovat alunperin Kairisten tallikissoja -niitä ei leikkauteta, "koska eivät syö sen jälkeen hiiriä niin hyvin."

        Junarataa pitkin niitä tulee tänne Nousiaisiinkin.


    • AbdullahAbdi

      Joku eukko siin kämpäs asuu vaiks se ei näytä et siin asuttais ja oli niit kissoi siin jo viime talvenakin pyörimäs

    • TupaK

      Ei siel ikin mittää valoi ole. Tuskin ketää siel asuu.

    • Maskuntie

      Käy siel joku harmaa hapsu nainen ruokkimas. Ei asu enää pysyvästi. Naisel vastuu näist kissoista! Ilmoitus viranomaisille! Eläinrääkkäystä! Kissat ei kuulu luontoon. Näin kevääl ne just lisääntyy. Kohta on taas tusina lisää. Varokaa vaan kun autoillette siin lähel!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe