Olen miedosti alkoholisoitunut

miedosti_alkoholisti

Olen varmaankin lievästi alkoholisti. Juon joka päivä 6 alkoholiannosta, useimmiten six-packin, mutta sillointällöin teräviäkin. Viikonloppuna menee vähän enemmän.

Minulla on arvoasunto hyvällä asuinalueella, hyväpalkkainen duuni, kaunis ja nuori vaimo joka jumaloi minua, SLK Mese tallissa ja kesähuvitteluita varten Ferrari Daytona sekä '58 avo Cadillac. Kemiössä merenrantahuvila ja kahdeksanmetrinen moottorivene. Purjevenettä en ostanut, koska purjehtiminen on niin rasittavaa.

Taloudellinen tilanteeni on erinomainen. Pankkitilillä on käteispääomaa 30 000, minkä lisäksi minulla on osakeomistuksia yli viidensadan tuhannen arvoista.

Kertokaa nyt, että miksi minun pitäisi muka huolestua, kun juin muutaman oluen päivää kohden?

14

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäähuikkaa

      ...ja sitten heräsit...

      • Riippuvuus-paha

        No ainakin sen tähden että olet vielä nuori ja katkolle meno lie vakeaa jos ei kykene tunnustavansa nuorella iällä Riippuvaisuuttaan. Minä nyt kykenen juotuani laimennettua vodkaa äitini kuoltua. Tosin syyt oli muualla. Kuten lääkärin rajoitus paniikkihäiriö lääkkeeseen. Silloin kun lääkitys oli loppu tai lopuillaan piti keksiä jotta mitä koskaan ennen en ollut kokeillut eli alkoholia ennen 45- ikävuottani kokeilin olutta. Ei apua hain nukahtamislääkettä ja nukuinkin hyvin 4-kuukautta. Nyt on muita juttuja tulossa joko tulen ottamaan pienen pienen snapsin tai hakeudun hoitoon mutta olen mm. Facebook ja nettiriippuvainen joten saane tehdä päivän päivityksiä jos olen katkolla ja en koskaan ole moisissa laitoksissa ikinä ollut ... joten kertokaa kun tarvitsisin 5-6 vuorokauden paussin toki jokin Imovane ja nukkuminen ja telkun katselu ajaa saman asian. Koska katkolle meneminen maksaa 28 euroa ja rapiat. Nyt sitten tiedän että nukkuminen ja telkku on köyhäin apu. Lisäksi raamatun Paslmein luku jos ei jaksa mm. Johanneksen evankeliumia illalla sohvalla lukea kun kaikki Telkku ohjelmat ovat loppuneet. Mulle kun menee 20cl Kossuvodkaa päivässä. Joten tietänen aamulla mihin suuntaan lähden häpeissäni juoksemaan ja se valitettavasti 55-vuotiaalla on Alko. Nyt pahoista riippuvuuksista pois ja vaikka kahvilaan kauppakeskukseen! Sinne aikaa kuluttamaan, ilman alkoa .


    • kateeksi.käy

      Olet hieno mies!

      • Kuusenpallo

        Kaunan tunne tuntuu jylläävän - nut kipin kapin paltsuun hihhuloitumaan!!!


    • Björneborgs_pilsner

      Äitisi oli varmaan miedosti raskaana odottaessaan sinua.

    • munisänolisotamies

      Voit hyvin jäädä pois duunista ja muuttaa osakkeitasi rahaksi. Matkustaa maapallon ympäri hienoissa hotelleissa ja odottaa, että nuori kaunis vaimosi....

    • Julkkisrouva

      Olisin saattanut uskoakin kirjoitukseesi, mutta jos väität, että kaunis nuori vaimosi jumaloi sinua, niin tottaviekoon, kaikki muukin jutustelusi on puppua.
      Maallista mammonaa moni uusrikas nousukas hankkii, sen voin uskoa, jos tekee hurjaa tulosta vaikkapa mediaalalla. Et olisi ainoa.
      Mutta jumaloivaa vaimoa et ikinä saa.

      Miksi sinun pitäisi huolestua? Anna mennä vaan.

    • Nulkunpissijä

      Siksi pitää huolestua, kun et osaa kirjoittaa oikein.

      Kirjoitit juin, etkä siis hallitse juomistasi, vaan me lukijat joudumma arvuuttelemaan, pitikö sinun kirjoittaa juon vai join.

    • Ööliäläikkyy

      Vai miedosti tai lievästi...
      Unelmiin on mukava asettua.
      Itsepetos on valheista suurin ja tuhoisin.

    • Niin.makaa

      Pörhistelet liikaa, siksi vaikutat hassulta ja saat vastaavia vastauksia. Ehkä riittäisi vain kertoa että voit taloudellisesti hyvin.
      Mutta tuo on turhautumista, koska ei tarvitse pyrkiä mihinkään. Kyllä elämä on tarkoitettu jollain tapaa kilvoiteltavaksi, vain siten voi tuntea iloa kun saavuttaa jotakin. Kun kaikkea on jo liikaa, lisän tavoitteleminen tuntuu turhalta.
      Mutta ehkä sinulla on jo kaikki valmista ja on vaan tie alaspäin. Olet jo täyttänyt täällä tehtäväsi.

    • juopoissakin

      Toki taso vaihtelee.

    • Jamppadamppanankka

      Olet alkoholisti ja todennäköisesti maksa alkaa olla jo aika pilalla. Mene maksatesteihin ja toivo, että luvut on alle 7. Ehkä sinulla on sitten vielä toivoa.

    • jatka.iloisella.linjalla

      Ei mitään hätää vielä. Anna palaa ja nauti elämästä. Six-pack ehtii vielä nelinkertaistua päivä annoksena. Voithan mennä sitten jossain vaiheessa minnesota-hoitoon katkolle, kun sulla on rahaa maksaa kalliista hoidosta.
      Tai, ehkä vain yksinkertaisesti kyllästyt ryyppäämiseen ja nuoren naisen nussimiseen jossain vaiheessa.

    • Vrrrroooooooooooooommm

      Ei mitään hätää, noilla masseilla vietät lokoisan lopun elämäsi, lisäät vaan päivittäisen alkoholin kulutksen määrää vaikka vaan vähä kerrassaan kyllä se toleranssi siitä kasvaa, nääs kliffaa pitää olla ja viina auttaa siinä. Nuori kaunis vaimokaan ei ehdi rupsahtaa jos pidät viinan kanssa oikein kivaa päivittäin, meinaan loppu tulee ennemmin kuin näin käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe