Maajussin elämää

exäMaajussi

Olen ihan tavallinen suomalainen maalaismies liki viiskyt vuotias. Ikäni maalla töitä tehneenä suhteellisen lihaksikas ja normaalipituinen, eli en siis mikään läski, eli tämän verran itsestä kerrottuna. Hävitin karjan vuodenvaihteessa ja vuokrasin pellot niin on ollut aikaa autella muita kyläläisiä maatöissä tarvittaessa. Mutta nyt varsinaiseen asiaan.

Elettiin toukokuun viimeisiä päiviä, oli lämmin kesäinen aurinkoinen aamupäivä. Vuokraamallani pellolla vähän matkanpäässä hyrisi traktori. Ajattelin, että siellä pellot vuokrannut naapurikylän isäntä Pertti kylvää apulantoja heinäalueille. Hyppäsin matkailuautooni ja ajoin muutaman satametriä peltotietä rinteen toiselle puolen moikkaamaan ja kyselemään kuulumisia Pertiltä. Pysäytin autoni vanhan ladon viereen ja hyppäsin ojan yli pellolle. Traktori oli käynnissä pellonkulmalla, mutta ketään ei näkynyt. Ajattelin , että onko kylvykoneessa joku häiriö ja läksin kiertämään traktoria.

Yllätys oli suuri sillä traktorin takana oli Pertin vaimo farkkushortsit nilkoissa kusella Pertin vaimo Minna. Minna on Perttiä muutaman vuoden nuorempi alta nelikymppinen kaunisvartaloinen hoikka tummatukkainen kauniskasvoinen ja sikseenkin hyvin säilynyt emäntä. Minnalla on ollut aina iloinen ja positiivinen luonne joten hän on selvittänyt kiusallisetkin asiat hurtilla huumorilla. Kun olin traktorin etukulmalla näin Minnan ihanan kiinteän pyllyn, joten pyörähdin hämilläni selin ja pyytelin anteeksi etten arvannut. Minna pyyhki pildensä paperiseen nenäliinaan ja heitti sen jälkeen nurmikolle sanoen naurahtaen, että olet sinä varmaan tuohon ikään nähnyt naisen perseitä ennenkin. Vastasin siihen, että toki, mutta en pitkään aikaan yhtä hyvän näköistä.

Minna nosti farkkushortsit ja loi minuun katseen nauravilla kauniilla tumilla silmillään. Taisit yllättyä pahankerran hän sanoi. Vastasi, että näin pääsi käymään. Traktorin takarenkaan vieressä oli kusipisarainen paperinen nenäliina ja ilmassa oli naisellinen virtsan tuoksu. Housuissani tuntui yllättäen turvotusta, mutta ajattelin että se siitä. Mietin jo, että kun Minna lähtee pellolta apulannan kylvämisestä haen tuon paperin ja nuukin sekä runkkaan hartaasti, mutta elämä oli varannut minulla vallan suurenmoisen yllätyksen kesäpäivän ratoksi.

Minna kysyi, että olisiko minulla satun moisin mitään juotavaa asuntoautossa, kun mitään ei tullut aamulla otettua mukaan pellolle lähdettäessä ja aamupäivä on ollut jo kuuma. Sanoin, että asuntoauton jääkaapissa on varmaan limpparia. Lähdettiin kohti asuntoautoa. Minna meni edellä ja hänellä oli toppimallinen ihonmyötäinen paita ja kauniisti perää somistavat farkkushortsit. En saanut katsettani irti hänen lantiostaan enkä takapuolesta.

Minna katsoi minua olkansa yli ja hymyili. Ilmeisesti hän arvasi, missä minun silmäni seikkailevat. Tultiin asuntoautolle ja avasin sivuoven. Minna nousi sisälle ensimmäisenä ja istui asuntoauton sohvalle. Minä avasin jääkaapin oven ja otin limpparin, sekä kaapista pari kertakäyttömukia. Istahdin Minnan viereen sohvalle.

Siinä sitten istuttiin hörppien limpparia ja juteltiin niitä näitä, ehkä enemmän maatalouteen liittyviä joka päiväisiä asioita. Kysäisin, että missä muuten Pertti on, kun sinä olet kylvämässä apulaontoja. Minna vastasi, että Pertti on veljensä perheen luona kaupungissa ja viemässä samalla autoa huoltoon. Viipyy siellä kuulema ainakin sunnuntaihin, sillä lomittaja tulee huomenna.

Ajattelin, että en pysty tekemään aloitetta vaikka mieleni tekisi panna tuota kaunista ruskeasilmäistä pitkätukkaa. Miten hitossa tekisin aloitteen, etten mokaisi. Minna nousi ylös ja istahti asuntoauton takan olevalla parivuoteella. Hän sanoi hymyillen, että tämähän on kätevä vuode aina valmiina. Menin Minna luokse hänen eteensä ja samalla hän tarttuu minua housun kauluksesta avaten housuni napin ja vetoketjun. Tartun hänen paitaansa ja riuhtaisen se pois samalla irrottaen hänen rintsikat. Rintaliivien alta paljastuu terhakat rinnat ja avaan myös hänen ponnarinsa. Pitkät kauniit tummat hiukset pääsevät valloilleen. Heitän hänet selälleen vuoteella ja hän avaa samalla shortsien napin. Vedän shortsit ja alushousut hänen päältään. Ihana karvainen pillu turpeine vähän raollaan olevine huulineen paljastuu shortsien alta.

Sydämeni hakkaa hullun lailla ja menen Minnan viereen. Hän painaa pääni jalkojensa väliin ja annan kieleni lipua tuohon ihanan tuoksuiseen karvapöheikköön. Minna voihkii nuolemisen tahdissa ja hänen kätensä haroo vimmatusti hiuksiani. Hän sanoo rakastavansa nuolemista ylikaiken, mutta Pertti ei kuulema koskaan ole suostunut sitä tekemään.
Vähän ajan kuluttua Minna pyytää tule sisään. Pyydän hänet kontilleen ja tulen takaa varovasti ja sen jälkeen kiihtyvällä vauhdilla Minnan voihkiessa työntöjeni tahdissa. Viimein minulta tulee. Tunnen lastin lähtevän voimakkaasti Minnan sisuksiin ja rojahdamme hikisinä asuntoauton vuoteelle vierekkäin kiihkeästi huohottaen.

Kun viimein olimme saaneet asuntoauton "kylvötyön valmiiksi" oli jo iltapäivä.

34

12549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exäMaajussi

      Täytyy tähän vielä sen verran lisätä, että vaimo oli nähnyt kaupalla käydessään ja jututtanut Minnaa ja Perttiä. Olivat kuulema olleet onnellisia, kun Minna saa pitkän yrittämisen jälkeen ensivuoden helmikuussa vauvan. Poika ilmeisesti ultrakuvien perusteella. Pertti kovin ollut onnellinen ja innoissaan, että tilalle kasvaa mahdollisesti jatkaja. Tosin olivat myös sanoneet, että yrittävät vielä ainakin toista tämän vauvan jälkeen. Laskeskelin, että taitaa tuosta toukokuun asuntoautossa tapahtuneesta kylvöstä tuo aika täsmätä aika hyvin. Minnaa en ole nähnyt tuon toukokuun tapahtumien jälkeen, mutta varmaan laitan toisenkin alulle ihan ilomielin, sillä täytyyhän sisaruksissa sukunäköä olla;) Terveisiä olivat laittaneet vaimon mukana ja toivoneet meitä viimeistään silloin käymään, kun vauva on syntynyt. Täytyyhän sitä auttaa jatkossakin, kun pystyy kaikissa hommissa:D

      • exäMaajussi

        Kun kerroin eilen tämän tarinan täällä, mieleeni juohtui, että soitanpa ihan vaan piruuttani Pertille tuolle Minnan miehelle ja kyselen kuulumisia. Pertti kuulosti iloiselle ja pyysi käymään iltakahvilla, sillä Minna oli leiponut päivällä pullaa.

        Ajelin maasturillani puoli seitsemän aikoihin heidän talon pihaan. Pihattonavetassa paloi kirkkaat valot, joten arvelin ainakin Pertin olevan siellä vielä hommissa. Kuistin luona paloi kauniissa joulukuusessa valot.

        Menin ulko-ovelle ja painoin ovikelloa, kuulin kun koira haukahti lyhyesti sisällä. Jonkun ajan kuluttua Minna tuli avaamaan oven kauniisti hymyillen ja maha hienosti pyöristyneenä. Hän sanoi tule sisään, minulla tai oikeastaan meillä on sinulle vähän kerrottavaa. Samalla, kun heitin kenkiäni ulkoeteiseen, niin Minna tarrautui käteeni ja ohjasi sen pyöristyvän vatsansa päälle. Säikähdin ja kiskaisin käteni irti, kysyen entä Pertti? Onko tuo asukki masussa sitten minun? Hikikarpalot nousivat otsalleni ja rupesin sullomaan kenkiä takaisin jalkaan ja vatsassani kieri kummasti.

        Minna sanoi rauhoitu hyvä mies ja tule nyt peremmällä, ehkä meidän on juteltava asiat selviksi. Kädet vapisten seurasin Minnaa keittiöön, jossa paloi valo. Istahdin keittiön penkille pöydänääreen ja olin hetken hiljaa, sillä en tiennyt mitä sanoa. Koira pyöri pöydän ympärilläni ja jaloissani kerjäten huomiota. Sanoin, että Pertti on ilmeisesti navetalla, kun siellä on vielä kirkkaat valot.

        Minna naurahti ja sanoi, että ei siellä on vielä lomittaja ja hän lähtee kohta. Pertti on maataloustuottajien pikkujouluissa ja tulee vasta myöhään, ehkä aamuyöllä. Keittiön ikkunasta näin, kun auton valot loittonivat pihatiellä kun lomittaja oli saanut työnsä päätökseen.

        Minna meni kahvinkeittimen luokse ja laski vettä pannuun ja sanoi, että ei viitisinyt lähteä kuuntelemaan juopuneitten jorinaa pikkujouluihin, kun itse ei voi enää alkoholia ottaa.

        Katsoin Minnaa takaapäin hänen puuhastellessaan keittiössä. Hänellä oli yllään tumma joustava vartalonmyötäinen trikoo mekko, joka toi vauvamasun esiin, mutta puki häntä muutoin seksikkäästi. Pitkät kauniit tummat hiukset olivat takaa kiinni tuttuun tapaan ponnarilla. Minna käskytti koiran kodinhoitohuoneeseen ja laittoi oven kiinni tullen viereeni penkille istumaan.

        Minna katsoi syvälle silmiini ja sanoi, että ei minulla ole mitään pelättävää, sillä syntyvä lapsi tähän taloon on enemmän kuin odotettu. Sillä ilman lasta talolla ei olisi jatkajaa. Olisi ollut tietty mahdollista adoptoida, mutta näin on parempi. Nyt ainakin lapsen isä on tiedossa ja siitä olen onnellinen. Kysyin tietääkö Pertti tai aiotko sanoa hänelle mitään? Minna vastasi, että ei Pertti tule koskaan tietämään salaisuutta, sillä lasta on yritetty useampi vuosi ja nyt Pertti on onnellinen tuleva isä. Kuuntelin ihan hiljaa ja ehkä hieman ahdistuneena miettien, miten katson Perttiä silmiin, kun seuraavan kerran hänet näen. Minna jatkoi hiljaisuuden jälkeen, että ollaan Pertin kanssa ajateltu pyytää sinua ja vaimosi syntyvän lapsen kummiksi, jos tämä sopii. Samalla näkisit aina jälkeläistäsi, mutta koskaan et saisi kertoa, että olet lapsen isä. Katsoin Minnaa syvälle silmiin ja nyökkäsin. Ajattelin, että siinä on todella järkevä maalaisnainen, joka ottaa asiat asioina, eikä turhaan hötkyile.... jatkuu


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        Kun kerroin eilen tämän tarinan täällä, mieleeni juohtui, että soitanpa ihan vaan piruuttani Pertille tuolle Minnan miehelle ja kyselen kuulumisia. Pertti kuulosti iloiselle ja pyysi käymään iltakahvilla, sillä Minna oli leiponut päivällä pullaa.

        Ajelin maasturillani puoli seitsemän aikoihin heidän talon pihaan. Pihattonavetassa paloi kirkkaat valot, joten arvelin ainakin Pertin olevan siellä vielä hommissa. Kuistin luona paloi kauniissa joulukuusessa valot.

        Menin ulko-ovelle ja painoin ovikelloa, kuulin kun koira haukahti lyhyesti sisällä. Jonkun ajan kuluttua Minna tuli avaamaan oven kauniisti hymyillen ja maha hienosti pyöristyneenä. Hän sanoi tule sisään, minulla tai oikeastaan meillä on sinulle vähän kerrottavaa. Samalla, kun heitin kenkiäni ulkoeteiseen, niin Minna tarrautui käteeni ja ohjasi sen pyöristyvän vatsansa päälle. Säikähdin ja kiskaisin käteni irti, kysyen entä Pertti? Onko tuo asukki masussa sitten minun? Hikikarpalot nousivat otsalleni ja rupesin sullomaan kenkiä takaisin jalkaan ja vatsassani kieri kummasti.

        Minna sanoi rauhoitu hyvä mies ja tule nyt peremmällä, ehkä meidän on juteltava asiat selviksi. Kädet vapisten seurasin Minnaa keittiöön, jossa paloi valo. Istahdin keittiön penkille pöydänääreen ja olin hetken hiljaa, sillä en tiennyt mitä sanoa. Koira pyöri pöydän ympärilläni ja jaloissani kerjäten huomiota. Sanoin, että Pertti on ilmeisesti navetalla, kun siellä on vielä kirkkaat valot.

        Minna naurahti ja sanoi, että ei siellä on vielä lomittaja ja hän lähtee kohta. Pertti on maataloustuottajien pikkujouluissa ja tulee vasta myöhään, ehkä aamuyöllä. Keittiön ikkunasta näin, kun auton valot loittonivat pihatiellä kun lomittaja oli saanut työnsä päätökseen.

        Minna meni kahvinkeittimen luokse ja laski vettä pannuun ja sanoi, että ei viitisinyt lähteä kuuntelemaan juopuneitten jorinaa pikkujouluihin, kun itse ei voi enää alkoholia ottaa.

        Katsoin Minnaa takaapäin hänen puuhastellessaan keittiössä. Hänellä oli yllään tumma joustava vartalonmyötäinen trikoo mekko, joka toi vauvamasun esiin, mutta puki häntä muutoin seksikkäästi. Pitkät kauniit tummat hiukset olivat takaa kiinni tuttuun tapaan ponnarilla. Minna käskytti koiran kodinhoitohuoneeseen ja laittoi oven kiinni tullen viereeni penkille istumaan.

        Minna katsoi syvälle silmiini ja sanoi, että ei minulla ole mitään pelättävää, sillä syntyvä lapsi tähän taloon on enemmän kuin odotettu. Sillä ilman lasta talolla ei olisi jatkajaa. Olisi ollut tietty mahdollista adoptoida, mutta näin on parempi. Nyt ainakin lapsen isä on tiedossa ja siitä olen onnellinen. Kysyin tietääkö Pertti tai aiotko sanoa hänelle mitään? Minna vastasi, että ei Pertti tule koskaan tietämään salaisuutta, sillä lasta on yritetty useampi vuosi ja nyt Pertti on onnellinen tuleva isä. Kuuntelin ihan hiljaa ja ehkä hieman ahdistuneena miettien, miten katson Perttiä silmiin, kun seuraavan kerran hänet näen. Minna jatkoi hiljaisuuden jälkeen, että ollaan Pertin kanssa ajateltu pyytää sinua ja vaimosi syntyvän lapsen kummiksi, jos tämä sopii. Samalla näkisit aina jälkeläistäsi, mutta koskaan et saisi kertoa, että olet lapsen isä. Katsoin Minnaa syvälle silmiin ja nyökkäsin. Ajattelin, että siinä on todella järkevä maalaisnainen, joka ottaa asiat asioina, eikä turhaan hötkyile.... jatkuu

        .... Minna tarttui käteeni ja pyysi mukaansa. Vei minut hämärään takkahuoneeseen, jonka nurkassa paloi himmeä valo. Hän heitti muutaman puun takassa olevan hiilloksen päälle ja puut roihahtivat iloiseen liekkiin valaisten kauniisti takkahuoneen hämärää. Minna tuli aivan liki ja tunsin hänen hajuvetensä tuoksun. Tunsin hänen käsien kosketuksen selässäni ja tarrauiduin häneen kiinni kiihkeästi suudellen. Minna ohjasi minut istumaan takkahuoneen sohvalle ja nosti vartalonmyötäisen trikoomekkonsa ylemmäs heittäen pikkuhousunsa sohvalle viereeni. Riuhdoin housuni alas polviin ja kulliani suorastaan pakotti, sillä niin kovasti tuota naista taas halusin. Minna kiipesi sohvalle kahareisin päälleni huohottaen ja tunsin miten ahnaasti turvonneet häpyhuulet kietoutui terskani ympärille. Hän laskeutui varovasti alaspäin ja tunsin miten ihanasti kullini upposi hänen ihanaan vakoonsa. Tunsin hyvän olon tunteen ja tuntui niin hyvälle, että luulin pyörtyväni. Minna sanoi huohottaen olleen tätä ikävä monta kuukautta. Minna liikkui rytmikkäästi ylös ja alas yhä kiihtyvällä vauhdilla yhä kiivaammin huohottaen. Sanoin, että en voi enää pidättää samalla purkauduin hänen sisäänsä voimalla. Tunsin miten Minnan emätin kouristeli kullini ympärillä aivan kuin tahtoisi ahnaasti kiskoa siitä viimeisenkin pisaran irti.

        Minna rojahti väsyneenä huohottaen päälleni ja kuiskasi korvaani minun olevan ihana. Sanoin hymyillen asian olevan kyllä toisin päin. Puolikova kulli oli vielä hänen sisällään ja torkahdimme hetkeksi sylikkäin toisiamme syleillen. Lopulta Minna nousi päältäni ja ojensi minulle paperia takkahuoneen pöydältä. Kuivasin eritteistä märän kullini ja kiskoin housut jalkaan. Heitin sotkuiset paperit takkaan jossa ne leimahti liekkeihin.

        Menimme raukeina keittiöön ja joimme Minnan keittämät pullakahvit. Minna kysyi, että onko asiat nyt selvät miten toimitaan jatkossa. Nyökkäsin hymyillen. Minna sanoi, että tarvitsee "palveluksiani" myös jatkossa, sillä kenenkään muun kanssa seksi ei ole tuntunut yhtä hyvälle.

        Laitoin eteisessä kengät jalkaan ja annoin anteliaalle emännälle vielä pusun ja sanoin, että isännälle terveisiä kun tulee kotiin reissulta. Poistuin raikkaaseen talvi-iltaan kevyin mielin.


      • Läskikusella

        Olen ihan tavallinen suomalainen maalaismies, liki normaalipituinen ja läski. Housuissani tuntui yllättäen kusipisarainen virtsan tuoksu. Hikikarpalot nousivat otsalleni ja hämilläni tajusin olevani alushousut kusessa traktorin takana ja vatsassani kieri kummasti. Riuhdoin housuni alas polviin. Kuivasin märän kullini. Heitin sotkuiset alushousut takkaan jossa ne leimahti liekkeihin. Olen päihtyneenä kahareisin kusella takkahuoneen nurkassa, takassa olevan hiilloksen päälle. Vituttaa.


    • maaasukki

      noin se on elämä jatkunut täällä maaseudulla, jos ei itse pysty niin naapurit auttaa niin hyvässä ja "vähän tuhmassakin".Ei muuta kun uutta suoleen ennen kuin vanha kuolee.:)

    • exäMaajussi

      Onko Terrafamen kaivos totta, että se tuottaa lähitulevaisuudessa takaisin senkin miljardin mikä sinne veromaksajien rahaa on jo laitettu. Jos olet valmis uskomaan siihen, että näin on, niin voit uskoa myös tähän kirjoittamaani maalaistarinaan;) Kummatkin on ihan yhtä tosia.

    • eiakkoja

      meillä kanssa maalla on elo auvoisaa, menin naapuria moikkaamaan ja sattui olemaan naapuri pienessä vihneessä ja kahvitellessa alkoi tarjoilla kovettunutta munaansa pöydän alta, muuten se menisi mutta kun en tykkää homostella ollenkaan

      • 09al

        Kyllä minulle kelpaisi maalaismuna hyvinkin!


    • exäMaajussi

      Hiljaisuus ja onni jatkui sitten ihan tähän iltapäivään saakka, sillä Pertti oli tullut päihtyneenä pikkujouluista taksilla kotiin ja huutanut Minnalle koko aamuyön. Ei kuulema ole koskaan rakastanut häntä Minnaa, sillä hän on kaupunkilais tyttö, joka ei tiedä maataloudesta mitään, lisäksi heillä ei kuulema Pertin mukaan ole ollut koskaan mitään yhteistä. Rakkaus on kuulema ollut Pertin mukaan pelkkää kuvitelmaa ja koskaan ollut kestävällä pohjalla. Näin Minna kertoi minulle huoltsikan pöydässä peitellen itkuaan tänään kaupungilla. Pertillä on ilmeisesti, joku toinen nainen kiikarissa ja nyt purkanut pettymystään vaimoonsa.

      Pyysin Minnan asuntoautooni huoltoaseman pihalla ja yritin rauhoitella, että tuskin Pertti sitä edes päihtyneenä puheillaan tarkoitti. Aika erikoinen mies tuo Pertti on, sen minkä näinä kuluneina vuosina olen oppinut tuntemaan. Minna nyyhkytti olkapäätäni vasten ja oli pettynyt ja murheellinen. Sanoin hänelle, että asiat järjestyy, kun vaan nyt otetaan rauhallisesti. Minna sanoi, että olen hänelle juuri se oikea mies, jota voisi rakastaa hamaan tulevaisuuteen, elämän loppuun saakka.

      Mietin mitä helvettiä tilanteessa tekisin, sillä minulla oli vaimo, sekä olen onnellisesti naimisissa ja mitä nuoret aikuiset lapseni sanoisivat, mikäli joutuisin päätymään eroon omaa typeryyteni vuoksi. Tai vaimoni varmaan tappaisi minut, kun saisi selville sen kaiken, mitä hänen selkänsä takana olen puuhannut.

      Minna nyyhkytti itkuissaan ja painoi päänsä olkaani. Kysyin häneltä milloin hän oli viimeksi ollut kotonaan. Hän vastasi lähteneensä aamulla neljän aikaan taksilla kaupunkiin kaverinsa luokse ja sulkeneensa kännykän Pertin raivon pelossa.

      Vittu ajattelin mielessäni, sillä tajusin olevani kusessa kaulaani myöten, sillä lapsi joka syntyy on minun ja olen naimisissa oleva mies. Kävin kusella asuntoautoni vessassa ja sanoin kullilleni, että nythän sinä vasta olet minut liriin saattanut.

      Menin auton sohvalle Minnan luokse, joka näytti jo rauhallisemmalle ja kysyin häneltä, että eikai hän ole vaan kertonut Pertille mitään meidän suhteesta. Minna vastasi, ettei kai hän niin typerä sentään ole, että moista menisi kertomaan.

      Otin puhelimen käteeni ja soitin Pertille. Puhelin hälytti muutaman kerran ja Pertti vastasi. Laitoin kaiuttimen päälle puhelimeen ja kysyin kuulumisia. Pertti oli vaisun oloinen, mutta kysyin häneltä, että onko häneltä jotain tärkeää hukassa. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain vastauksen, että jos tarkoitat Minnaa niin on. Tiedätkö missä hän on, sillä en ole saanut häntä kiinni puhelimella. Sanoin tietäväni yölliset tapahtumat ja sen missä Minna on, mutta kysyin mistä kenkä puristaa. Pertti vastasi, että paineet ja viina eivät ole hänelle hyvä yhdistelmä. Pää menee näin sekaisin. Sanoin, että tuon kyllä Minnan takaisin kotiin, mutta haluan, että pyydät käytöstäsi anteeksi häneltä. Minna laittoi puhelimensa päälle ja hetken kuluttua soitti Pertti, pitkän puhelun jälkeen Minna sanoi, että on tervetullut kotiin.

      Katsoin Minnan itkusta turvonneita silmiä ja sanoin, että käy vähäksi aikaa pitkällesi auton takavuoteelle. Nappasin auton lämmittimen päälle ja otin Minna syleilyyn vuoteella. Lohduttelin asioiden järjestyvän vielä parhain päin. Nukahdimme lusikka asentoon hetkeksi....

      • exäMaajussi

        ...Heräsin varttitunnin kuluttua ja Minna tuhisi vielä unessa kainalossani. Katselin häntä auton ikkunasta tulevassa valossa. Mietin, että miten tästä eteenpäin mennään. Minna oli minua kaksitoista vuotta nuorempi ja kaiken piti olla hänen elämässään hyvin, tai ainakin vielä eilen illalla hänen luonaan tilalla käydessä vielä oli.

        Herättelin Minnaa varovasti ja sanoi, että nyt pitäisi tehdä ratkaisu, että vienkö sinut kotiin. Minna katsoi minua totisena ja sanoi, ettei vielä halua. Hän kertoi, että hänen ja Pertin liitossa ei kaikki ole ollut hyvin enää vuosiin. Lasta on yritetty useasti ja Pertti on riidellessä syyttänyt minua, että olen maholehmä etten saa tehtyä hänelle perillistä. Mutta näyttääkin sille, että Pertti on ollut se tuhkamuna. Lisäksi Pertti on viettänyt viime vuosina liikenevän vapaa-aikansa muualla, kuin kotona. On ollut suunnistuskisoja ja metsästysreissuja sekä kalaretkiä ties minne.

        Minna otti minua käsistä vuoteella ja katsoi hetken syvälle silmiini, sydäntäni kouraisi, kun näin hänen kauniit, mutta surulliset silmät. Äkkiä hän painoi suunsa minun suulleni ja aloitti kiihkeän suutelemisen. Olin niin sanotusti taas mennyttä miestä. Minna aukaisi housujeni napin ja lasketti housuni polviin. Kullini oli ottanut miehekkään asennon ja seisoi taas niin, että pakotti. Minna laskeutui alemmas ja painoi kauniit huulensa terskalleni samalla ottaen toisella kädellä kivekseni hellään puristukseen. Tunsin kynsien ihanan paineen kiveksiä vasten ja Minna otti miehisen varren suuhunsa. Tunsin taas olevani kuin seitsemännessä taivaassa. Minna pitkät hiukset kutittivat mahanahkaani ja Minnan toinen käsi hieroi ja puristeli hellästi kiveksiäni. Kieli lipoi ihanasti kullin päätä ja huulet painuivat tiukasti varren ympärille. Tuota menoa en kestänyt kuin hetken, kun tunsin lastin olevan liikkeellä. Minna tunsi kullini kovettuvan entisestään ja lisäsi liikettä. Sanoin, että en voi enää pidättää ja Minna mumisi jotain kullini suussaan. Haroin Minnan kauniita pitkiä hiuksia käsilläni ja tunsin kuin taivas olisi lyönyt tulta yläpuolellani. Minulta tuli täysi lasti Minnan suuhun.

        Minna lysähti viereeni auton takapedille voipuneesti huohottaen. Silitin Minnaa hiuksista ja olimme hetken aivan hiljaa. Sanoin loputa, että kukaan toinen ei tämän elämän aikana ole tuntunut yhtä hyvälle kuin sinä. Minna hymyili ja sanoi, ehkä meidät on luotu toisillemme. Vastasin kenties. Hetken levättyämme Minna sanoi, että haluaisi vielä naida vielä kerran kanssani ennen kuin vien hänet kotiinsa ja nain häntä pitkään ja hartaasti, mutta kiihkeästi. Väsyneenä, mutta onnellisena kaikista koitoksista vein Minnan hänen kotiinsa. Illalla sain vielä tekstarin, jossa hän kertoi kaiken olevan taas hyvin. Kysyi vielä milloin tavataan taas. Vastasin että saas nähdä tulevaa ei tiedä. Lämmitin kotona saunan ja lauteella mietin jo uusia seikkailuja, mitä elämä tuo tullessaan. Runkkasin ja nuuhkin vaimoni pikkuhousuja raukeena istuen saunan lauteella.Ehkäpä löydän jonkun yhtä himokkaan naisen, kuin Minna, mutta päätin, että en koskaan pane vierasta ilman korsua. Laskin lastin lopulta pikkareihin. Eli oppia ikä kaikki:)


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        ...Heräsin varttitunnin kuluttua ja Minna tuhisi vielä unessa kainalossani. Katselin häntä auton ikkunasta tulevassa valossa. Mietin, että miten tästä eteenpäin mennään. Minna oli minua kaksitoista vuotta nuorempi ja kaiken piti olla hänen elämässään hyvin, tai ainakin vielä eilen illalla hänen luonaan tilalla käydessä vielä oli.

        Herättelin Minnaa varovasti ja sanoi, että nyt pitäisi tehdä ratkaisu, että vienkö sinut kotiin. Minna katsoi minua totisena ja sanoi, ettei vielä halua. Hän kertoi, että hänen ja Pertin liitossa ei kaikki ole ollut hyvin enää vuosiin. Lasta on yritetty useasti ja Pertti on riidellessä syyttänyt minua, että olen maholehmä etten saa tehtyä hänelle perillistä. Mutta näyttääkin sille, että Pertti on ollut se tuhkamuna. Lisäksi Pertti on viettänyt viime vuosina liikenevän vapaa-aikansa muualla, kuin kotona. On ollut suunnistuskisoja ja metsästysreissuja sekä kalaretkiä ties minne.

        Minna otti minua käsistä vuoteella ja katsoi hetken syvälle silmiini, sydäntäni kouraisi, kun näin hänen kauniit, mutta surulliset silmät. Äkkiä hän painoi suunsa minun suulleni ja aloitti kiihkeän suutelemisen. Olin niin sanotusti taas mennyttä miestä. Minna aukaisi housujeni napin ja lasketti housuni polviin. Kullini oli ottanut miehekkään asennon ja seisoi taas niin, että pakotti. Minna laskeutui alemmas ja painoi kauniit huulensa terskalleni samalla ottaen toisella kädellä kivekseni hellään puristukseen. Tunsin kynsien ihanan paineen kiveksiä vasten ja Minna otti miehisen varren suuhunsa. Tunsin taas olevani kuin seitsemännessä taivaassa. Minna pitkät hiukset kutittivat mahanahkaani ja Minnan toinen käsi hieroi ja puristeli hellästi kiveksiäni. Kieli lipoi ihanasti kullin päätä ja huulet painuivat tiukasti varren ympärille. Tuota menoa en kestänyt kuin hetken, kun tunsin lastin olevan liikkeellä. Minna tunsi kullini kovettuvan entisestään ja lisäsi liikettä. Sanoin, että en voi enää pidättää ja Minna mumisi jotain kullini suussaan. Haroin Minnan kauniita pitkiä hiuksia käsilläni ja tunsin kuin taivas olisi lyönyt tulta yläpuolellani. Minulta tuli täysi lasti Minnan suuhun.

        Minna lysähti viereeni auton takapedille voipuneesti huohottaen. Silitin Minnaa hiuksista ja olimme hetken aivan hiljaa. Sanoin loputa, että kukaan toinen ei tämän elämän aikana ole tuntunut yhtä hyvälle kuin sinä. Minna hymyili ja sanoi, ehkä meidät on luotu toisillemme. Vastasin kenties. Hetken levättyämme Minna sanoi, että haluaisi vielä naida vielä kerran kanssani ennen kuin vien hänet kotiinsa ja nain häntä pitkään ja hartaasti, mutta kiihkeästi. Väsyneenä, mutta onnellisena kaikista koitoksista vein Minnan hänen kotiinsa. Illalla sain vielä tekstarin, jossa hän kertoi kaiken olevan taas hyvin. Kysyi vielä milloin tavataan taas. Vastasin että saas nähdä tulevaa ei tiedä. Lämmitin kotona saunan ja lauteella mietin jo uusia seikkailuja, mitä elämä tuo tullessaan. Runkkasin ja nuuhkin vaimoni pikkuhousuja raukeena istuen saunan lauteella.Ehkäpä löydän jonkun yhtä himokkaan naisen, kuin Minna, mutta päätin, että en koskaan pane vierasta ilman korsua. Laskin lastin lopulta pikkareihin. Eli oppia ikä kaikki:)

        Eilen iltapäivällä Minna taas muutaman päivän jälkeen soitti. Valitteli ikäväänsä ja kertoi Pertin lähteneen viroon paikallisten maataloustuottajien jouluviinanhaku retkelle, kun olivat saaneet tutun luotettavan lomittajan tuuraamaan karjahommia siksi aikaa.

        Ajattelin ensin, että nyt on tämän naisen kanssa panot pantu toistaiseksi ja sanoin sen ihan reilusti hänelle, mutta mitä pitempään puhelu kesti, niin sitä uteliaammaksi housuissa käytiin, sillä kullini "rupesi kuultelemaan" että mitä sitä olisikaan taas tarjolla.

        Minna pyyteli, että tulisin käymään heillä, mutta sanoin, etten uskalla, sillä kylällä lähtee huhu pyörimään. Väittävät vielä, että heti käyn siellä, kun Pertti on poissa. Sanoin Minnalle, että laita mukavat lenkkeily vaatteet, niin ajan asuntoautollani heidän pihatien risteykseen ja poimin kyytiin.

        Iltapäivällä neljän aikoihin näin joulun alla on jo aika hämärää ja ajelin hiljaa Minnan maataloa kohden. Minna tuli vastaan muutaman sadan metrin päästä tilan tienristeystä ja pysäytin auton. Minna istui etupenkille ja antoi pusun. Pitkät kauniin tummat hiukset näkyivät pipon alta. Minna hymyili nätisti ja kertoi olevansa iloinen, että tulin. Hän kertoi myös, että hänellä on ollut ikävä minua.

        Ajelin vähänmatkaa asfalttitietä kaupunkiin päin ja kysyin Minnalta, että mitä hän on ajatellut. Pysäytin auton syrjätiellä puutavaran lastauslevikkeelle ja siirryttiin asuntoauton takaosaan. Sanoin Minnalle, että juteltais vähän, mutta Minna sanoi, että ei ainakaan vielä. Minna heitti pipon päästään ja tuli eteeni. Hänen kasvava vauvamasu pömpötti mustissa toppahaalareissa. Minna kysyi, että inhoanko häntä tämän näköisenä. Vastasi, että en.

        Minna heitti toppahaalarinsa ja tyrkkäsi minut selälleen asuntoauton takavuoteelle vetäen housuni jalasta. Kullini oli taas terhakkana ja seisoi, kuin rautakanki pellonreunassa. Minna heitti omat housun ja kiipesi kahareisin odottavan kullini päälle. Tunsin, kun varsi lähti uppomaan hitaasti Minnan sisään. Hän istui aivan liikkumatta päälläni kullini oli juurta myöten hänen sisällään. Minna kysyi ikään kuin ilkikurisesti hymyillen haluisinko nyt jutella. Sanoin, että aina on sopiva hetki. Minna kohottautui vähän ja laskeutui hitaasti kullinvarttani myöten alas toisten liikkeen. Kysyin, että mistä hän haluaisi jutella. Minna kysyi, taas tehden hitaita naintiliikkeitä kullini päällä, että tunnenko häntä kohtaan muutakin, kuin himoa. Kysyin, että mitä tarkoitat. Minna kysyi, että rakastanko häntä. Olin hetken hiljaa ja vastasin, että tietäisitpä miten paljon. Näin hämärässä valossa Minnan silmäkulmassa kyyneleen ja samalla hän jatkoi rytmikkäästi tasaista liikettä kullini varassa. Pyysin häntä nousemaan ja vaihdettiin asentoa. Laitoin häntä takaapäin ja viimein tulin voimalla hänen sisäänsä. Huohotimme väsyneenä vierekkäin ja Minna otti kädestäni kiinni. Otin hänet kainalooni.

        Takaapäin panessa katselin hänen ihanaa peppureikää ja mieleeni juohtui miltähän hänen kakkonen mahtaisi tuntua. Kysyin varovasti asiaa, mutta Minna sanoi, ettei halua. Oli kuulema koittanut joskus ja se oli tehnyt kipeää---jatkuu


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        Eilen iltapäivällä Minna taas muutaman päivän jälkeen soitti. Valitteli ikäväänsä ja kertoi Pertin lähteneen viroon paikallisten maataloustuottajien jouluviinanhaku retkelle, kun olivat saaneet tutun luotettavan lomittajan tuuraamaan karjahommia siksi aikaa.

        Ajattelin ensin, että nyt on tämän naisen kanssa panot pantu toistaiseksi ja sanoin sen ihan reilusti hänelle, mutta mitä pitempään puhelu kesti, niin sitä uteliaammaksi housuissa käytiin, sillä kullini "rupesi kuultelemaan" että mitä sitä olisikaan taas tarjolla.

        Minna pyyteli, että tulisin käymään heillä, mutta sanoin, etten uskalla, sillä kylällä lähtee huhu pyörimään. Väittävät vielä, että heti käyn siellä, kun Pertti on poissa. Sanoin Minnalle, että laita mukavat lenkkeily vaatteet, niin ajan asuntoautollani heidän pihatien risteykseen ja poimin kyytiin.

        Iltapäivällä neljän aikoihin näin joulun alla on jo aika hämärää ja ajelin hiljaa Minnan maataloa kohden. Minna tuli vastaan muutaman sadan metrin päästä tilan tienristeystä ja pysäytin auton. Minna istui etupenkille ja antoi pusun. Pitkät kauniin tummat hiukset näkyivät pipon alta. Minna hymyili nätisti ja kertoi olevansa iloinen, että tulin. Hän kertoi myös, että hänellä on ollut ikävä minua.

        Ajelin vähänmatkaa asfalttitietä kaupunkiin päin ja kysyin Minnalta, että mitä hän on ajatellut. Pysäytin auton syrjätiellä puutavaran lastauslevikkeelle ja siirryttiin asuntoauton takaosaan. Sanoin Minnalle, että juteltais vähän, mutta Minna sanoi, että ei ainakaan vielä. Minna heitti pipon päästään ja tuli eteeni. Hänen kasvava vauvamasu pömpötti mustissa toppahaalareissa. Minna kysyi, että inhoanko häntä tämän näköisenä. Vastasi, että en.

        Minna heitti toppahaalarinsa ja tyrkkäsi minut selälleen asuntoauton takavuoteelle vetäen housuni jalasta. Kullini oli taas terhakkana ja seisoi, kuin rautakanki pellonreunassa. Minna heitti omat housun ja kiipesi kahareisin odottavan kullini päälle. Tunsin, kun varsi lähti uppomaan hitaasti Minnan sisään. Hän istui aivan liikkumatta päälläni kullini oli juurta myöten hänen sisällään. Minna kysyi ikään kuin ilkikurisesti hymyillen haluisinko nyt jutella. Sanoin, että aina on sopiva hetki. Minna kohottautui vähän ja laskeutui hitaasti kullinvarttani myöten alas toisten liikkeen. Kysyin, että mistä hän haluaisi jutella. Minna kysyi, taas tehden hitaita naintiliikkeitä kullini päällä, että tunnenko häntä kohtaan muutakin, kuin himoa. Kysyin, että mitä tarkoitat. Minna kysyi, että rakastanko häntä. Olin hetken hiljaa ja vastasin, että tietäisitpä miten paljon. Näin hämärässä valossa Minnan silmäkulmassa kyyneleen ja samalla hän jatkoi rytmikkäästi tasaista liikettä kullini varassa. Pyysin häntä nousemaan ja vaihdettiin asentoa. Laitoin häntä takaapäin ja viimein tulin voimalla hänen sisäänsä. Huohotimme väsyneenä vierekkäin ja Minna otti kädestäni kiinni. Otin hänet kainalooni.

        Takaapäin panessa katselin hänen ihanaa peppureikää ja mieleeni juohtui miltähän hänen kakkonen mahtaisi tuntua. Kysyin varovasti asiaa, mutta Minna sanoi, ettei halua. Oli kuulema koittanut joskus ja se oli tehnyt kipeää---jatkuu

        ---- Sanoin, että osaisin olla hellä. Minna ei sanonut mitään vaan makasi pyllypitkällä kyljellään. Kosketin varovasti hänen pyllyreikäänsä sormella ja Minna värähti. Kuiskasin hänen korvaansa, että ole rauhallinen, sillä en tekisi hänelle mitään sellaista mikä sattuu ja jos tuntuu aivan pahalle lopetan varmasti heti. Lopulta ajattelin, että jääköön perse korkkaamatta tällä kertaa.

        Vein Minna vähän matkaa kotiristeyksensä ohitse ja laskin hänet kyydistä. Toivoteltiin hyvät joulut ja sovittiin, että nyt ei enää nähtäisi vähään aikaan, sillä raskauskin alkaa olla loppusuoralla. Ajattelin, että ehkäpä ensikesänä jo voi taas harrastaa jotain kivaa yhdessä, sen aika näyttää.

        Läksin ajelemaan Minnan tyköä hyvällä mielin kaupungille ja ajattelin käydä katsastamassa paikallisessa, joko on tullut antautuvaisia joululomalaisia, eronneita tai karanneita naisia entiselle kotiseudulle joulua viettämään.

        Yllättäen tapasin Tiinan, joka on minusta vuoden nuorempi. Tiinan kanssa ollaan tunnettu jo pitempi tovi, sillä olin rippikoulussa hänen isosensa silloin kauan sitten. Tiina on hyvin säilynyt nainen liki viisikymppiseksi. Vaaleat kauniit hiukset sekä taivaansiniset nauravat silmät. Tiinalla on kuntosalilla ja jumpissa yms saatu ryhti, joka on vertaansa vailla. Hänellä on kimmoisat lihakset ja rinnat aivan siedettävän kokoiset. Joka kerta, kun Tiinan näen tullaan hyvin juttuun, vaikka pitkienkin aikojen kuluttua. Ehkäpä liiankin hyvin joku voisi sanoa.

        No taidanpa jättää Tiinan kuulumiset nyt kertomatta toiseen kertaan...:)


      • exäMaajussi

        ...No samapa tuo, vaikka muutamalla sanalla eilisistä tapahtumista vielä kertoisinkin, kun ei tarvii nyt teitäkään aurata on aikaa. Tiina oli tullut tänne entiselle kotiseudulleen, nyt vähän ennen joulua tapaamaan vanhaa äitiään, joka on jo ikävä kyllä vähän aikaa asunut dementia kodissa. Tiinalle ainoa tyttärenä on nyt jäämässä rivitaloasunto, jonka myymistä hän joutuu tosissaan miettimään. Hänen äiti ei enää siinä pysty yksin liki ysikymppisenä asumaan ja tuskinpa siinä kunnossa enää muidenkaan kanssa.

        Tiinan kanssa jutellessa aika kuluu kuin siivillä, sillä hän on ulospäin suuntautunut sanavalmis ihminen. Tiina on toiminut ammatissa, jossa joutuu tekemisiin ihmisten kanssa päivittäin, niin hän oppinut juttua iskemään. Juteltiin siinä illan kuluessa mm. telkkarissa olleesta maajussit ohjelmasta, miten onnettomia nysväreitä ohjelmaan tulleet miehet on. Eivät ymmärrä naisista mitään, vaikka ohjekirja olisi mukana. Suorapuheisena naisena Tiina sanoi, että jos minä olisin poikamies, hän ilmoittaisi minut ohjelmaan, niin ei jäisi naiset ilman kullia. Sanoin Tiinalle, että no no, eikai siinä siiderissä ole jotain vikaa, kun laittaa noin levottomia puhumaa, Tiina vastasi tuntevansa minut niin hyvin ja hymyili ilkikurisesti.

        Tiina sanoi, että hän taitaa lähteä nyt kohti äitinsä asuntoa, sillä on vielä arkena asioita hoidettavana. Sanoin, että voi kyllä heittää hänet sinne asuntoautolla. Mentiin rivitalon parkkipaikalle ja Tiina kysyi haluaisinko lähteä käymään, vaikka juomassa kahvit. Vastasin, että ei niin kiire, etteikö kahvi maistuisi.

        Menttiin sisälle ja naapurin mummot kuikuilivat verhonraistaan uteliaana, kuin joulutontut konsaan. Heitin kengät eteiseen ja takin päältäni naulakkoon. Tiina pyysi sohvalle istumaan ja avasi telkkarin. Kuulin kun vessassa kusi sihisi vessanpyttyyn Tiinan siellä käydessä ja lopuksi suihkusta vesi. Ajattelin, että taidan saada puhdasta pildeä jos tuo vellä huutelu ei liity menkkoihin. Hymyilin omille rasvaisille ajatuksilleni ja muistelin minkä näköinen Tiinan pillu oli. Muistin sen olevan säännöllinen viivamainen ja kiihottuneena häpyhuulet raottuvat ihanasti.

        Tiina tuli viereeni istumaan ensin sohvalle ja sanoi että lähtee keittämään kahvit. Tartuin Tiinaa käteen ja sanoin, jospa annetaan niitten kahvien olla. Tiina seisoi edessäni ja avasin hänen farkkujen napin, sekä vetoketjun. No no sanoi Tiina, että herralla taitaa olla samat metkut kuin ennenkin. Vastasin, että mihinkäs sitä vanha koira opituista tavoistaan pääsisi ja hymyilin.

        Tiina heitti farkut nojatuoliin ja hänellä oli kauniit joulun punaiset alushousut. Vedin Tiinaa sohvalle eteeni ja upotin kasvoni hänen jalkoväliin. Nuuhkin Tiinan pillua housujen läpi tunsin kosteutta kasvoillani. Ajattelin, että tässä sitä taas mennään.

        Raotin kädellä varovasti alushousujen reunaa ja työnsin kieleni pillun iholle ja Tiina voihkaisi nautinnosta. Heitin Tiinan sohvalle selälleen ja riisuin hänen kaikki vaatteet. Siinä hän hymyili avoimena pillu ihanasti kutsuen.

        Painin pääni hänen jalkoväliin ja hyväilin kielellä hänen klitorista. Tiina tarttui voimakkaasti hiuksiini ja voihki voimakkaasti. Nuolin hänen ihanaa vakoaan ja viimein tunsin, kun Tiina liikkui kiivaasti kasvojani vasten. Tunsin hänen tulevan.

        Kostutin syljellä vielä pillua ja ja työnsin kulliani rytmikkäästi sisään. Tiina syttyi rytmiin ja tunsi, kuin tuli leimuaisi ympärillä, niin hyvälle Tiina pitkästä aikaa tuntui. Aikuinen nainen tietää ja tuntee miten nussitaan. Sen Tiina taas kerran todisti eilisen illan aikana.

        Olin kotona aika voipunut saunasta tulon jälkeen illalla. Menin sänkyyn, en jaksanut katsoa enää edes kymppiuutisia. Vaimo tuli viereeni ja alkoi kiehnätä kullia. Ajattelin, että ehkä sitä vielä kolmannen jaksaa ja jaksoinhan minä. Ehkä vaimon kanssa panot oli sittenkin ne eilisen parhaimmat. Ennen nukahtamista puolenyön maissa, juohtui vanha sanalasku mieleen "muu maa mustikka oma maa mansikka" ja se taitaa pitää paikkaansa.

        Tänä aamuna ennen töihin lähtöä vaimo halusi vielä yhdet pikapanot ja se sopi minulle hyvin. Jatkoin iloisena unia vielä aamulla. Ai niin Tiina kutsui tänä iltana sinne äitinsä asunnolle juomaan ne iltakahvit mitkä eilen muussa kiireessä jäivät juomatta;)


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        ...No samapa tuo, vaikka muutamalla sanalla eilisistä tapahtumista vielä kertoisinkin, kun ei tarvii nyt teitäkään aurata on aikaa. Tiina oli tullut tänne entiselle kotiseudulleen, nyt vähän ennen joulua tapaamaan vanhaa äitiään, joka on jo ikävä kyllä vähän aikaa asunut dementia kodissa. Tiinalle ainoa tyttärenä on nyt jäämässä rivitaloasunto, jonka myymistä hän joutuu tosissaan miettimään. Hänen äiti ei enää siinä pysty yksin liki ysikymppisenä asumaan ja tuskinpa siinä kunnossa enää muidenkaan kanssa.

        Tiinan kanssa jutellessa aika kuluu kuin siivillä, sillä hän on ulospäin suuntautunut sanavalmis ihminen. Tiina on toiminut ammatissa, jossa joutuu tekemisiin ihmisten kanssa päivittäin, niin hän oppinut juttua iskemään. Juteltiin siinä illan kuluessa mm. telkkarissa olleesta maajussit ohjelmasta, miten onnettomia nysväreitä ohjelmaan tulleet miehet on. Eivät ymmärrä naisista mitään, vaikka ohjekirja olisi mukana. Suorapuheisena naisena Tiina sanoi, että jos minä olisin poikamies, hän ilmoittaisi minut ohjelmaan, niin ei jäisi naiset ilman kullia. Sanoin Tiinalle, että no no, eikai siinä siiderissä ole jotain vikaa, kun laittaa noin levottomia puhumaa, Tiina vastasi tuntevansa minut niin hyvin ja hymyili ilkikurisesti.

        Tiina sanoi, että hän taitaa lähteä nyt kohti äitinsä asuntoa, sillä on vielä arkena asioita hoidettavana. Sanoin, että voi kyllä heittää hänet sinne asuntoautolla. Mentiin rivitalon parkkipaikalle ja Tiina kysyi haluaisinko lähteä käymään, vaikka juomassa kahvit. Vastasin, että ei niin kiire, etteikö kahvi maistuisi.

        Menttiin sisälle ja naapurin mummot kuikuilivat verhonraistaan uteliaana, kuin joulutontut konsaan. Heitin kengät eteiseen ja takin päältäni naulakkoon. Tiina pyysi sohvalle istumaan ja avasi telkkarin. Kuulin kun vessassa kusi sihisi vessanpyttyyn Tiinan siellä käydessä ja lopuksi suihkusta vesi. Ajattelin, että taidan saada puhdasta pildeä jos tuo vellä huutelu ei liity menkkoihin. Hymyilin omille rasvaisille ajatuksilleni ja muistelin minkä näköinen Tiinan pillu oli. Muistin sen olevan säännöllinen viivamainen ja kiihottuneena häpyhuulet raottuvat ihanasti.

        Tiina tuli viereeni istumaan ensin sohvalle ja sanoi että lähtee keittämään kahvit. Tartuin Tiinaa käteen ja sanoin, jospa annetaan niitten kahvien olla. Tiina seisoi edessäni ja avasin hänen farkkujen napin, sekä vetoketjun. No no sanoi Tiina, että herralla taitaa olla samat metkut kuin ennenkin. Vastasin, että mihinkäs sitä vanha koira opituista tavoistaan pääsisi ja hymyilin.

        Tiina heitti farkut nojatuoliin ja hänellä oli kauniit joulun punaiset alushousut. Vedin Tiinaa sohvalle eteeni ja upotin kasvoni hänen jalkoväliin. Nuuhkin Tiinan pillua housujen läpi tunsin kosteutta kasvoillani. Ajattelin, että tässä sitä taas mennään.

        Raotin kädellä varovasti alushousujen reunaa ja työnsin kieleni pillun iholle ja Tiina voihkaisi nautinnosta. Heitin Tiinan sohvalle selälleen ja riisuin hänen kaikki vaatteet. Siinä hän hymyili avoimena pillu ihanasti kutsuen.

        Painin pääni hänen jalkoväliin ja hyväilin kielellä hänen klitorista. Tiina tarttui voimakkaasti hiuksiini ja voihki voimakkaasti. Nuolin hänen ihanaa vakoaan ja viimein tunsin, kun Tiina liikkui kiivaasti kasvojani vasten. Tunsin hänen tulevan.

        Kostutin syljellä vielä pillua ja ja työnsin kulliani rytmikkäästi sisään. Tiina syttyi rytmiin ja tunsi, kuin tuli leimuaisi ympärillä, niin hyvälle Tiina pitkästä aikaa tuntui. Aikuinen nainen tietää ja tuntee miten nussitaan. Sen Tiina taas kerran todisti eilisen illan aikana.

        Olin kotona aika voipunut saunasta tulon jälkeen illalla. Menin sänkyyn, en jaksanut katsoa enää edes kymppiuutisia. Vaimo tuli viereeni ja alkoi kiehnätä kullia. Ajattelin, että ehkä sitä vielä kolmannen jaksaa ja jaksoinhan minä. Ehkä vaimon kanssa panot oli sittenkin ne eilisen parhaimmat. Ennen nukahtamista puolenyön maissa, juohtui vanha sanalasku mieleen "muu maa mustikka oma maa mansikka" ja se taitaa pitää paikkaansa.

        Tänä aamuna ennen töihin lähtöä vaimo halusi vielä yhdet pikapanot ja se sopi minulle hyvin. Jatkoin iloisena unia vielä aamulla. Ai niin Tiina kutsui tänä iltana sinne äitinsä asunnolle juomaan ne iltakahvit mitkä eilen muussa kiireessä jäivät juomatta;)

        Kävin kylältä autolla hakemassa vähän syötävää ja näin kylätiellä mitä ihanimman näyn. Siinä mennä sipsutteli päivälenkillä kylätiellä taas vähän yli kaksikymppinen nuori kaunis timmissä kunnossa oleva nainen. Ajattelin, että hitto kun olis vielä nuori ja pääsis tuota panemaan. Niin oli hyvä perse ja kauniit silmät. Vaaleat pitkät pitkät hiukset olivat letitettynä pipon alla. Ajelin hiljaa ja katselin tuota kivan näköistä persettä, joka oli tiukoissa juoksutrikoissa. Tunsin paisuntaa vanhassa "kyntökaverissa" . Täytyy miettiä ja suunnitella, millä tuon nuorukaisen saan papan patukalle, ehkä se konsti vielä löytyy, mene ja tiedä. Pannaan letti heilumaan;)

        Tiina toisin piruili eilen illalla, että olen kyntänyt naisten vakoja elämäni aikana varmaan yhtä paljon, kuin pienviljelijä peltojaan. En tiedä oliko se leikkiä vai vittuilua Tiinalta, mutta kiitin kohteliaisuudesta ja sanoin kyntäväni mielellään kaikki alle viiskymppiset kasvimaat, jos ne on yhtä hyvin pidetty ja hoidettu, kuin nyt on. Sanoin perustavani paikallisen yhden miehen pienviljelysyhdistyksen, joka jakaa siementä kaikille puutteessa oleville.

        Pillusta en ole koskaan maksanut, silleen suoraan, mutta tummaihoista en ilmeisesti saa kuin maksamalla, eli nee----. Toinen mitä haluaisin kokeilla on nuorta kolttasaamelaista ainakin ylellä on joskun lukenut uutisia tämä nainen. http://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1200,h_675,g_center,g_faces,c_fill/13-3-8374923.jpg

        Jos joku pitää kertomani perusteella perverssinä maalaisukkona, en sitä ole. Eniten vituttaa maajussille ohjelmassa ne maalaismiehet, jotka kutsuu tilalleen naisia, mutta ajelevat traktorillaan yksin pitkin peltoja. Jos minulla olisi tilallani kolme naista, niin naisin kaikkia vuorotellen ja monta kertaa tai jos niin haluaisivat, vaikka kaikkia kimpassa. Piruako sitä ns."sikaa säkissä ostamaan", kun kauppa on vielä avoin.

        Mistä se maajussi rukka siinä ohjelmassa tietää millainen tavara siellä naisen pöksyissä odottaa. Sitähän pitäisi haistelle maistella ja kokeilla käytännössä miten homma toimii. Vituttaa niitä maajusseja varmaan, jos morsian ehdokas ei sitten jostain syystä anna, kun valinta on tehty, uskaltaako nuo edes kysyä tuleeko pillua kun kamerat sammuu. Minä ainakin kysyisin senkin. Tai sitten jos nainen antaa, niin, makaa ns. kuin lahna pannessa, on pettymys sekin.

        Olen tässä viidenkympin korvilla huomannut myös yhden hyvän piirteen. Kulli seisoo, eikä laukea heti, niin kuin nuorena teki. Tämä ominaisuus varmaan liittyy sanontaan, että "mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi"


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        ...No samapa tuo, vaikka muutamalla sanalla eilisistä tapahtumista vielä kertoisinkin, kun ei tarvii nyt teitäkään aurata on aikaa. Tiina oli tullut tänne entiselle kotiseudulleen, nyt vähän ennen joulua tapaamaan vanhaa äitiään, joka on jo ikävä kyllä vähän aikaa asunut dementia kodissa. Tiinalle ainoa tyttärenä on nyt jäämässä rivitaloasunto, jonka myymistä hän joutuu tosissaan miettimään. Hänen äiti ei enää siinä pysty yksin liki ysikymppisenä asumaan ja tuskinpa siinä kunnossa enää muidenkaan kanssa.

        Tiinan kanssa jutellessa aika kuluu kuin siivillä, sillä hän on ulospäin suuntautunut sanavalmis ihminen. Tiina on toiminut ammatissa, jossa joutuu tekemisiin ihmisten kanssa päivittäin, niin hän oppinut juttua iskemään. Juteltiin siinä illan kuluessa mm. telkkarissa olleesta maajussit ohjelmasta, miten onnettomia nysväreitä ohjelmaan tulleet miehet on. Eivät ymmärrä naisista mitään, vaikka ohjekirja olisi mukana. Suorapuheisena naisena Tiina sanoi, että jos minä olisin poikamies, hän ilmoittaisi minut ohjelmaan, niin ei jäisi naiset ilman kullia. Sanoin Tiinalle, että no no, eikai siinä siiderissä ole jotain vikaa, kun laittaa noin levottomia puhumaa, Tiina vastasi tuntevansa minut niin hyvin ja hymyili ilkikurisesti.

        Tiina sanoi, että hän taitaa lähteä nyt kohti äitinsä asuntoa, sillä on vielä arkena asioita hoidettavana. Sanoin, että voi kyllä heittää hänet sinne asuntoautolla. Mentiin rivitalon parkkipaikalle ja Tiina kysyi haluaisinko lähteä käymään, vaikka juomassa kahvit. Vastasin, että ei niin kiire, etteikö kahvi maistuisi.

        Menttiin sisälle ja naapurin mummot kuikuilivat verhonraistaan uteliaana, kuin joulutontut konsaan. Heitin kengät eteiseen ja takin päältäni naulakkoon. Tiina pyysi sohvalle istumaan ja avasi telkkarin. Kuulin kun vessassa kusi sihisi vessanpyttyyn Tiinan siellä käydessä ja lopuksi suihkusta vesi. Ajattelin, että taidan saada puhdasta pildeä jos tuo vellä huutelu ei liity menkkoihin. Hymyilin omille rasvaisille ajatuksilleni ja muistelin minkä näköinen Tiinan pillu oli. Muistin sen olevan säännöllinen viivamainen ja kiihottuneena häpyhuulet raottuvat ihanasti.

        Tiina tuli viereeni istumaan ensin sohvalle ja sanoi että lähtee keittämään kahvit. Tartuin Tiinaa käteen ja sanoin, jospa annetaan niitten kahvien olla. Tiina seisoi edessäni ja avasin hänen farkkujen napin, sekä vetoketjun. No no sanoi Tiina, että herralla taitaa olla samat metkut kuin ennenkin. Vastasin, että mihinkäs sitä vanha koira opituista tavoistaan pääsisi ja hymyilin.

        Tiina heitti farkut nojatuoliin ja hänellä oli kauniit joulun punaiset alushousut. Vedin Tiinaa sohvalle eteeni ja upotin kasvoni hänen jalkoväliin. Nuuhkin Tiinan pillua housujen läpi tunsin kosteutta kasvoillani. Ajattelin, että tässä sitä taas mennään.

        Raotin kädellä varovasti alushousujen reunaa ja työnsin kieleni pillun iholle ja Tiina voihkaisi nautinnosta. Heitin Tiinan sohvalle selälleen ja riisuin hänen kaikki vaatteet. Siinä hän hymyili avoimena pillu ihanasti kutsuen.

        Painin pääni hänen jalkoväliin ja hyväilin kielellä hänen klitorista. Tiina tarttui voimakkaasti hiuksiini ja voihki voimakkaasti. Nuolin hänen ihanaa vakoaan ja viimein tunsin, kun Tiina liikkui kiivaasti kasvojani vasten. Tunsin hänen tulevan.

        Kostutin syljellä vielä pillua ja ja työnsin kulliani rytmikkäästi sisään. Tiina syttyi rytmiin ja tunsi, kuin tuli leimuaisi ympärillä, niin hyvälle Tiina pitkästä aikaa tuntui. Aikuinen nainen tietää ja tuntee miten nussitaan. Sen Tiina taas kerran todisti eilisen illan aikana.

        Olin kotona aika voipunut saunasta tulon jälkeen illalla. Menin sänkyyn, en jaksanut katsoa enää edes kymppiuutisia. Vaimo tuli viereeni ja alkoi kiehnätä kullia. Ajattelin, että ehkä sitä vielä kolmannen jaksaa ja jaksoinhan minä. Ehkä vaimon kanssa panot oli sittenkin ne eilisen parhaimmat. Ennen nukahtamista puolenyön maissa, juohtui vanha sanalasku mieleen "muu maa mustikka oma maa mansikka" ja se taitaa pitää paikkaansa.

        Tänä aamuna ennen töihin lähtöä vaimo halusi vielä yhdet pikapanot ja se sopi minulle hyvin. Jatkoin iloisena unia vielä aamulla. Ai niin Tiina kutsui tänä iltana sinne äitinsä asunnolle juomaan ne iltakahvit mitkä eilen muussa kiireessä jäivät juomatta;)

        No tuskin minun kulkemiset enää ketään kiinnostaa, mutta Tiina soitti illalla ja pyysi tulemaan kahville, sinne äitinsä asunnolle. Menin sovitusti kuuden maissa, mutta Tiina oli erittäin väsynyt vietettyyn päivällä monta tuntia äitinsä hoitokodissa. Tiina oli laittanut saunan päälle ja kysyi haluaisinko käydä saunassa hänen kanssaan ja se sopi minulle, sillä vaimoni oli menossa yövuoroon, joten aikaa olisi vaikka saunomiseen.

        Riisuttiin vaatteet sohvalle ja Tiina toi kaapista minulle puhtaan kylpypyyhkeen, Katselin Tiinan riisuuntumista ja hänen hyvä ryhtiä sekä sopusuhtaista vartaloa. Mietin Tiinan luonnetta, että hän hauska ja hänellä on kiva elämänasenne, eli juuri sellainen joka miehen unelma nainen. Lisäksi näin kymmenien vuosien tuttavuuden tuloksena hän sanoo suoraan kun haluaa seksiä, eikä anna mitään vaikea selkoisia"vinkkejä".

        Tiina kääntyi katsomaan ihanilla sinisillä kissamaisen katseen omaavilla silmillään ja sanoi hymyillen, että sinähän vahdit siinä, kuin kissa paistia. Naurahdin ja sanoin, että mistä sellaista päättelit, jos totta puhutaan, niin katselin kroppaasi, ettei siihen ole vuodet tehneet näkyvää muutosta. Olet yhtä viehkeän näköinen, kun silloin kuustoista kesäisenä, tosin naisellisempi.

        Istuin sohvalla pyyhkeen päällä munasillaan ja vedin Tiinan käsistä eteeni. Ajeltu ja muotoiltu karvakolmio oli silmieni korkeudella. Nojasin taaksepäin ja nostin Tiinan toisen jalan koukkuun sohvalle, siten, että pillu oli kasvojeni korkeudella, tunsin naisellisen tuoksun. Tiina tuli lähemmäs, niin, että kieli ylsi hänen ihanaan pilluunsa. Kosketin häpyhuulia kielelläni ja hän ynähti nautinnosta työntäen pitkät kauniit sormensa hiuksiini. Nuolin ja imin hellästi klitorista Tiina ynähdellessä silmät kiinni nautinnosta. Hivelin hellästi sormilla peräaukkoa ja se tuntui lisäävän nautintoa entisestään. Työnsin kieleni emättimeen ja imin hellästi Tiinan huohottaessa kiivaasti. Heittäydyin selälleen sohvalle ja Tiina oli oli hajareisin istumassa kasvojeni päällä. Jatkoin kiivasta lipomista ja tunsin, että kohta hän laukeaa. Mikään ei ole niin kiihottavaa katseltavaa ja kuunneltavaa, kuin kiimainen nainen joka laukeaa. Tunsin Tiinan emättimien ja häpyhuulien kouristelevan kasvojeni päällä ja työnsi kieleni emättimeen niin syvälle, kuin sain imen hellästi. Tiina sai valtavan orgasmin nyki ja ynisi huohottaen kasvojeni päällä viimein heittäytyen yliseni sohvalle mahalleen jalat täristen.

        Tiina maksi sohvalla silmät kiinni ja antoi hengityksensä tasaantua. Menin Tiina viereen ja silitin hellästi hänen vaaleita hiuksiaan. Tiina avasi silmänsä ja sanoi, että kenenkään toisen kanssa seksi ei ole ollut yhtä viehättävää ja estotonta, kun se on aina minun kanssani. Tiina sanoi, että kaappaa minut vielä omakseen, mutta sanoin, ettei se käy sillä olen uskollinen perheen isä ja avioliitossa vain ja ainoastaan yhden naisen kanssa. Tiina sanoi, että on ollut aina kateellinen vaimolleni.

        Laitoin hellästi käteni takaapäin hänen jalkoväliinsä hänen maatessa sohvalla vielä mahallaan. Tunsin ihanan lämpimän kostean pillun ja työnsin varovasti parisormea hänen sisäänsä. Tiina levitti jalkojaan ja jatkoin hidasta sormilla työntelyä ja hänen lantionsa nousi hieman ylöspäin sohvasta. Katselin hänen treenattuja selkälihaksiaan, jotka olivat jännityksessä. Pyysin Tiinaa alas kontilleen sohvan eteen ja tulin häneen takaapäin. Tiina ynisi nautinnosta ja jatkoin työntöjä tasaiseen tahtiin. Tiina sanoi, että kohta häneltä lähtee taju pelkästä nautinnosta, jos tämä jatkuu. Tartuin Tiinaa kaksinkäsi lantiosta ja puskin koko miehisyyden voimalla pitkin rauhallisin vedoin kiihtyvällä tahdilla ja viimein tunsin mällin olevan liikkeellä. Ajoitus tuntui olevan samanaikainen sillä tunsin emättimen voimakkaan kouristelun kaluni ympärillä. Tiinan huulet värisivät ja silmät olivat painuneet nautinnosta kiinni. Pitkät kauniit hiukset olivat menneet sekaisin ja hikipisarat olivat nousseet kauniiden jäntevien selkälihasten päälle.

        Istuimme hetken hiljaa sohvan edessä ja Lähdimme saunan ihanaan lämpöön. Tiina kipaisi itselleen jääkaapista siiderin ja minulle olutta. Istuimme pitkään saunan lämmössä jutellen menneistä ajoista ja yhteisistä muistoista. Saunanjälkeen rakastelimme vielä pitkään ja hartaasti, mutta ehkä vielä paremmin, kuin villissä nuoruudessa. Panin niin sanotusti parastani, sillä onhan Tiina nuoruuden ystävä, jota näen enää harvoin. Läksin Tiinan kotiin asunnolta aamuyöllä ja heräsin vasta nyt, kun vaimo oli tullut töistä kotiin ja keittänyt vahvat aamukahvit.

        Vaimo sanoi, että häntä on panettanut koko vuoron ajan ja nyt täytyy lähteä hoitamaan aviomiehen velvollisuuksia makkariin:)


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        No tuskin minun kulkemiset enää ketään kiinnostaa, mutta Tiina soitti illalla ja pyysi tulemaan kahville, sinne äitinsä asunnolle. Menin sovitusti kuuden maissa, mutta Tiina oli erittäin väsynyt vietettyyn päivällä monta tuntia äitinsä hoitokodissa. Tiina oli laittanut saunan päälle ja kysyi haluaisinko käydä saunassa hänen kanssaan ja se sopi minulle, sillä vaimoni oli menossa yövuoroon, joten aikaa olisi vaikka saunomiseen.

        Riisuttiin vaatteet sohvalle ja Tiina toi kaapista minulle puhtaan kylpypyyhkeen, Katselin Tiinan riisuuntumista ja hänen hyvä ryhtiä sekä sopusuhtaista vartaloa. Mietin Tiinan luonnetta, että hän hauska ja hänellä on kiva elämänasenne, eli juuri sellainen joka miehen unelma nainen. Lisäksi näin kymmenien vuosien tuttavuuden tuloksena hän sanoo suoraan kun haluaa seksiä, eikä anna mitään vaikea selkoisia"vinkkejä".

        Tiina kääntyi katsomaan ihanilla sinisillä kissamaisen katseen omaavilla silmillään ja sanoi hymyillen, että sinähän vahdit siinä, kuin kissa paistia. Naurahdin ja sanoin, että mistä sellaista päättelit, jos totta puhutaan, niin katselin kroppaasi, ettei siihen ole vuodet tehneet näkyvää muutosta. Olet yhtä viehkeän näköinen, kun silloin kuustoista kesäisenä, tosin naisellisempi.

        Istuin sohvalla pyyhkeen päällä munasillaan ja vedin Tiinan käsistä eteeni. Ajeltu ja muotoiltu karvakolmio oli silmieni korkeudella. Nojasin taaksepäin ja nostin Tiinan toisen jalan koukkuun sohvalle, siten, että pillu oli kasvojeni korkeudella, tunsin naisellisen tuoksun. Tiina tuli lähemmäs, niin, että kieli ylsi hänen ihanaan pilluunsa. Kosketin häpyhuulia kielelläni ja hän ynähti nautinnosta työntäen pitkät kauniit sormensa hiuksiini. Nuolin ja imin hellästi klitorista Tiina ynähdellessä silmät kiinni nautinnosta. Hivelin hellästi sormilla peräaukkoa ja se tuntui lisäävän nautintoa entisestään. Työnsin kieleni emättimeen ja imin hellästi Tiinan huohottaessa kiivaasti. Heittäydyin selälleen sohvalle ja Tiina oli oli hajareisin istumassa kasvojeni päällä. Jatkoin kiivasta lipomista ja tunsin, että kohta hän laukeaa. Mikään ei ole niin kiihottavaa katseltavaa ja kuunneltavaa, kuin kiimainen nainen joka laukeaa. Tunsin Tiinan emättimien ja häpyhuulien kouristelevan kasvojeni päällä ja työnsi kieleni emättimeen niin syvälle, kuin sain imen hellästi. Tiina sai valtavan orgasmin nyki ja ynisi huohottaen kasvojeni päällä viimein heittäytyen yliseni sohvalle mahalleen jalat täristen.

        Tiina maksi sohvalla silmät kiinni ja antoi hengityksensä tasaantua. Menin Tiina viereen ja silitin hellästi hänen vaaleita hiuksiaan. Tiina avasi silmänsä ja sanoi, että kenenkään toisen kanssa seksi ei ole ollut yhtä viehättävää ja estotonta, kun se on aina minun kanssani. Tiina sanoi, että kaappaa minut vielä omakseen, mutta sanoin, ettei se käy sillä olen uskollinen perheen isä ja avioliitossa vain ja ainoastaan yhden naisen kanssa. Tiina sanoi, että on ollut aina kateellinen vaimolleni.

        Laitoin hellästi käteni takaapäin hänen jalkoväliinsä hänen maatessa sohvalla vielä mahallaan. Tunsin ihanan lämpimän kostean pillun ja työnsin varovasti parisormea hänen sisäänsä. Tiina levitti jalkojaan ja jatkoin hidasta sormilla työntelyä ja hänen lantionsa nousi hieman ylöspäin sohvasta. Katselin hänen treenattuja selkälihaksiaan, jotka olivat jännityksessä. Pyysin Tiinaa alas kontilleen sohvan eteen ja tulin häneen takaapäin. Tiina ynisi nautinnosta ja jatkoin työntöjä tasaiseen tahtiin. Tiina sanoi, että kohta häneltä lähtee taju pelkästä nautinnosta, jos tämä jatkuu. Tartuin Tiinaa kaksinkäsi lantiosta ja puskin koko miehisyyden voimalla pitkin rauhallisin vedoin kiihtyvällä tahdilla ja viimein tunsin mällin olevan liikkeellä. Ajoitus tuntui olevan samanaikainen sillä tunsin emättimen voimakkaan kouristelun kaluni ympärillä. Tiinan huulet värisivät ja silmät olivat painuneet nautinnosta kiinni. Pitkät kauniit hiukset olivat menneet sekaisin ja hikipisarat olivat nousseet kauniiden jäntevien selkälihasten päälle.

        Istuimme hetken hiljaa sohvan edessä ja Lähdimme saunan ihanaan lämpöön. Tiina kipaisi itselleen jääkaapista siiderin ja minulle olutta. Istuimme pitkään saunan lämmössä jutellen menneistä ajoista ja yhteisistä muistoista. Saunanjälkeen rakastelimme vielä pitkään ja hartaasti, mutta ehkä vielä paremmin, kuin villissä nuoruudessa. Panin niin sanotusti parastani, sillä onhan Tiina nuoruuden ystävä, jota näen enää harvoin. Läksin Tiinan kotiin asunnolta aamuyöllä ja heräsin vasta nyt, kun vaimo oli tullut töistä kotiin ja keittänyt vahvat aamukahvit.

        Vaimo sanoi, että häntä on panettanut koko vuoron ajan ja nyt täytyy lähteä hoitamaan aviomiehen velvollisuuksia makkariin:)

        No jos jotain kiinnostaa niin Tiina muistuttaa tätä kuvan naista http://www.tapionajatukset.com/files/tapion.ajatukset.net/ukrainalainen_blondi.jpg


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        No tuskin minun kulkemiset enää ketään kiinnostaa, mutta Tiina soitti illalla ja pyysi tulemaan kahville, sinne äitinsä asunnolle. Menin sovitusti kuuden maissa, mutta Tiina oli erittäin väsynyt vietettyyn päivällä monta tuntia äitinsä hoitokodissa. Tiina oli laittanut saunan päälle ja kysyi haluaisinko käydä saunassa hänen kanssaan ja se sopi minulle, sillä vaimoni oli menossa yövuoroon, joten aikaa olisi vaikka saunomiseen.

        Riisuttiin vaatteet sohvalle ja Tiina toi kaapista minulle puhtaan kylpypyyhkeen, Katselin Tiinan riisuuntumista ja hänen hyvä ryhtiä sekä sopusuhtaista vartaloa. Mietin Tiinan luonnetta, että hän hauska ja hänellä on kiva elämänasenne, eli juuri sellainen joka miehen unelma nainen. Lisäksi näin kymmenien vuosien tuttavuuden tuloksena hän sanoo suoraan kun haluaa seksiä, eikä anna mitään vaikea selkoisia"vinkkejä".

        Tiina kääntyi katsomaan ihanilla sinisillä kissamaisen katseen omaavilla silmillään ja sanoi hymyillen, että sinähän vahdit siinä, kuin kissa paistia. Naurahdin ja sanoin, että mistä sellaista päättelit, jos totta puhutaan, niin katselin kroppaasi, ettei siihen ole vuodet tehneet näkyvää muutosta. Olet yhtä viehkeän näköinen, kun silloin kuustoista kesäisenä, tosin naisellisempi.

        Istuin sohvalla pyyhkeen päällä munasillaan ja vedin Tiinan käsistä eteeni. Ajeltu ja muotoiltu karvakolmio oli silmieni korkeudella. Nojasin taaksepäin ja nostin Tiinan toisen jalan koukkuun sohvalle, siten, että pillu oli kasvojeni korkeudella, tunsin naisellisen tuoksun. Tiina tuli lähemmäs, niin, että kieli ylsi hänen ihanaan pilluunsa. Kosketin häpyhuulia kielelläni ja hän ynähti nautinnosta työntäen pitkät kauniit sormensa hiuksiini. Nuolin ja imin hellästi klitorista Tiina ynähdellessä silmät kiinni nautinnosta. Hivelin hellästi sormilla peräaukkoa ja se tuntui lisäävän nautintoa entisestään. Työnsin kieleni emättimeen ja imin hellästi Tiinan huohottaessa kiivaasti. Heittäydyin selälleen sohvalle ja Tiina oli oli hajareisin istumassa kasvojeni päällä. Jatkoin kiivasta lipomista ja tunsin, että kohta hän laukeaa. Mikään ei ole niin kiihottavaa katseltavaa ja kuunneltavaa, kuin kiimainen nainen joka laukeaa. Tunsin Tiinan emättimien ja häpyhuulien kouristelevan kasvojeni päällä ja työnsi kieleni emättimeen niin syvälle, kuin sain imen hellästi. Tiina sai valtavan orgasmin nyki ja ynisi huohottaen kasvojeni päällä viimein heittäytyen yliseni sohvalle mahalleen jalat täristen.

        Tiina maksi sohvalla silmät kiinni ja antoi hengityksensä tasaantua. Menin Tiina viereen ja silitin hellästi hänen vaaleita hiuksiaan. Tiina avasi silmänsä ja sanoi, että kenenkään toisen kanssa seksi ei ole ollut yhtä viehättävää ja estotonta, kun se on aina minun kanssani. Tiina sanoi, että kaappaa minut vielä omakseen, mutta sanoin, ettei se käy sillä olen uskollinen perheen isä ja avioliitossa vain ja ainoastaan yhden naisen kanssa. Tiina sanoi, että on ollut aina kateellinen vaimolleni.

        Laitoin hellästi käteni takaapäin hänen jalkoväliinsä hänen maatessa sohvalla vielä mahallaan. Tunsin ihanan lämpimän kostean pillun ja työnsin varovasti parisormea hänen sisäänsä. Tiina levitti jalkojaan ja jatkoin hidasta sormilla työntelyä ja hänen lantionsa nousi hieman ylöspäin sohvasta. Katselin hänen treenattuja selkälihaksiaan, jotka olivat jännityksessä. Pyysin Tiinaa alas kontilleen sohvan eteen ja tulin häneen takaapäin. Tiina ynisi nautinnosta ja jatkoin työntöjä tasaiseen tahtiin. Tiina sanoi, että kohta häneltä lähtee taju pelkästä nautinnosta, jos tämä jatkuu. Tartuin Tiinaa kaksinkäsi lantiosta ja puskin koko miehisyyden voimalla pitkin rauhallisin vedoin kiihtyvällä tahdilla ja viimein tunsin mällin olevan liikkeellä. Ajoitus tuntui olevan samanaikainen sillä tunsin emättimen voimakkaan kouristelun kaluni ympärillä. Tiinan huulet värisivät ja silmät olivat painuneet nautinnosta kiinni. Pitkät kauniit hiukset olivat menneet sekaisin ja hikipisarat olivat nousseet kauniiden jäntevien selkälihasten päälle.

        Istuimme hetken hiljaa sohvan edessä ja Lähdimme saunan ihanaan lämpöön. Tiina kipaisi itselleen jääkaapista siiderin ja minulle olutta. Istuimme pitkään saunan lämmössä jutellen menneistä ajoista ja yhteisistä muistoista. Saunanjälkeen rakastelimme vielä pitkään ja hartaasti, mutta ehkä vielä paremmin, kuin villissä nuoruudessa. Panin niin sanotusti parastani, sillä onhan Tiina nuoruuden ystävä, jota näen enää harvoin. Läksin Tiinan kotiin asunnolta aamuyöllä ja heräsin vasta nyt, kun vaimo oli tullut töistä kotiin ja keittänyt vahvat aamukahvit.

        Vaimo sanoi, että häntä on panettanut koko vuoron ajan ja nyt täytyy lähteä hoitamaan aviomiehen velvollisuuksia makkariin:)

        Terve taasen, tulin kertomaan kuulumisia tästä vuoden vaihteen seutuvilta. Joulu meni mukavasti kinkkua syödessä ja vaimo sekä saunaa lämmitellessä. Ei ollut mitään erikoista ihan normaali joulu. Mutta paria päivää ennen uutta vuotta Pertti soitti maatilaltaan, siis tuo minun pellonvuokraaja, mistä tuossa ylhäällä olevissa jutuissa jo olen kertonut. Pertti pyysi käymään tilallaan, kun oli tuo pellonvuokran maksu vähän hänellä myöhässä. Sanoin kyllä, että ei hätää ja kerkii hän maksaa, kun likviditeetti sen taas sallii. Mutta lähdin kuitenkin, kun kerran pyydetään onhan se hyvien tapojen mukaista.

        Ajelin Pertin ja Minnan tilalle seitsemän aikaan iltasella ja Pertti tuli siihen sopivasti navetalta. Mentiin sisälle Pertin kanssa kodinhoitohuoneen ovesta talonpäädystä, sillä siellä oli talon työ ja karjakamppeet talon ulommaisessa eteisessä. Pertti heitti navetalta haisevat haalarit ja kengät eteiseen ja mentiin sisälle taloon keittiöön. Pertistä lemahti vähän vanhan viinan tuoksu hengityksestä. Minna oli työntouhussa ja puu-unissa oli tulet, kahvi porisi keittimessä ja pakastetut pullat sulivat mikrossa. Minna morjesti ja jutteli iloisesti niitä näitä kysellen kuulumisia. Tunnelma oli maaseudunkodikas ja emännän vatsa oli pyöristynyt entisestään. Katselin pyöreää vatsaa ja ajattelin, että vieläköhän Minnan pillu on entisellään. Raskaana olevilla naisilla se on ikään kuin turpeampi ja liukkaampi. Mietin myös siinä, että mistähän se ilmiö johtuu.

        Hymyilin ajatuksissani ja katsahdin Minnaa, joka loi merkitsevän katseen ihan kuin arvaten ajatukseni. Vastailin puolihuolimattomasti joulunkulusta ja ensivuoden suunnitelmista. Juotiin siinä kahvit ja Pertti kipaisi kaapista Virosta tuotua konjakkia kyytipojaksi... kerron sitten joskus jatkon.....


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        Terve taasen, tulin kertomaan kuulumisia tästä vuoden vaihteen seutuvilta. Joulu meni mukavasti kinkkua syödessä ja vaimo sekä saunaa lämmitellessä. Ei ollut mitään erikoista ihan normaali joulu. Mutta paria päivää ennen uutta vuotta Pertti soitti maatilaltaan, siis tuo minun pellonvuokraaja, mistä tuossa ylhäällä olevissa jutuissa jo olen kertonut. Pertti pyysi käymään tilallaan, kun oli tuo pellonvuokran maksu vähän hänellä myöhässä. Sanoin kyllä, että ei hätää ja kerkii hän maksaa, kun likviditeetti sen taas sallii. Mutta lähdin kuitenkin, kun kerran pyydetään onhan se hyvien tapojen mukaista.

        Ajelin Pertin ja Minnan tilalle seitsemän aikaan iltasella ja Pertti tuli siihen sopivasti navetalta. Mentiin sisälle Pertin kanssa kodinhoitohuoneen ovesta talonpäädystä, sillä siellä oli talon työ ja karjakamppeet talon ulommaisessa eteisessä. Pertti heitti navetalta haisevat haalarit ja kengät eteiseen ja mentiin sisälle taloon keittiöön. Pertistä lemahti vähän vanhan viinan tuoksu hengityksestä. Minna oli työntouhussa ja puu-unissa oli tulet, kahvi porisi keittimessä ja pakastetut pullat sulivat mikrossa. Minna morjesti ja jutteli iloisesti niitä näitä kysellen kuulumisia. Tunnelma oli maaseudunkodikas ja emännän vatsa oli pyöristynyt entisestään. Katselin pyöreää vatsaa ja ajattelin, että vieläköhän Minnan pillu on entisellään. Raskaana olevilla naisilla se on ikään kuin turpeampi ja liukkaampi. Mietin myös siinä, että mistähän se ilmiö johtuu.

        Hymyilin ajatuksissani ja katsahdin Minnaa, joka loi merkitsevän katseen ihan kuin arvaten ajatukseni. Vastailin puolihuolimattomasti joulunkulusta ja ensivuoden suunnitelmista. Juotiin siinä kahvit ja Pertti kipaisi kaapista Virosta tuotua konjakkia kyytipojaksi... kerron sitten joskus jatkon.....

        jatkoa... Siinä sitten vedettiin parit kunnon lasilliset hyvää konjakkia ja juteltiin kahvia juodessa niitä näitä mm. Pertin äskettäin tekemästä Viron reissusta. Pertti kävi hakemassa pakastimesta pullon vahvaa Viru Valgea ja muutaman oluen jääkaapista, lähdettiin takkatuvan puolelle ja siitä saunaan. Saunan lauteilla istuessa Pertti kertoi, miten helvetin vaikealta tuntui painaa tilalla pitkää päivää ja mitkä taloudelliset paineet investointien myötä on. Hän sanoi olevansa oikeastaan helvetin kateellinen minun tekemälleni ratkaisulle maatalouden lopettamisen suhteen.

        Saunan jälkeen tultiin takkatupaan ja Minna oli tuonut pöydälle voileipiä sekä makkaraa takassa paistamista varten. Istahdin takan eteen tuolille ja korkkasin Pertin antaman kylmän oluen. Istuttiin vähän aikaa hiljaa ja Pertti sanoi lopulta olevansa onnellinen siitä, että tilalle syntyy jatkaja helmikuussa. Olivat kuulema yrittäneet lasta turhaan Minnan kanssa monta monituista vuotta. Pertti oli omien puheittensa mukaan sairastanut lapsena sikotaudin ja se on kuulema lääkäreiden mukaan heikentänyt suvunjatkamista, mutta nyt ihme oli kuitenkin tapahtunut ja Minna oli tullut raskaaksi.

        Otin helvetin pitkän siivun kylmää Viru Valgea lasista ähkäisten. Tyrkkäsin makkaran tikkuun ja rupesin paistamaan sitä tikussa. Pertti tuli viereeni istumaan ja paistamaan omaa makkaraansa. Siinä ilta vierähti mukavasti ja Viru Valgea oli enää pullon pohjalla. Pertti alkoi olla aika finaalissa nukahti välillä takkahuoneen sohvalle istualleen ja viimein tilttasi pitkälleen. Tasainen kuorsaus täytti takkahuoneen ja tuli hiipui pikkuhiljaa takkahuoneen hämärässä. Yritin herätellä Perttiä, mutta hän ei sanonut enää sanakaan. Katselin hiljaa humalassa nukkuvaa miestä ja ajattelin, että mahtaa olla miehellä pääkipeä huomenna aamulla. Heitin lainassa olleen kylpytakin Pertin päälle peitoksi ja kokosin omat vaatteeni takkatuvan penkiltä. Mietin taksin soittamista, sillä sen verran oli tullut maisteltua Pertin viron tuomisia, että kortti pysyisi hyllyllä ainakin vuoden, jos kiinni jäisi.

        Minna tuli takkahuoneen ovella ja naurahti, että onpa pojat maistelleet täällä muutakin kuin kansallisluottamusta. Sanoin, että Pertti nukahti sohvalle ja ajattelin soittaa taksin ja lähteä. Minna sanoi, että on laittanut vierashuoneeseen minulle pedin, jossa voin olla yön. Katsoin vielä Perttiä lähtiessä ja mies veteli unta tuhisten.

        Minna vei minut vierashuoneen ovelle ja painoi pitkän suudelman puraisten leikillisesti alahuuleeni. Heitin vaatemytyn tuoliin ja Minna heittäytyi eteeni polvilleen. Nojasin takanani olevaan viileään kaapin oveen. Minnan käsi hakeutui pallilleni ja hänen täyteläiset huulet painuivat saunapuhtaalle terskalleni. Tunisin hyvän olon tunteen ja kullini oli täydessä terässä. Minna pyysi minut sängylle selälleen ja tunsin, miten hänen kielensä työskenteli herkkumutterillani ja hänen huulensa painuivat alas pitkin vartta imuttaen. Pitkät tummat hiukset kutittivat mahanahkaani ja tunsin, etten pysty pidättämään enää. Purkauduin Minnan suuhun koko miehisellä voimalla. Minna nieli koko lastin ja hymyili. Sanoin hänelle, että olet ihmeellinen ihana nainen ja jos en olisi tuntenut häntä elämäni olisi paljoa vailla. Minna hymyili painoi kauniin etusormensa huulilleni ja sanoi hiljaa hyss. Minna nosti joustavaa mekkoa ylös ja hänellä ei ollut housuja jalassa. Raskausmaha oli jo aika suuri, mutta se teki hänestä oudolla tavalla seksikkään. Minna kiipesi kahareisin istumaan kullini päälle ja tunsin sen taas heräävän uudestaan...


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        jatkoa... Siinä sitten vedettiin parit kunnon lasilliset hyvää konjakkia ja juteltiin kahvia juodessa niitä näitä mm. Pertin äskettäin tekemästä Viron reissusta. Pertti kävi hakemassa pakastimesta pullon vahvaa Viru Valgea ja muutaman oluen jääkaapista, lähdettiin takkatuvan puolelle ja siitä saunaan. Saunan lauteilla istuessa Pertti kertoi, miten helvetin vaikealta tuntui painaa tilalla pitkää päivää ja mitkä taloudelliset paineet investointien myötä on. Hän sanoi olevansa oikeastaan helvetin kateellinen minun tekemälleni ratkaisulle maatalouden lopettamisen suhteen.

        Saunan jälkeen tultiin takkatupaan ja Minna oli tuonut pöydälle voileipiä sekä makkaraa takassa paistamista varten. Istahdin takan eteen tuolille ja korkkasin Pertin antaman kylmän oluen. Istuttiin vähän aikaa hiljaa ja Pertti sanoi lopulta olevansa onnellinen siitä, että tilalle syntyy jatkaja helmikuussa. Olivat kuulema yrittäneet lasta turhaan Minnan kanssa monta monituista vuotta. Pertti oli omien puheittensa mukaan sairastanut lapsena sikotaudin ja se on kuulema lääkäreiden mukaan heikentänyt suvunjatkamista, mutta nyt ihme oli kuitenkin tapahtunut ja Minna oli tullut raskaaksi.

        Otin helvetin pitkän siivun kylmää Viru Valgea lasista ähkäisten. Tyrkkäsin makkaran tikkuun ja rupesin paistamaan sitä tikussa. Pertti tuli viereeni istumaan ja paistamaan omaa makkaraansa. Siinä ilta vierähti mukavasti ja Viru Valgea oli enää pullon pohjalla. Pertti alkoi olla aika finaalissa nukahti välillä takkahuoneen sohvalle istualleen ja viimein tilttasi pitkälleen. Tasainen kuorsaus täytti takkahuoneen ja tuli hiipui pikkuhiljaa takkahuoneen hämärässä. Yritin herätellä Perttiä, mutta hän ei sanonut enää sanakaan. Katselin hiljaa humalassa nukkuvaa miestä ja ajattelin, että mahtaa olla miehellä pääkipeä huomenna aamulla. Heitin lainassa olleen kylpytakin Pertin päälle peitoksi ja kokosin omat vaatteeni takkatuvan penkiltä. Mietin taksin soittamista, sillä sen verran oli tullut maisteltua Pertin viron tuomisia, että kortti pysyisi hyllyllä ainakin vuoden, jos kiinni jäisi.

        Minna tuli takkahuoneen ovella ja naurahti, että onpa pojat maistelleet täällä muutakin kuin kansallisluottamusta. Sanoin, että Pertti nukahti sohvalle ja ajattelin soittaa taksin ja lähteä. Minna sanoi, että on laittanut vierashuoneeseen minulle pedin, jossa voin olla yön. Katsoin vielä Perttiä lähtiessä ja mies veteli unta tuhisten.

        Minna vei minut vierashuoneen ovelle ja painoi pitkän suudelman puraisten leikillisesti alahuuleeni. Heitin vaatemytyn tuoliin ja Minna heittäytyi eteeni polvilleen. Nojasin takanani olevaan viileään kaapin oveen. Minnan käsi hakeutui pallilleni ja hänen täyteläiset huulet painuivat saunapuhtaalle terskalleni. Tunisin hyvän olon tunteen ja kullini oli täydessä terässä. Minna pyysi minut sängylle selälleen ja tunsin, miten hänen kielensä työskenteli herkkumutterillani ja hänen huulensa painuivat alas pitkin vartta imuttaen. Pitkät tummat hiukset kutittivat mahanahkaani ja tunsin, etten pysty pidättämään enää. Purkauduin Minnan suuhun koko miehisellä voimalla. Minna nieli koko lastin ja hymyili. Sanoin hänelle, että olet ihmeellinen ihana nainen ja jos en olisi tuntenut häntä elämäni olisi paljoa vailla. Minna hymyili painoi kauniin etusormensa huulilleni ja sanoi hiljaa hyss. Minna nosti joustavaa mekkoa ylös ja hänellä ei ollut housuja jalassa. Raskausmaha oli jo aika suuri, mutta se teki hänestä oudolla tavalla seksikkään. Minna kiipesi kahareisin istumaan kullini päälle ja tunsin sen taas heräävän uudestaan...

        Minna aloitti hieroa kulliani ihanalla kostealla karvakolmiolla ja pikkuhiljaa kullini oli täydessä iskussa. Hiljaa Minna laskeutui paisunutta varttani myöten ja tunsin todellakin, kuin nuo liukkaat häpyhuulet olisivat olleet vielä täyteläisemmät. Minna nai hiljaa ylös ja alas liikkeillä jotka tuntuivat päästä varpaisiin. Yllättäen hän nousi päältäni ja sanoi, että on nyt muutakin, jos vain haluan. Minna otti sängynvierestä laatikosta liukuvoiteen ja sipaisi sitä kullini päähän vetäen muutaman kerran kädellä pitkin vartta. Minna tarttui käteeni ja puristi liukuvoidetta sormieni päähän ohjaten kätensä ihanalle pyllyreiälleen. Minna sanoi pehmeällä äänellä, että muistelee minun tätä kerran halunneen matkailuautossa rakastellessa. Nyökkäsin ja työnsin hitaasti sormeni sisälle Minnan ihanaan peräreikään hänen ynisten nautinnosta. Minna kuiskasi, että olenhan varovainen ja liikuttelin sormia hiljaa edestakaisin kireässä peräaukossa. Laitoin varovasti kullini pään hänen pyllyreiälle ja työnsin hitaasti se sisään. Tunsin kuinka pyllyreikä puristaa ihanasti kullin varttani ja työnsin sitä lisää sisään. Kysyin Minnalta, ettei vaan satu ja hän pudisti päätään silmät kiinni. Liikuin hitaasti sisään ja ulos hänen sisällään tuntien ihanan paineen kullin varressa. Hieroin samalla Hellästi Minnan klitorista hänen voihkien nautinnosta. Tunsin lopulta miten nesteet purkautuivat hänen uumeniinsa ja vedin varovasti löystyvän kullini ulos hänen reiästään. Katselin vielä raollaan olevaa pyllyreikää, joka supisteli kuroutuen kiinni. Heittäydyin selälleni ja katseli kullini vartta sekä sen juuressa olevaa vaahtoavaa paskaympyrää. Olin onnellinen ja nukahdin. Havahduin, kun Minna nousi sängyltä vierestäni ja läksi vessaan, kuulin veden virtaavaan.

        Menin hiljaa pyyhe ympärilläni takkahuoneeseen ja näin Pertin nukkuvan "suloista" krapula untaan sohvalla. Menin saunaan ja otin vielä pienet jälkilöylyt lopuksi kävin suihkussa. Minnan kanssa syötiin vielä iltapalaa keittiössä ja sen jälkeen kömmin raukeana nukkumaan vierashuoneeseen.

        Aamulla läksin hyvissä ajoin ajelemaan kotia kohti, kun Minna lähti navetalle, sitä ennen kävin katsomassa miten Pertti voi. Pertillä oli karmea krapula ja hän ei kyennyt nousemaan edes ylös sohvalta. Heitin heipat takkahuoneen ovelta ja kiitin saunaillasta sekä tarjoiluista lähtiessäni.


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        Minna aloitti hieroa kulliani ihanalla kostealla karvakolmiolla ja pikkuhiljaa kullini oli täydessä iskussa. Hiljaa Minna laskeutui paisunutta varttani myöten ja tunsin todellakin, kuin nuo liukkaat häpyhuulet olisivat olleet vielä täyteläisemmät. Minna nai hiljaa ylös ja alas liikkeillä jotka tuntuivat päästä varpaisiin. Yllättäen hän nousi päältäni ja sanoi, että on nyt muutakin, jos vain haluan. Minna otti sängynvierestä laatikosta liukuvoiteen ja sipaisi sitä kullini päähän vetäen muutaman kerran kädellä pitkin vartta. Minna tarttui käteeni ja puristi liukuvoidetta sormieni päähän ohjaten kätensä ihanalle pyllyreiälleen. Minna sanoi pehmeällä äänellä, että muistelee minun tätä kerran halunneen matkailuautossa rakastellessa. Nyökkäsin ja työnsin hitaasti sormeni sisälle Minnan ihanaan peräreikään hänen ynisten nautinnosta. Minna kuiskasi, että olenhan varovainen ja liikuttelin sormia hiljaa edestakaisin kireässä peräaukossa. Laitoin varovasti kullini pään hänen pyllyreiälle ja työnsin hitaasti se sisään. Tunsin kuinka pyllyreikä puristaa ihanasti kullin varttani ja työnsin sitä lisää sisään. Kysyin Minnalta, ettei vaan satu ja hän pudisti päätään silmät kiinni. Liikuin hitaasti sisään ja ulos hänen sisällään tuntien ihanan paineen kullin varressa. Hieroin samalla Hellästi Minnan klitorista hänen voihkien nautinnosta. Tunsin lopulta miten nesteet purkautuivat hänen uumeniinsa ja vedin varovasti löystyvän kullini ulos hänen reiästään. Katselin vielä raollaan olevaa pyllyreikää, joka supisteli kuroutuen kiinni. Heittäydyin selälleni ja katseli kullini vartta sekä sen juuressa olevaa vaahtoavaa paskaympyrää. Olin onnellinen ja nukahdin. Havahduin, kun Minna nousi sängyltä vierestäni ja läksi vessaan, kuulin veden virtaavaan.

        Menin hiljaa pyyhe ympärilläni takkahuoneeseen ja näin Pertin nukkuvan "suloista" krapula untaan sohvalla. Menin saunaan ja otin vielä pienet jälkilöylyt lopuksi kävin suihkussa. Minnan kanssa syötiin vielä iltapalaa keittiössä ja sen jälkeen kömmin raukeana nukkumaan vierashuoneeseen.

        Aamulla läksin hyvissä ajoin ajelemaan kotia kohti, kun Minna lähti navetalle, sitä ennen kävin katsomassa miten Pertti voi. Pertillä oli karmea krapula ja hän ei kyennyt nousemaan edes ylös sohvalta. Heitin heipat takkahuoneen ovelta ja kiitin saunaillasta sekä tarjoiluista lähtiessäni.

        Viikonloppuna nuo helvetilliset pakkaset lauhtuivat ja läksin lauantaina uimahallille. Harrastuksiini kuuluu, myös hallilla olevalla kuntosalilla käynti. En käy siellä siksi, että tarvitsisin lihasta, vaan että näkisin ihania nuoria naisia tiukoissa trikoissa. Joskus nämä herkkuperseet tulee vielä uimaan treenin jälkeen ja niiden kiinteiden kroppien katselu on mannaa. Juttelin salilla yhden kauniin vaaleatukkaisen nuoren liki kolmekymppisen naisen kanssa pyytämällä apua erääseen kuntolaitteeseen, sillä en muka tiennyt miten se toimii. Vanhana "kettuna" jatkoin juttelua ja tämä nuorikko tuntui oikein kivalta. Juteltiin niitä näitä opiskelusta ja töistä sekä vähän harrastuksista mm, eli sitä yleistä kevyttä "smool tookkia". Aikani soutulaitteiden ja muiden kanssa pelattuani sanoin lähteväni uimaan ja saunomaan. Tämä kaunokainen lähti sinne myös. Sanoin pukuhuoneeseen menevällä käytävällä, että haluaisin tarjota uinnin jälkeen kahvit hänelle vastavuoroisesti, kun hän auttoi minua kuntosalilaitteiden kanssa. Hymyillen hän vastasi suostuvansa.

        Tunsin housuissani kullini heräävän mukaan tähän kahvittelulupaukseen, mutta jatkettiin kumpikin omalle puolelle saunaosastoa, ajattelin että ei kannata ajatella vielä pillua. Heitin vaatteen pukukoppiin ja kipaisin suihkuun sekä saunanlämpöön. Saunan jälkeen suihkuun ja uikkarit jalkaan ja allasosaston puolelle. Yllätys oli suuri sillä, tämä ihana kaunokainen asteli yhtä aikaa naistenpuolelta seksikkäässä uimapuvussaan. Nielaisin sillä mitään yhtä viehättävää naista en ole nähnyt aikoihin. Hänen hymynsä oli valloittava ja moikkaaminen iloinen. Hän meni muutaman askeleen edelläni altaita kohti ja katselin hänen kireitä treenattuja pakaroitaan. Tunsin kullini värähtävän, mutta ajattelin, että nyt ei ole vara kullin nousta uikkareissa, sillä aika noloa se on.

        Ikään kuin katseeni olisi polttanut hänen persettään hän pyörähti ja katsoi minua hymyillen ennen altaaseen menemistä. Hänen katseensa kävi nopeasti ihan kuin sivumennen uikkareiden etuosassa. Ajattelin, että hän arvio mitä tuon uikkarin kankaan takana on. Hymyilin hänelle sanomatta mitään ja ajattelin, että eipä taida tyttö vielä tietää mitä patukkaa saa jos suostuu.

        Laskeuduttiin altaaseen aivan kuin vanhat tutut ja mentiin vierekkäisten poresuuttimien alle. Siinä taas jatkettiin vesihieronnassa jutustelua ja minä myös kuuntelin, mitä tällä kaunokaisella on sydämellään, sillä vuodet on opettaneet jos meinaat saada kannattaa myös kuunnella.

        Noin tunnin kuluttua sanoin hänelle, että käyn vielä isossa altaassa uimassa ennen saunaa muutaman vedon ja kun nousin uimasta hän oli hävinnyt. Ajattelin hänen menneen jo saunaan naisten puolelle. Kävin saunassa ja suihkussa ja menin kahvion puolelle, mutta häntä ei näkynyt siellä. Ajattelin, että se siitä, nyt hyvä yritys nuoresta kiimapillusta jäi haaveeksi. Istahdin kahvion pöytään ja selasin päivän lehteä, mutta jonkun ajan kuluttua yllätys oli suuri, sillä tunsin kevyen kosketuksen olkapäälläni. Hän sanoi, että olethan sinä vielä täällä, sori että vähän kesti. Vastasin, leikillisesti, että hyvää kannattaa aina odottaa.

        Käytiin hakemassa kahviosta kahvit ja viinerit. Katselin hänen vaaleita hiuksia, jotka olivat kiinni takaa ne olivat varmaan vielä hieman kosteat. Kysyin lähtiessä millä hän on tullut tänne uimaan ja joku kaveri oli hänet hallille heittänyt, kun hänen oma-auto oli kuulema pakkasten jälkeen vielä lämmittämättä. Hän sanoi, että voi mennä lintillä kotiinsa. Vastasin, että voin viedä jos kyyti kelpaa ja hän suostui.

        Avasin maasturini oven parkkipaikalla ja hän hyppäsi reippaana tyttönä kuskinpuolelle istumaan. Lähdettiin ajamaan ja hän kertoi ohjeet. Hän asui kaupungin toisella laidalla ja pahoitteli, että ei sanonut etukäteen miten pitkän matkan häntä joudun kuljettamaan. Vastasin hymyillen, että voi viedä hänet mihin hän haluaa, vaikka espanjaan. Sain vastineeksi lyhyen pidättyneen hymyn ja ajattelin olinko liian rohkea. Sanoin puolihuolimattomasti, että leikki leikkinä ja olisin tätä kautta muutenkin ajanut. Vaikka ajattelin mielessäni, että asunkin päinvastaisessa suunnassa.

        Ajattelin, että taisi jäädä pillu saamatta, mutta jospa tämä on nuoren pillun optio tulevaisuutta varten. Ajeltiin rivitalon parkkipaikalle ja siinä oli muutama kuurainen auto roikanpäässä. Hän sanoi yllättäen, että tuossa näyttää olevan vieraspaikka vapaana, joten aja siihen. Kurvasin auton parkkiin ja hän kysyi, että lähtisinkö sisälle, että hän voi korvata kyydin. Mietin, että miten, mutta lähdin kuitenkin. Mentiin sisälle asuntoon ja se oli todella kodikas. Lämpö tulvahti vastaan ja hän sanoi, että lämmitys on tainnut jäädä vähän suureksi pakkasten jälkeen....


      • exäMaajussi
        exäMaajussi kirjoitti:

        Viikonloppuna nuo helvetilliset pakkaset lauhtuivat ja läksin lauantaina uimahallille. Harrastuksiini kuuluu, myös hallilla olevalla kuntosalilla käynti. En käy siellä siksi, että tarvitsisin lihasta, vaan että näkisin ihania nuoria naisia tiukoissa trikoissa. Joskus nämä herkkuperseet tulee vielä uimaan treenin jälkeen ja niiden kiinteiden kroppien katselu on mannaa. Juttelin salilla yhden kauniin vaaleatukkaisen nuoren liki kolmekymppisen naisen kanssa pyytämällä apua erääseen kuntolaitteeseen, sillä en muka tiennyt miten se toimii. Vanhana "kettuna" jatkoin juttelua ja tämä nuorikko tuntui oikein kivalta. Juteltiin niitä näitä opiskelusta ja töistä sekä vähän harrastuksista mm, eli sitä yleistä kevyttä "smool tookkia". Aikani soutulaitteiden ja muiden kanssa pelattuani sanoin lähteväni uimaan ja saunomaan. Tämä kaunokainen lähti sinne myös. Sanoin pukuhuoneeseen menevällä käytävällä, että haluaisin tarjota uinnin jälkeen kahvit hänelle vastavuoroisesti, kun hän auttoi minua kuntosalilaitteiden kanssa. Hymyillen hän vastasi suostuvansa.

        Tunsin housuissani kullini heräävän mukaan tähän kahvittelulupaukseen, mutta jatkettiin kumpikin omalle puolelle saunaosastoa, ajattelin että ei kannata ajatella vielä pillua. Heitin vaatteen pukukoppiin ja kipaisin suihkuun sekä saunanlämpöön. Saunan jälkeen suihkuun ja uikkarit jalkaan ja allasosaston puolelle. Yllätys oli suuri sillä, tämä ihana kaunokainen asteli yhtä aikaa naistenpuolelta seksikkäässä uimapuvussaan. Nielaisin sillä mitään yhtä viehättävää naista en ole nähnyt aikoihin. Hänen hymynsä oli valloittava ja moikkaaminen iloinen. Hän meni muutaman askeleen edelläni altaita kohti ja katselin hänen kireitä treenattuja pakaroitaan. Tunsin kullini värähtävän, mutta ajattelin, että nyt ei ole vara kullin nousta uikkareissa, sillä aika noloa se on.

        Ikään kuin katseeni olisi polttanut hänen persettään hän pyörähti ja katsoi minua hymyillen ennen altaaseen menemistä. Hänen katseensa kävi nopeasti ihan kuin sivumennen uikkareiden etuosassa. Ajattelin, että hän arvio mitä tuon uikkarin kankaan takana on. Hymyilin hänelle sanomatta mitään ja ajattelin, että eipä taida tyttö vielä tietää mitä patukkaa saa jos suostuu.

        Laskeuduttiin altaaseen aivan kuin vanhat tutut ja mentiin vierekkäisten poresuuttimien alle. Siinä taas jatkettiin vesihieronnassa jutustelua ja minä myös kuuntelin, mitä tällä kaunokaisella on sydämellään, sillä vuodet on opettaneet jos meinaat saada kannattaa myös kuunnella.

        Noin tunnin kuluttua sanoin hänelle, että käyn vielä isossa altaassa uimassa ennen saunaa muutaman vedon ja kun nousin uimasta hän oli hävinnyt. Ajattelin hänen menneen jo saunaan naisten puolelle. Kävin saunassa ja suihkussa ja menin kahvion puolelle, mutta häntä ei näkynyt siellä. Ajattelin, että se siitä, nyt hyvä yritys nuoresta kiimapillusta jäi haaveeksi. Istahdin kahvion pöytään ja selasin päivän lehteä, mutta jonkun ajan kuluttua yllätys oli suuri, sillä tunsin kevyen kosketuksen olkapäälläni. Hän sanoi, että olethan sinä vielä täällä, sori että vähän kesti. Vastasin, leikillisesti, että hyvää kannattaa aina odottaa.

        Käytiin hakemassa kahviosta kahvit ja viinerit. Katselin hänen vaaleita hiuksia, jotka olivat kiinni takaa ne olivat varmaan vielä hieman kosteat. Kysyin lähtiessä millä hän on tullut tänne uimaan ja joku kaveri oli hänet hallille heittänyt, kun hänen oma-auto oli kuulema pakkasten jälkeen vielä lämmittämättä. Hän sanoi, että voi mennä lintillä kotiinsa. Vastasin, että voin viedä jos kyyti kelpaa ja hän suostui.

        Avasin maasturini oven parkkipaikalla ja hän hyppäsi reippaana tyttönä kuskinpuolelle istumaan. Lähdettiin ajamaan ja hän kertoi ohjeet. Hän asui kaupungin toisella laidalla ja pahoitteli, että ei sanonut etukäteen miten pitkän matkan häntä joudun kuljettamaan. Vastasin hymyillen, että voi viedä hänet mihin hän haluaa, vaikka espanjaan. Sain vastineeksi lyhyen pidättyneen hymyn ja ajattelin olinko liian rohkea. Sanoin puolihuolimattomasti, että leikki leikkinä ja olisin tätä kautta muutenkin ajanut. Vaikka ajattelin mielessäni, että asunkin päinvastaisessa suunnassa.

        Ajattelin, että taisi jäädä pillu saamatta, mutta jospa tämä on nuoren pillun optio tulevaisuutta varten. Ajeltiin rivitalon parkkipaikalle ja siinä oli muutama kuurainen auto roikanpäässä. Hän sanoi yllättäen, että tuossa näyttää olevan vieraspaikka vapaana, joten aja siihen. Kurvasin auton parkkiin ja hän kysyi, että lähtisinkö sisälle, että hän voi korvata kyydin. Mietin, että miten, mutta lähdin kuitenkin. Mentiin sisälle asuntoon ja se oli todella kodikas. Lämpö tulvahti vastaan ja hän sanoi, että lämmitys on tainnut jäädä vähän suureksi pakkasten jälkeen....

        Hän pyysi minut istumaan keittiöön ja tarjosi appelsiini mehua, mutta tunnelma oli pidättyväinen. Kissa tuli jostain olohuoneesta ja puski jalkaani. Kumarruin silittämään kissaa ja se kehräsi kumealla äänellä. Hän sanoi, että ei olla esitelty vielä toisia, vaikka tässä on yhteistä matkaa kuljettu jo kohta puolipäivää. Hän ojensi kätensä, jossa oli kauniisti lakatut kynnet sanoi nimekseen Marjut. Tartuin ojennettuun käteen ja kerroin oman nimeni. Tunnelma taas laukesi, ja kysyin, että mikäs tämän kaverin nimi on tarkoittaen kissaa. Kissan nimi oli Mikko ja sen se oli saanut nimekseen entisen poikakaverin vuoksi. Mikko ei kuulema tykkää kaikista miehistä, mutta minusta kissa tykkäsi ja se oli hyvän merkki.

        Mentiin olohuoneeseen ja sohvan edessä oli pöytä jonka päällä lasinen bongi. Katsoin piippua, mutta en sanonut mitään, koska mitäpä se minulle kuuluu. Marjut sanoi, että se on kaverin, nyökkäsin lyhyeen. Marjut nosti piipun kirjahyllyyn ja Mikko hyppäsi syliini kehräten mutta, lasketin kissan viereeni sohvalle.

        Katsoin Marjutin tiukkoja pakaroita hänen mennessään ohitseni vieden piipun kirjahyllyyn. Nousin sohvasta ylös ja tein seuraavan liikkeen, ajattelin, että nyt tai ei koskaan ja jos ei niin ei, sitten lähden pois. Menin Marjutin taakse ja kiedoin kädet hänen lantiolleen hellästi. Marjut huoahti hiljaa ja kääntyi ympäri tarrautuen minuun kiinni kiihkeästi suudellen. Tempaisin hänen paitansa pois ja alta paljastui kauniin rintaliivit joiden alta terhakat rinnat. Kiskoin oman paitani heittäen sen myttyyn lattialla. Samalla Marjut heitti omat housunsa pois ja riuhdoin myös omani lattialle myttyyn. Kullini seisoi tanassa ja tuntui kuin päässä jyskyttäisi tuhat sydäntä.

        Marjut heittäytyi selälleen sohvalle ja veti minut päälleen. Marjutin suudelma oli kiihkeä ja terävät kynnet tuntuivat uppoavan selkääni. Laskeuduin hieman alemmas Marjutin vartaloa ja otin nöpöttävän nännin hellästi huulieni väliin Marjutin voihkaistessa vaimeasti. Laskeuduin alemmas suudellen napaa ja lopulta olin hänen hoidetulla häpykummullaan. Tunsin kostean nuoren naaraan tuoksun sieraimissani ja laskeuduin yhä alemmas. Kauniin häpyhuulet ihanasti raollaan odottaen oli silmieni edessä. Laitoin kieleni Marjutin klitorikselle ja hän voihkaisi nautinnosta. Pyörittelin kieltäni kiivaasti klitalla ja Marjut heilui tehden naintiliikkeitä nuolemisen tahdissa. Annoin kasvoni upota tuon nuoren kauniin naisen jalkoväliin ja imutin nuolle kiivaasti.

        Marjut sai monta kertaa ja viimein upotin oman kullini hänen ihanaan pilluun työntelin miehekkäästi Marjutin vikistessä nautinnosta ja viimein lopulta tunsin tuon kiihkeän emättimen alkavan kouristella kullini ympärillä. En voinut enää mitään vaan purkauduin voimalla hänen sisäänsä. Hänen ihan pillu tuntui kuin olisi lypsänyt kullistani viimeisenkin pisaran.

        Heittäydyin pitkälleni huojentuneena Marjutin viereen, sillä näin kivaa kyytiä en ollut saanut pitkään aikaan. Katselin Marjutin kauniita terhakoita rintoja hyväilin niitä sormilla. Marjut hymyili ja katsoi minua. Tiesin saaneeni taas uuden sydänystävän.

        Vähän ajan kulutta kävin veskissä ja kokosin vaatteeni lattialta. Mikko mökötti kirjahyllyn päällä silmät pyöreänä suuttuneen näköisenä. Yrtin silittää kissaa, vaan kehruuta ei enää kuulunut.

        Marjut suikkasi vielä suukon, kun lähdin antaen puhelinnumeronsa lapulla sanoen, nähdään. Sanoin, kenties pian ja hymyilin lähtiessäni.


    • exäMaajussi
    • Vihiriääseollapittää

      Aatteleppa itee ja se raktori, se hyrisi siellä pellolla koko ajan!
      Eikö yhtään nyt omaatuntoa soimaa, kun toiset pihistelee päästöjen kanssa, opettelevat sytyttämään nuotionsa ja takkansa ylhäältä päin, ajelevat vähäpäästöisillä autoillaan, kevyellä kaasujalalla ja toiset..., ne vähät välittävät, kunhan itse saavat päästellä täysillä.... takaapäin... ja traktori, se vaan tuntitolkulla hyrisee!

    • KonemiestäKiinnostaa

      Minkä merkkinen traktori oli ja paljon tehoja??? Oliko lastutettu kone. Alkoi vaan se nyt kiinnostaa ja oliko jo maksettu, vai velkaa vielä. Paljon ajotunteja? Entä rasvattu ja huollettu hyvin???

      • exäMaajussi

        No jaa semmonen enempi uudehko neliveto jontikka ja tais olla jotain 3500h. Enpä noista lastuista tiedä, mutta moottorioptimoinnissa on moottorin toimintaa ohjaava elektroniikkaa ja säätämällä lisätään voimaa sekä vääntöä. Tuo maksupolitiikka on siitä reilu, ettei se ole varmaan maksettu eikä pidäkään olla, sillä verotusteknilliset syyt takaa sen, että kaupunkilaiset sen periaatteessa veroina maksaa. Vai luuleeko, joku tosissaan, että ne rahalla koneet hankitaan:)


      • KonemiestäKiinnostaa

        Kiitokset vastauksista. Ei mua oikeesti mitkään ruostuneet koneen romut kiinnosta, vaan liukas ja lämmin naisen pillu.

        Erästä toista Minnaa kyllä paneskelin pitkän aikaa ja hän oli juuri tuollainen tumma, kiihkeä ja kaunis. Oli tosi kiimainen ja klitoristaan hieroi kiihkeästi itsekin ihan häpeemättä. Tykkäs takaa nainnista paljon ja klitan hieronnasta. Ei vaan antanut ajella tummaa ja karvaista pilluaan, niin jäi vähäiselle suuseksin saanti multa. Lämmöllä muistan häntä ja vieläkin lykkisin isollani häntä, takaa syvälle sykkivään ja tiukkaan pilluunsa.


    • Varokeehan

      Joo'o... hiljaseksi vetää ja pisti miettimään, mihin kaikkeen liemeen se ihminen nenineen ja munineen itsensä pistää!
      Eikö se Klunssilan ukonkin kohtalo ole säälittävä, kun meni nokkansa työntämään sen venäläisen naisen pilluun ja sai siitä sitten helvetinmoisen taudin. Pankaas youtubesta kuunnella, löytyy yölinjalla pekka sauri ja nokkatippuri.
      Niin on ikävää kuultavaa Klunssilan tarinat, että varatkaa nenäliinoja käden ulottuville.

      Mutta joo... itse en vehjettäni mielelläni pilluun työnnä, koska aina, aina on saanut tuntitolkulla nykiä, että sen on sieltä ulos saanut!

    • Erksa

      Minäkin oon ukkomies maalta. Yritän 40 naapurinrouvaa saada kantavaksi. Lukuisista yrityksistä huolimatta ei ole vielä onnistunut. Pitää vaan jatkaa töitä. Ei tämä niin huono diili ole, kun hän on melkein 20 v nuorempi ja isotissinen niin ja tiukkakin.

      • exäMaajussi

        Hyvä Erksa, eikun jatka samaan malliin. Maalla sitä apua tarvitaan kaikissa hommissa. Rakkaudella valmistettu, huolella viimeistelty, niin hyvä siitä tulee.

        Auta puutteessa olevaa kristittyjä (12:13) On jaettava omastaan ja autettava avun tarpeessa olevaa lähimmäistä. (Roomalaiskirje)


    • Lettityttö

      Entinen maalaistyttö täällä innolla lueskeli ja nyt odottelee josko tulisi lisää jatkoa kertomuksillesi. Kirjoitat tosi hyvin.

      • exäMaajussi

        Ei uskalla enää kertoa, sillä kaikki eivät näytä pitävän maalaismiehen vapaasta elämästä ja se tuntuu vituttavan noita eräitä kaupunkilaisia. En ole koskaan sopeutunut asumaan kerrostalossa ja niissä oleviin sääntöihin yms. Voi olla virhe etten, sillä naitavat pillut olisi lähempänä ja meneehän sitä polttoainettakin "metsästysreissulla". Nuo Bärnerin laatikot pelottaa, jos joskus semmoinen autoon vielä tulee, niin vaimo pystyy skannaamaan jokaisen liikkeeni. Silloin menee vapaus ajella pillujen perässä. No nyt joku lukee ja on heti kade, että voi vittu siellä sitä tukiaismaasturilla ja matkailuautoilla ajetaan ympäri kyliä naimassa naapurin akkoja. Mutta minkäs sille voi, sellaista vapaata se elämä täällä maalla tuppaa olemaan. Täällä on tilaa hengittää ja katella kaupungissa käydessä kaupunki akkojen perseet. Eikä se meillä täällä maalla aina niin helppoa ole, joskus sitä saa lähteä pillunhaku reissulta ihan katselemaan omia käsiä tai kyselemään vaimon tussua.
        Eikä ne tukiaisetkaan niin suuria ole, että niillä uusia autoja joka vuosi vaihdetaan, ehkä joka kolmas nyt kuitenkin. Nytkin olen joutunut myymään perintömetsää 80ha aukoksi, että jonkinlaisen tavallisen elämän pystyy turvaamaan. No joku miettii paljonko tuosta rahaa tulee, niin ei paljon paskaakaan, sillä osasta on pakko maksaa veroja ja osan sijoitan uuteen nelivetotraktoriin ja mönkkäriin, että niistä saa vähennykset hankinnasta. Niin siitä aukosta tulee arviolta noin 4000 kiintoa ja yhden tukki kuution hinta on 68e. eli tommonen 270tuhatta ja kuitupuu päälle, että kaikkiaan noin 300tuhatta-verot.

        Metsämaata minulla on 350ha ja myyntikypsää siitä n150ha. Suotta ihmiset on kateellisia meille maalaisille. Kyllä eläminen täällä on ihan yhtä kallista.


    • exäMaajussi

      No hei vaan kaikilla, jotka on lukenut (Maajussin elämää) aikaisemmista käänteistäni ja ei siinä mitään vaikka et olisikaan. Olen tässä viettänyt vähän hiljaiseloa, kun Minnan ja Pertin pojan ristiäiset on vietetty. Minusta tuli tuon virkeän nuoren isännän sylikummi niin kuin asiaan kuuluu. ps.lue yltä aikaisemmat tapahtumat.

      Minnaa ole pannut nyt satunnaisesti parikertaa ja voin todeta, että synnytyksen jälkeen ja paikkojen korjaannuttua seksi tuntuu entistä paremmalta hänen kanssaan, voin kyllä kertoa niistä kerroistajoskus myöhemmin. Näin kevään tullen sitä herää taas katselemaan, josko jostain saisi ns,tuoretta tavaraa ja sitähän näyttää olevan ottajalle jaossa.

      Kävin tuossa kaupungilla asioimassa eilen ja tapasin kassajonossa Erjan. Erja on Pertin (ks.yllä tarkemmin Pertistä ja Minnasta) veljentytär, joka tänä kesänä täyttää 28v. Erja on iloinen nuorinainen pitkine kauniine punaisine tummaksi raidoitettuine hiuksineen. Erjalla on kauniit vihertävät nauravat silmät ja kauniit kasvot täydellisine huulineen. Hänellä on myös kaunis urheilullinen kroppa, sekä kauniit pakarat.

      Katselin eilen hitaasti matelevassa kassajonossa edessäni olevaa nuorta naista ja hänen kaunista persettään. Hiukset olivat avoimena ja laskeutuivat kauniisti hartioille. Kulliini virtasi taas, kun katselin tuota ihanaa näkyä. En tunnistanut ensin takaapäin, että edessä oleva nainen oli Erja. Kun ostokset olivat ohittaneet kassan ja olin pakkaamassa niitä liukuhihnan päässä huomasin, että vieressä hän oli pakkamaassa omiaan kasseihin.

      Siinä vaihdettiin iloisesti kuulumisia ja lähdettiin kävelemään marketista ulos parkkipaikalle. Kysyin Erjalta, missä hänen autonsa on, hän kertoi tulleen jalan, kun asuu vain muutaman sadan metrin päässä kaupasta. Sanoin, että ei hänen tarvitse ostoksia kantaa, jos ei välttämättä halua, sillä voin viedä hänet ostoksineen kotiinsa. Erja suostui, kyseli ettei kai olisi mitään vaivaa. Sanoin vieväni hänet mielelläni kotiinsa.

      Ajattelin, että tuskin tästä reissusta pillua saa, mutta kannattaahan sitä olla avulias, ajatellen tulevaisuutta. Ajeltiin muutama sata metriä kauniisti rakennetun omakotitalon pihaan. Erja kysyi haluaisinko käydä sisällä katsomassa heidän uutta kodinvahtia, sillä he olivat hankkineet miehensä kanssa koiran viime syksynä. Menimme ulko-ovelle ja sisältä kuului möreä saksanpaimenkoiran haukku. Erja avasi oven ja mustakuono tuli heti nuuskimaan tulijoita. Tuuhea pitkä häntä liepotti iloisesti tervetulleeksi toivottaen. Rapsuttelin ja taputtelin koiraa kehuen sen ulkomuotoa, sillä tiedän miten tärkeää on eläinihmisille, jos heidän eläimiään kehutaan ja otetaan huomioon.

      Kysyin Erjalta missä hänen miehensä on. Erja kertoi, että hänen miehensä on työtehtävissä kolme viikkoa ulkomailla ja tulee vasta kuuvaihteessa. Sanoin, että sehän on harmi hänelle jättää noin kaunista vaimoa yksin kotiin. Erja hymyili veikeän iloisesti leikinlaskulleni. Erja kysyi haluaisinko kahvia tai jotain. Sanoin, että ehkä joku toinen kerta. Olin jo lähdössä, mutta Erja kysyi voisinko olla avuksi vielä yhdessä pikkujutussa ja vastasin, että tottakai. Potkaisin kengät eteiseen jalastani ja koira jäi niitä siihen nuuskimaan. Seurasin Erjaa peremmälle olohuoneeseen. Katselin kävellessä hänen kauniita pakaroita ja nuorta keinuvaa lannetta.

      Olohuoneen vieressä oli pienempi huone, jossa oli tietokone pöydällä. Erja kertoi tietokoneessa olevasta ongelmasta ja pyysi sitä katsomaan, josko saisin sen toimimaan. Menin koneen luokse ja käynnistyi, mutta näyttö oli pimeä. Huomasin vähänaikaa tutkittuani, että siitä oli näytön kaapeli löystynyt. Sanoin, että nyt toimii!

      Erja sanoi, että on hyvillään asiasta ja kysyi, paljonko on velkaa atk apurille. Sanoin hymyillen, että olen nähnyt jotain mielenkiintoista täällä jota voisin ottaa vaihdossa, jos annetaan. Erja kysyi hymyillen, että mitähän tuo mahtaa olla. Nousin tietokoneen edestä tuolilta ja sanoin, että minäpä näytän. Tartuin Erjaa hellästä takapuolesta ja hän värähti kuiskaten, että arvasi kyllä heti mitä miehellä mielessä. Tyrkkäsin oven kiinni olohuoneeseen, ettei vaan koira tule häiritsemään miehistä suoritustani ja ajattelin, että taas sitä mennään.

      Erja riisui puseronsa ja viskasi vaatteensa tuolille. Minä riuhdoin vaatteet yltäni ja kiihkeästi suudellen laskeuduimme työhuoneen lattiamatolle. Työntelin Erjan kiinteeseen pilluun, kuin nuori markkina ori voimieni tunnossa. Käänsin hänet kontilleen ja katselin kiinteitä häpyhuulia sekä kaunista pyllyreikää. Liuvuin hitaasti takaapäin hänen ihanaan pillunsa. Tunsin, miten Erja nyki työntöjeni tahdissa ynähdellen hiljaa. Lopulta saimme yhtä aikaa ja Erjalta pääsi kiimainen ulina ja tunsin kun lastini lähti hänen sisuksien syövereihin. Rojahdimme hikisinä mutta onnellisen raukeina lattiamatolle huohottaen. Siinä meni iltapäivä Erjan "konetta" laitellessa, mutta se oli taas kyllä sen arvoista:)

    • miehistäpyllyreikää

      Katselin eilen hitaasti matelevassa kassajonossa edessäni olevaa Pertin miehistä pyllyreikää. Potkaisin Pertin kasseihin, kiihkeästi suudellen pyllyreikää. Liuvuin hitaasti takaapäin kontilleen Pertin päälle . Huomasin vähänaikaa tutkittuani, että Pertti oli takapuolesta löystynyt. Sanoin, että nyt pyllyreikää nuuskimaan.

    • Tosi hyvin kirjoitettu maajussin elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe