vai Raamatun UT opetusten ja ohjeiden vastainen pettävä / eksyttävä krist. uskonnollisuus. Kummalla tiellä olet, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia apstolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavalla, vai sen vastaisella, niitä / sitä rakentamattomalla?
Jeesuksen nimessä... uskovilleen / muillekin herätykseksi, VALOA pimeyteen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.
Missä ne kaikki muut, tähän, kaikille hyväksi, Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut?!
Raamatun UT mukainen ja perustuva Kristillisyys...
Herätyys
3
54
Vastaukset 3
- Herättelevä
Taisisivat kaikki ymmärtää, kun menivät ihan hiljaisiksi / sanattomiksi!
Herättelevä kirjoitti: «Taisisivat kaikki ymmärtää, kun menivät ihan hiljaisiksi / sanattomiksi!»
Kuuntele tarkemmin.
Hiljaisuus huutaa. Sen viesti ei ole sinulle mieluinen ja siksi et ymmärrä etkä halua kuulla.
- ihmettelilevä
Missä lie....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641697
- 751202
- 113898
- 93790
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37567- 57564
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.41562Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74500- 37459
- 28445